haha ik vond mn omschrijving al zo duidelijkquote:
Ik weet het al. Ik sta daar op de foto met de technisch directeur van PSV. Die foto is ook genomen in de perszaal in het philipsstadionquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik vond mn omschrijving al zo duidelijkeen van je profielfotos op fb. Waar je (volgens mij) in n voetbalshirt staat voor zon reclamewand die ze altijd achter interviews hebben
neequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ow wacht natuurlijk die foto met Marcel Brands, dat ik een contract teken.
Dat was ook erg leuk ja
Okee, die, Maar die is geknipt uit een andere foto.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neede ene die ik net heb geliked
toch leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die, Maar die is geknipt uit een andere foto.![]()
![]()
quote:
Dat kan ik me nog herinneren ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was ook wel leuk om te doen. Alweer bijna 2 jaar geleden.
Was een actie die vast zat een een collectieve PSV zorgpolis. De eerste zoveel kregen een shirt en mochten op de foto met de technisch directeur (er werd ook een soort van contractje getekend, net zoals bij spelers./
Aan die actie zat ook nog iets vast. Uit al die mensen die die ondertekening mochten doen, werden 2 mensen getrokken, die nog eens mochten aanschuiven bij de teamfoto, waarvan zoals bekend ik één van was..![]()
Ik heb de poster er van nog steeds in de koker zitten. Komt er maar niet van om naar een lijst te zoeken...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren ja.
Toffe foto's waren dat geworden.
Hoeveel km??quote:
10quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel km??
Dat ie in Nijmegen is, lijkt me logisch
Wanneer is ie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
eerst nog waarmaken en neem gewoon mn pauzes..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |