zoiets ja. En aan t eind nog ketchup erbij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
Ja, voornamelijk spekjes, fricandeau, ham en veel meer kaas.
Kijk zo hoort het !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef derLudolf het volgende:
1. Geef je diepvriespizza een enkele reis Wijster (vuilverbrander).
2. Lees verder in het pizza topic
Meestal sla ik stap 1 over trouwens
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef derLudolf het volgende:
1. Geef je diepvriespizza een enkele reis Wijster (vuilverbrander).
2. Lees verder in het pizza topic
Meestal sla ik stap 1 over trouwens
quote:
juistquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ja, meestal extra vlees.
Maar beter maak je er zelf eentje.
gestopt met lezenquote:Pizzabodempje kopen,
Als je dat gaat doen, koop dan kant-en-klaar pizzadeeg (ligt hier in de supermarkt op een rolletje in de koeling) en beleg de pizza dan helemáál zelf? Heb je veel meer controle op wat er op gaat!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gooien jullie wel eens wat extra beleg op de pizza? Zo ja wat, en wat is lekker op welke diepvriespizza?
heb je eigenlijk ook helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen, koop dan kant-en-klaar pizzadeeg (ligt hier in de supermarkt op een rolletje in de koeling) en beleg de pizza dan helemáál zelf? Heb je veel meer controle op wat er op gaat!
[edit]
De pizza-puristen zullen wel vangaan bij het idee van een kant-en-klare bodem, maar gezien het feit dat TS blijkbaar serieus van plan is om een diepvries-pizza te gaan pimpen is dat al een hele stap de goede kant op.
Over dat zélf bodems maken hebben we het dan later wel even.
[/edit]
misschien.quote:
Niet iedereen heeft tijd en zin om gist te scoren, zelf te gaan kneden, daarna nog uurtje te wachten tot dat het rijst, dan nog een keer kneden of gaan rollen. Laat staan een eigen tomatensaus uren te laten inkoken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
misschien.
maar eerst zeggen 'zelf maken', en vervolgens 'Pizzabodempje kopen' gaat voor mij niet samen.
oh, maar ik snij daar ook wel hoekjes voor af, hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd en zin om gist te scoren, zelf te gaan kneden, daarna nog uurtje te wachten tot dat het rijst, dan nog een keer kneden of gaan rollen. Laat staan een eigen tomatensaus uren te laten inkoken.
dat is waarheid.quote:Is al een stuk beter dan een euroshopper pizza met extra kaas beleggen en zeggen dat je zelf een pizza hebt gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |