Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is de lul van tjackie niet groot genoeg?
oke ik dm welquote:
oke ik wachtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]_!
[..]
oke ik dm wel
volgens mij weet iedereen het
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]_!
[..]
oke ik dm wel
nee hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]_!
[..]
oke ik dm wel
quote:
Toto wist het ook niet. Hij heeft het volgens mij ook niet openbaar op fok gezetquote:
ohquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto wist het ook niet. Hij heeft het volgens mij ook niet openbaar op fok gezet
ik zie geen dmquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:20 schreef xcachet het volgende:
Etsu zette mij onder druk.
CHANTAGE!
Etsu
Nee. Jij mij?quote:
Met al die medailles wil ik ook wel ergens goud mee winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit de "Wie is het belangrijkste in de ogen van..." wedstrijd?
In dat geval trek ik eerst iets gemakkelijkers aan voordat ik aan mijn dutje begin.
Als ik een gifje post van iemand die zit te rukken wil dat ook nog niks zeggen toch?quote:
doe geen dutjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit de "Wie is het belangrijkste in de ogen van..." wedstrijd?
In dat geval trek ik eerst iets gemakkelijkers aan voordat ik aan mijn dutje begin.
Ja, dat je een viespeuk bent omdat je op die gifjes zit te zoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een gifje post van iemand die zit te rukken wil dat ook nog niks zeggen toch?
Die hebben ze wel één in KLB SC.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat je een viespeuk bent omdat je op die gifjes zit te zoeken.
Oke oke vooruit, Cachie dm hem maar. Dan doet Etsu weer lief tegen mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat je een viespeuk bent omdat je op die gifjes zit te zoeken.
Wie ben jij en waarom lurk je?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hebben ze wel één in KLB SC.
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke oke vooruit, Cachie dm hem maar. Dan doet Etsu weer lief tegen mij
Bedankt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke oke vooruit, Cachie dm hem maar. Dan doet Etsu weer lief tegen mij
Wat postte je?quote:
Ga je moeder pesten stokertquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk doodverwensingen jegens cachet zoals laatst
en terechtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Toto staat sowieso op plek 1 die de meeste emogif-reacties krijgt
Ik meng me hier niet inquote:
Ik haat hem nietquote:
Ik haat maar weinig mensen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik haat hem niet![]()
En ik heb m`n mening over Toto al gegeven hier
Op FB en whatsapp is Toto gewoon oke, maar op de een of andere manier verandert hij op fokquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat maar weinig mensen eigenlijk
ik haat alle mensenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dv en?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op FB en whatsapp is Toto gewoon oke, maar op de een of andere manier verandert hij op fok
Jij bent ook een stokert hoorquote:
Heb je die zelf gebrand?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
Hier een foto van m'n nieuwe cd.
[ afbeelding ]
Hoi JC. hoe gaat het ermeequote:
ja wel oke, beetje vliegtickets aan het kijkenquote:
zullen we samen op vakantie gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja wel oke, beetje vliegtickets aan het kijken![]()
Je hebt al weekend toch?
moeten we zeker naar de hippiemarktquote:
homomarkt* jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moeten we zeker naar de hippiemarkt
neem Pax maar mee danquote:
Pax maakt het goed op valentijnsdag vertelde hij mequote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk je nu echt dat ik nog met pax gezien wil worden na vandaag?
hij zegt zoveelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pax maakt het goed op valentijnsdag vertelde hij me
hij gaat voor je kokenquote:
doe ff normaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wil ik niet, straks vergiftigt die me.
Nee, moet morgen van 8:30-17:00quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja wel oke, beetje vliegtickets aan het kijken![]()
Je hebt al weekend toch?
Ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn excuses voor deze misplaatste grap.
ik ook maar ik heb geen zinquote:
Dat doet mij deugd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wist je dat ik Madvillainy geluisterd heb?
Vond het wel leuk.
vakantiequote:
jij en ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |