abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:43:52 #1
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136593983
Hi,

Mijn haar is droog en heeft wat beschadigingen hier en daar. Ik hoor goede verhalen over kokosolie dus heb vandaag een potje gekocht van Palmer. Ik heb het nooit eerder gebruikt. Bij de gebruikersaanwijzingen staat: dagelijks zeer kleine hoeveelheid gebruiken op schoon en droog haar en op de hoofdhuid. Niet uitspoelen.

Maar op internet zie ik dat je kokosolie in je haar moet doen een uur tot een nacht moet laten intrekken en daarna moet uitspoelen omdat je haar anders vet wordt en gaat stinken!

Ik heb nu dus geen idee hoe ik het moet gebruiken (en hoe vaak). Iemand anders die ook kokosolie in zijn haar doet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_136594225
Met die kokosolie wordt meestal pure kokosolie bedoeld, dat spul wat je ook kan eten :) Dat kan je bijvoorbeeld bij de Tuinen kopen.
pi_136594279
Je had pure moeten kopen, degene die jij hebt zit vol met mineraal vet en zat waarschijnlijk niet veel doen voor je haar.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:56:16 #4
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136594385
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Louboutin het volgende:
Je had pure moeten kopen, degene die jij hebt zit vol met mineraal vet en zat waarschijnlijk niet veel doen voor je haar.
Ah shit 5 euro verspild. :N
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:56:45 #5
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136594399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef Holyme het volgende:
Met die kokosolie wordt meestal pure kokosolie bedoeld, dat spul wat je ook kan eten :) Dat kan je bijvoorbeeld bij de Tuinen kopen.
Beetje duur, 15 euro, vind ik het niet waard. Maar bedankt weet ik dat in ieder geval voor het vervolg. ^O^
pi_136594499
Royal Green heeft ook kleine potjes, even snel gekeken, ¤4,- voor 250ml. En vast ook wel 'ns ergens in de aanbieding :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136596555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Beetje duur, 15 euro, vind ik het niet waard. Maar bedankt weet ik dat in ieder geval voor het vervolg. ^O^
Bij de toko halen dan, is het veel goedkoper....geur je ook nog eens naar een tropisch eiland. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136596572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:00 schreef Holyme het volgende:
Royal Green heeft ook kleine potjes, even snel gekeken, ¤4,- voor 250ml. En vast ook wel 'ns ergens in de aanbieding :)
SPOILER
Die is prima, gebruik ik als oogmakeupreiniger. ^O^
Optimist tot in de kist
pi_136597031
Baggervet haar kreeg ik van deze pot.
Don't pull my strings.
pi_136597064
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Pixy_Stix het volgende:
Baggervet haar kreeg ik van deze pot.
Je moet het dan daarna ook heel goed er uit wassen. :+
Optimist tot in de kist
pi_136597151
Haar wassen, dikke laag van dit spul erin, handoek in je haar en een nacht in laten trekken. De dag erna je haren wassen. Heerlijk zacht ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:11:33 #12
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136603050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Je moet het dan daarna ook heel goed er uit wassen. :+
Met? Shampoo? Alleen water?
pi_136607610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Met? Shampoo? Alleen water?
Shampoo uiteraard, het is puur vet wat je haar weer uit moet. :P
Optimist tot in de kist
pi_136633461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Je doet er wel enorm lang mee. Ik gebruik kokosolie gewoon als dagcreme, heb je een klein plukje van nodig dus met zo'n pot doe ik maanden. Bij mij is het te vet voor in mijn haar, trekt niet goed in. Heb het wel eens al masker gebruikt, maar moest het daarna wel heel goed wassen. Nu gebruik ik al meer dan een jaar een klein beetje arganolie dat ik dan wanneer mijn haar nog nat is in de punten smeer en dat werkt heel goed :Y
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_136635100
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef Holyme het volgende:
Extra virgin coconut oil voor bakken _O_
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:55:27 #16
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136641654
Ik heb gisteren mijn haar ingesmeerd met dit spul en ben ermee gaan slapen. Heb het vanochtend er weer uitgewassen maar het wil er niet meer uit. Het lijkt net of mijn haar heel nat is. :'( Moet morgen nog naar school....
pi_136653801
Echt pure kokosolie werkt wel echt voor droog haar. Gebruik het nu ook een tijdje 1x per week. Pure kokosolie stolt op kamertemperatuur dus kan je pas smeren wanneer je het even opwarmt zodat het vloeibaar wordt. 1 uur laten intrekken en daarna je haar wassen.

Het heeft wel een speciale geur die er na het wassen wel uit gaat. Als het lekker ruikt naar bounty, is het geen echte kokosolie maar zit er waarschijnlijk kokosvlees in... of geurstoffen.

Ik weet wel niet waar je dit koopt, wss natuurwinkels, de mijn is nog een souvenir van vakantie in de dominikaanse.
pi_136655298
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:03 schreef dentrommel het volgende:
Echt pure kokosolie werkt wel echt voor droog haar. Gebruik het nu ook een tijdje 1x per week. Pure kokosolie stolt op kamertemperatuur dus kan je pas smeren wanneer je het even opwarmt zodat het vloeibaar wordt. 1 uur laten intrekken en daarna je haar wassen.

Het heeft wel een speciale geur die er na het wassen wel uit gaat. Als het lekker ruikt naar bounty, is het geen echte kokosolie maar zit er waarschijnlijk kokosvlees in... of geurstoffen.

Ik weet wel niet waar je dit koopt, wss natuurwinkels, de mijn is nog een souvenir van vakantie in de dominikaanse.
Dat klopt niet hoor, als er geen geur aanzit is het juist bewerkt het is dan namelijk zogenaamd "ontgeurt". ;)
Optimist tot in de kist
pi_136656934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef BlueJeans het volgende:
Ik heb gisteren mijn haar ingesmeerd met dit spul en ben ermee gaan slapen. Heb het vanochtend er weer uitgewassen maar het wil er niet meer uit. Het lijkt net of mijn haar heel nat is. :'( Moet morgen nog naar school....
Dan is het er dus niet goed uitgewassen :) Ik was 't daarna gerust meerdere keren achter elkaar met shampoo, en dan geen conditioner ofzo gebruiken.
pi_136657190
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat klopt niet hoor, als er geen geur aanzit is het juist bewerkt het is dan namelijk zogenaamd "ontgeurt". ;)
Verse kokosnoot smaakt ook niet naar bounty en ruikt er ook niet naar...
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:24:48 #21
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_136661671
Haar kammen met een speklap :P

Nee, ik gebruik al een tijdje Bio Silk voor mijn haar en dat spul werkt heel fijn. Klein beetje op je handen en verdelen door het haar na het haar wassen. Ruikt heerlijk, maar niet te overheersend en je haar wordt er niet vet van.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_136662886
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verse kokosnoot smaakt ook niet naar bounty en ruikt er ook niet naar...
Kokosolie dan ook ook veel geconcentreerder.
Optimist tot in de kist
pi_136739780
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. Aan echte kokosolie zit een speciale geur... waarvan je moet houden. Het is totaal anders dan de geur van ne bounty of kokos shampoo daar deze artificiele geur heeft.
pi_136742163
Dit is gewoon soort van wax hoor wat je nu hebt.
Baby, Baby, Baby.
Didier Drogba: 'Sometimes I listen to Justin Bieber and cry myself to sleep. That boy is a genius.'
pi_136742295
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:00 schreef Holyme het volgende:
SPOILER
:D Ik kan die pot niet oppakken of er rent een kat op mij af. Helemaal lijp op kokosolie! Ik heb het toevallig vandaag weer eens in mijn haar gesmeerd. 100% puur en dan lekker laten intrekken op een dag dat je niet de deur uit hoeft. Of een nachtje, maar je krijgt het niet lekker uit je beddengoed. Uitspoelen kost even moeite maar je haar is heerlijk zacht daarna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')