SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Ah shit 5 euro verspild.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Louboutin het volgende:
Je had pure moeten kopen, degene die jij hebt zit vol met mineraal vet en zat waarschijnlijk niet veel doen voor je haar.
Beetje duur, 15 euro, vind ik het niet waard. Maar bedankt weet ik dat in ieder geval voor het vervolg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef Holyme het volgende:
Met die kokosolie wordt meestal pure kokosolie bedoeld, dat spul wat je ook kan etenDat kan je bijvoorbeeld bij de Tuinen kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de toko halen dan, is het veel goedkoper....geur je ook nog eens naar een tropisch eiland.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Beetje duur, 15 euro, vind ik het niet waard. Maar bedankt weet ik dat in ieder geval voor het vervolg.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:00 schreef Holyme het volgende:
Royal Green heeft ook kleine potjes, even snel gekeken, ¤4,- voor 250ml. En vast ook wel 'ns ergens in de aanbieding
Die is prima, gebruik ik als oogmakeupreiniger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Je moet het dan daarna ook heel goed er uit wassen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Pixy_Stix het volgende:
Baggervet haar kreeg ik van deze pot.
Met? Shampoo? Alleen water?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet het dan daarna ook heel goed er uit wassen.
Shampoo uiteraard, het is puur vet wat je haar weer uit moet.quote:
Je doet er wel enorm lang mee. Ik gebruik kokosolie gewoon als dagcreme, heb je een klein plukje van nodig dus met zo'n pot doe ik maanden. Bij mij is het te vet voor in mijn haar, trekt niet goed in. Heb het wel eens al masker gebruikt, maar moest het daarna wel heel goed wassen. Nu gebruik ik al meer dan een jaar een klein beetje arganolie dat ik dan wanneer mijn haar nog nat is in de punten smeer en dat werkt heel goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Beetje duur, 15 euro, vind ik het niet waard. Maar bedankt weet ik dat in ieder geval voor het vervolg.
Extra virgin coconut oil voor bakkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef Holyme het volgende:
Met die kokosolie wordt meestal pure kokosolie bedoeld, dat spul wat je ook kan etenDat kan je bijvoorbeeld bij de Tuinen kopen.
Dat klopt niet hoor, als er geen geur aanzit is het juist bewerkt het is dan namelijk zogenaamd "ontgeurt".quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:03 schreef dentrommel het volgende:
Echt pure kokosolie werkt wel echt voor droog haar. Gebruik het nu ook een tijdje 1x per week. Pure kokosolie stolt op kamertemperatuur dus kan je pas smeren wanneer je het even opwarmt zodat het vloeibaar wordt. 1 uur laten intrekken en daarna je haar wassen.
Het heeft wel een speciale geur die er na het wassen wel uit gaat. Als het lekker ruikt naar bounty, is het geen echte kokosolie maar zit er waarschijnlijk kokosvlees in... of geurstoffen.
Ik weet wel niet waar je dit koopt, wss natuurwinkels, de mijn is nog een souvenir van vakantie in de dominikaanse.
Dan is het er dus niet goed uitgewassenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef BlueJeans het volgende:
Ik heb gisteren mijn haar ingesmeerd met dit spul en ben ermee gaan slapen. Heb het vanochtend er weer uitgewassen maar het wil er niet meer uit. Het lijkt net of mijn haar heel nat is.Moet morgen nog naar school....
Verse kokosnoot smaakt ook niet naar bounty en ruikt er ook niet naar...quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor, als er geen geur aanzit is het juist bewerkt het is dan namelijk zogenaamd "ontgeurt".
Kokosolie dan ook ook veel geconcentreerder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verse kokosnoot smaakt ook niet naar bounty en ruikt er ook niet naar...
Dat bedoel ik ook. Aan echte kokosolie zit een speciale geur... waarvan je moet houden. Het is totaal anders dan de geur van ne bounty of kokos shampoo daar deze artificiele geur heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor, als er geen geur aanzit is het juist bewerkt het is dan namelijk zogenaamd "ontgeurt".
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:00 schreef Holyme het volgende:
Royal Green heeft ook kleine potjes, even snel gekeken, ¤4,- voor 250ml. En vast ook wel 'ns ergens in de aanbieding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan die pot niet oppakken of er rent een kat op mij af. Helemaal lijp op kokosolie! Ik heb het toevallig vandaag weer eens in mijn haar gesmeerd. 100% puur en dan lekker laten intrekken op een dag dat je niet de deur uit hoeft. Of een nachtje, maar je krijgt het niet lekker uit je beddengoed. Uitspoelen kost even moeite maar je haar is heerlijk zacht daarna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |