Als je zelf dat risico niet wilt lopen hebben ze dingen als verzekeringen uitgevondenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
Er is trouwens geen veiliger plaats om je dure fiets te berijden dan een trainingskoers. Ik denk dat je op de openbare weg een groter risico loopt op ellende en brokken.
Die verzekeringen gelden niet als je gaat koersen geloof ik...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Als je zelf dat risico niet wilt lopen hebben ze dingen als verzekeringen uitgevonden
Alsof verzekeringen serieus geld opleveren.. not.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Als je zelf dat risico niet wilt lopen hebben ze dingen als verzekeringen uitgevonden
Gewoon N+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
Jij verzint iedere 8 weken een kutsmoes om een nieuwe fiets te kopen.
Je hebt nog geen tijdritfiets en geen crosser!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Yankee het volgende:
Mijn vriendin heeft vanmiddag een nieuwe fiets gekocht, ik loop weer een achter
Dat blijft ook zo denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hebt nog geen tijdritfiets en geen crosser!
Mooi is dat he? Lekker beunen in de schuur of op een kleed in de kamer tussen een enorme bult gereedschap en onderdelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet er eens een paar in elkaar zetten, heb nog zat materiaal voor projecten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |