Dacht ik dus ook maar dan dikke boor pal in het slot janken en maar doorboren? Zou dat gaan lukken?quote:
Ja, ik snap volkomen dat je dat niet met een houtboor moet gaan proberenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
IJzerboortje 8 in je accuschroef doen en gaan.
Ja dat werkt, even aangenomen dat het staal niet knoerend hard is. Overigens zou ik met 4 of 6 mm en daarna met de diameter van de cilinder.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar werkt dat uitboren van het slot op zich, het slot heeft van die soort zwaaiarmen die over dwars zitten achter het sleutelgat.
Welnee, dat hadden ze in die tijd nog niet, is gewoon zo'n bouwmarktgeval.quote:
Subtiel,zou wel een doorslijpschijf nemen .quote:
Daar kon ik niet zo snel een plaatje van vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:00 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Subtiel,zou wel een doorslijpschijf nemen .
hier zit een afbraam op
Dit dus, met een steeds dikkere hss boor lekker 'midden' in de cilinder boren (niet midden maar breedste punt). Opeens valt de hele bende uit elkaar... Tiem minuten max.quote:
Zo lomp ben ik al geweest, stevige schroevendraaier en stevige hamer en rammen (sloeg bijna bij een misslag het raampje aan barrelsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef -niemand- het volgende:
dikke schroevendraaier er in rossen, eventueel even zelf een tooltje maken zodat je een hefboom op de schroevendraaier hebt. dan gewoon even lomp zijn.
je moet het slotje zelf open draaien met geweld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Zo lomp ben ik al geweest, stevige schroevendraaier en stevige hamer en rammen (sloeg bijna bij een misslag het raampje aan barrels), de behuizing ging keurig opzij maar niet ver genoeg om bij de schroeven te kunnen.
Het hout is keihard dus dat kan er wel tegen maar toch, ik wil niet het halve kozijn moeten repareren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |