SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bendtner - Scoco
Nolan
... Adam Johnson ?
geen idee wie die LM is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ziet er prima uit, niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn nieuwe teampje.
Opmerkingen?
http://www.easports.com/f(...)Id=dbyWpoSxnKRZR:ps3
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nu maar hopen dat het ook zo speeltquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, niks op aan te merken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duitse toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
Diskwalificatie
Domme regel ook en dat starten is zo vals, wachten altijd zo ontiegelijk lang
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Breekt de pleuris straks helemaal uit in dat Duitse kampquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja haha dat maakt heel wat goed
Eerst al dat gedoe met Pechstein (), nu dit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mulgrewquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit even te denken hoe ik dit af ga maken: [ afbeelding ]
Er zijn wel veel opties maar wat zouden jullie doen?Van Dijk mot je hebben
![]()
Ze zouden dat starten gewoon zoals in andere sporten geautomatiseerd moeten doen met piep-piep-pieeeeeeeeep zodat het beter te timen is voor de sporters.
En dan mogen ze ook gewoon met hun knie of arm bewegen als ze maar niet te vroeg wegrijden.. elektronisch waarnemen of ze te vroeg over de lijn gaan, simpel te doen.![]()
Dat kan ook nog ja. De IF is alleen wat te duur nu.quote:
Ik denk ook niet dat ik IF Gauld ga halen, eerder de NIF.![]()
Gefeliciteerd poker.
Voor je verjaardag een waka waka-goal. Die had je nog een tijdje tegoed geloof ik.
http://www.easports.com/media/play/video/185365411hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja zoals het nu gaat kan het maar dan moet je een beweging van de arm niet meteen als valse start zien.. ze ging niet eens voorwaartsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:02 schreef DutchSL het volgende:
Ze zouden dat starten gewoon zoals in andere sporten geautomatiseerd moeten doen met piep-piep-pieeeeeeeeep zodat het beter te timen is voor de sporters.
En dan mogen ze ook gewoon met hun knie of arm bewegen als ze maar niet te vroeg wegrijden.. elektronisch waarnemen of ze te vroeg over de lijn gaan, simpel te doen.
Echt een autist die de huidige regels verzonnen heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
Gefeliciteerd poker.
Voor je verjaardag een waka waka-goal. Die had je nog een tijdje tegoed geloof ik.
http://www.easports.com/media/play/video/185365411Ik verwachtte een running waka waka
![]()
![]()
Zou SIF Matuidi hier veel verschil maken met de NIF? Andere opmerkingen over/verbeteringen aan dit team?
Edit: Heb 100k om Lavezzi, Tevez, Sanchez, Matuidi & Vidal te halen. De rest heb ik al in de club zitten![]()
Dat kan hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zoals het nu gaat kan het maar dan moet je een beweging van de arm niet meteen als valse start zien.. ze ging niet eens voorwaarts
Echt een autist die de huidige regels verzonnen heeft
[..]Ik verwachtte een running waka waka
Agbonlahor of Remyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
DS2, even niet kijken:
[ afbeelding ]
Wie op de CAM?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ik misschien beter Sturridge terug zetten naar CAM, en Remy in de spits gooienniks beter dan iemand openrukken met pace.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Preciesniks beter dan iemand openrukken met pace.
![]()
![]()
![]()
Biabianyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
DS2, even niet kijken:
[ afbeelding ]
Wie op de CAM?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een mooi team MrvanTrapZquote:Young zou ik voor gaan. Hopelijk deze week een IF Sterling wellicht als extra optie
![]()
Boh! gelijk even halenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een mooi team MrvanTrapZYoung zou ik voor gaan. Hopelijk deze week een IF Sterling wellicht als extra optie
Fernandinho voor Sissoko, meer pace. Of natuurlijk IF Oxquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hunter kaartje 8.400. Remy met Hunter kaartje en 57 contracten: 3.500. De logica ontgaat mij in deze.![]()
Kansloos, want geen Agbon.quote:
Die ben ik de afgelopen week trouwens al een keer of 3 tegengekomen in een verder volledig goldteam
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Xboxworld ditAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kutteams inderdaad. Word er ook een beetje verdrietig van.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha er stond net "wordt"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kutteams inderdaad. Word er ook een beetje verdrietig van.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Yo poker, Buttner is ook jarig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kunt beter Remy op wide CAM gooien en Sturridge in de spits, want Remy heeft veel betere crossing.![]()
Gundoganquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie CM?
Zo goedkoop mogelijk.![]()
Makiadiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie CM?
Zo goedkoop mogelijk.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oh, helaas heb ik het CF kaartje nu al op Sturridge gegooid. Maar kan altijd nog switchen. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt beter Remy op wide CAM gooien en Sturridge in de spits, want Remy heeft veel betere crossing.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie CM?
![]()
Ik hoop dat er 1 valt in de laatste rit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
Boer nog 2de, zal toch niet weer 4de worden![]()
zoals HugoohAFCA al zei, gundoganquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie CM?
Zo goedkoop mogelijk.
maargoed die is al gauw 20k ofzo..
goedkoop mogelijk, dan Lars bender ofzo..![]()
Cabaye is beter dan sif matuidiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Zou SIF Matuidi hier veel verschil maken met de NIF? Andere opmerkingen over/verbeteringen aan dit team?
Edit: Heb 100k om Lavezzi, Tevez, Sanchez, Matuidi & Vidal te halen. De rest heb ik al in de club zitten![]()
![]()
Aogo ofzo, zat aardige non-shiny discard middenvelders in Bundesligaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie CM?
Zo 3 pace teams klaar.
Vanavond even rocken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo 3 pace teams klaar.
Vanavond even rukken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die laatste speelt sowieso sexy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoor het graag van je als het voor geen meter blijkt te spelen![]()
Ik vraag me alleen af of die 5 atb team lekker gaan spelen..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:thanksquote:
thxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
Gefeliciteerd poker.
http://www.easports.com/media/play/video/185365411nicee
we both like to kom dan maar?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh, heb nu pas door wat er aan de hand is. Gefeliciteerd fijne ventquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
thanks
[..]
thxnicee
[..]
we both like to kom dan maar?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, heb nu pas door wat er aan de hand is. Gefeliciteerd fijne vent![]()
bedankt hahah
Boer bronsgaat lekker zo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is het St. Patrick's toernooi al aangekondigd ofzo? Ik verkoop net 50-60 McGeady's voor 6500 ps
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jup, ze hebben St Patrick's Day een maand vooruit geschoven dit jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:35 schreef DuTank het volgende:
Is het St. Patrick's toernooi al aangekondigd ofzo? Ik verkoop net 50-60 McGeady's voor 6500 psAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chill. Maar waarom is hij nu al zo duur?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, ze hebben St Patrick's Day een maand vooruit geschoven dit jaar.Mensen krijgen het benauwd?
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar ok.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen idee. De hele St Pat's day gekte is sowieso 2/3 maanden te vroeg al begonnen dit jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Chill. Maar waarom is hij nu al zo duur?Mensen krijgen het benauwd?
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar ok.
Maar McGeady zit ook niet meer in packs nu he..de goedkope Spartak versie tenminste.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laat ik die er nou 430 ingekocht hebben tijdens TOTYquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. De hele St Pat's day gekte is sowieso 2/3 maanden te vroeg al begonnen dit jaar.
Maar McGeady zit ook niet meer in packs nu he..de goedkope Spartak versie tenminste.
Ik begin gewoon alvast wat te verkopen. Doordat ik er vandaag opeens een shitload verkocht, heb ik mijn investering al bijna terug.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hallo allemaal.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste tijd verbrak mijn wireless verbinding regelmatig. Ik dacht, laat ik eens een keer de firmware van mijn router updaten. Eerst hersteld naar fabrieksinstellingen en daarna firmware update overheen gegooid. Maar nu heb ik het idee dat mijn wireless een stuk langzamer is dan voorheen.
ethernet:
wireless:
Volgens mij was mijn wireless altijd 2x zo snel. Weet niet heel veel van routers etc. maar ik heb wel al de SSID gechecked en een kanaal uitgekozen waarop ik minder storing zou moeten krijgen.
Terwijl ik dit schreef heb ik nog zo'n speedtest gedaan.... Weer wireless
Ok dit is dus echt kut...![]()
Dat is echt kut idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Laatste tijd verbrak mijn wireless verbinding regelmatig. Ik dacht, laat ik eens een keer de firmware van mijn router updaten. Eerst hersteld naar fabrieksinstellingen en daarna firmware update overheen gegooid. Maar nu heb ik het idee dat mijn wireless een stuk langzamer is dan voorheen.
ethernet:
[ afbeelding ]
wireless:
[ afbeelding ]
Volgens mij was mijn wireless altijd 2x zo snel. Weet niet heel veel van routers etc. maar ik heb wel al de SSID gechecked en een kanaal uitgekozen waarop ik minder storing zou moeten krijgen.
Terwijl ik dit schreef heb ik nog zo'n speedtest gedaan.... Weer wireless
[ afbeelding ]
Ok dit is dus echt kut...
Geen idee waar dat aan zou kunnen liggen. Misschien is je wifi module brak of je router?Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb geen idee. Moet sowieso nog even een kabeltje halen voor mijn laptop. Ik gebruik hem tegenwoordig toch voornamelijk als desktop eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is echt kut idd.
Geen idee waar dat aan zou kunnen liggen. Misschien is je wifi module brak of je router?
Firmware update eraf gehaald. SSID kanaal weer even veranderd en nu krijg ik dit (wireless)
Nu maar hopen dat ik er niet meer afgegooid worden, want hier kan ik wel mee leven.![]()
Dat is wireless?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Moet sowieso nog even een kabeltje halen voor mijn laptop. Ik gebruik hem tegenwoordig toch voornamelijk als desktop eigenlijk.
Firmware update eraf gehaald. SSID kanaal weer even veranderd en nu krijg ik dit (wireless)
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ik er niet meer afgegooid worden, want hier kan ik wel mee leven.![]()
er zijn er hier in het topic die een tiende hebben bedraadFeyenoord Rotterdam![]()
Hij is nu alweer iets sneller wireless.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is wireless?![]()
er zijn er hier in het topic die een tiende hebben bedraad
Maar ik heb op fifa gewoon nog lag bij sommige mensen hoor![]()
![]()
Hoeft ook niet aan jou te liggen. Heb ik ook best vaak, maar ook vaak niet. Dus dan neem ik aan dat het bij de tegenpartij zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij is nu alweer iets sneller wireless.
[ afbeelding ]
Maar ik heb op fifa gewoon nog lag bij sommige mensen hoorFeyenoord Rotterdam![]()
Nee dat is ook zo. Maar ik woon in een oud school gebouw en heb hier glasvezel internet voor 12 euro in de maand. Ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoeft ook niet aan jou te liggen. Heb ik ook best vaak, maar ook vaak niet. Dus dan neem ik aan dat het bij de tegenpartij zit.![]()
![]()
Kan best dat je van je wifi gegooid wordt omdat er zoveel mensen gebruik van maken. Dus kan aan de router liggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Maar ik woon in een oud school gebouw en heb hier glasvezel internet voor 12 euro in de maand. Ik mag niet klagenFeyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: