hahaha ja ik hem ja... hij mij nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:07 schreef awiebo het volgende:
Hij is realistisch geworden en fantaseert niet meer van andere geile vrouwen, maar is tevreden wanneer die tetten van jouw boven zijn hoofd op en neer denderen.
Wees blij vrouw, gij pleziert uw man
Ach kan toch eens? Spoor hem daarna aan tot ronde 2,of 3quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef fluffy2 het volgende:
Oke ik hou ervan... ik wil graag iedere dag sex...mijn partner gelukkig ook dat is t probleem niet. Maar hij komt de afgelopen drie dagen enorm snel klaar terwijl we een geweldig sexleven hadden! Ik baal hier enorm van..want ik kom nu ook niet aan mn trekken... hoe kan dit nu ineens???
dat kan wel eens voorkomen indd.. hopelijk is dat snel voorbij. En indd voorspel is ook prima... maar niks zo fijn als klaarkomen tijdens de daad zelfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach kan toch eens? Spoor hem daarna aan tot ronde 2,of 3
Als het vaker voorkomt: dan beginnen met beffen en vingeren tot jij klaar komt, daarna is het zijn beurt
De meeste vrouwen komen sowieso niet klaar tijdens de daad, dus jij bent al een enorme mazzelaar...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:38 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
dat kan wel eens voorkomen indd.. hopelijk is dat snel voorbij. En indd voorspel is ook prima... maar niks zo fijn als klaarkomen tijdens de daad zelf
Behalve de laatste drie dagen hahaha. T is ook geen groot probleem... maar t is gewoon zo fijn en als t dan drie dagen achter elkaar drama is is dat best frustrerend :pquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
De meeste vrouwen komen sowieso niet klaar tijdens de daad, dus jij bent al een enorme mazzelaar...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Behalve de laatste drie dagen hahaha. T is ook geen groot probleem... maar t is gewoon zo fijn en als t dan drie dagen achter elkaar drama is is dat best frustrerend :p
goed opwarmen, paar keer langs het randje laten fietsen. Hebben ze niet zoveel meer nodig met penetratie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
De meeste vrouwen komen sowieso niet klaar tijdens de daad, dus jij bent al een enorme mazzelaar...
Ach, over een paar jaar is ze dik, uitgelubberd, en heeft ze het gezicht van een oud leren jack, en doen mannen er uren over om zich klaar te rijden op haar, dus dan kan ze eindelijk genieten...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Vriend is laatste drie dagen een paar keer snel gekomen, en mevrouw begint meteen te zeiken? Jezus wat een wereldproblemen hebben mensen tegenwoordig toch
Als je nergens anders over te zeiken heb moet je wat he! En volgens mij heb ik aangegeven t nog geen probleem te vinden... alleen frustrerend. En de vraag was meer of jullie mannen weten hoe dat ineens kan? Maar bedankt voor je meningquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Vriend is laatste drie dagen een paar keer snel gekomen, en mevrouw begint meteen te zeiken? Jezus wat een wereldproblemen hebben mensen tegenwoordig toch
Naja, je hebt de koe bij de horens gevat door je vandaag te registrerenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:53 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Als je nergens anders over te zeiken heb moet je wat he! En volgens mij heb ik aangegeven t nog geen probleem te vinden... alleen frustrerend. En de vraag was meer of jullie mannen weten hoe dat ineens kan? Maar bedankt voor je mening
en gelijk verslaafd!!! Boehoeequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Naja, je hebt de koe bij de horens gevat door je vandaag te registreren
Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een vrouw verdragen kan, ik zou hem nog 3 dagen geven en hem dat ook vertellen, en anders is het over en uit.quote:..hij komt de afgelopen drie dagen enorm snel klaar...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef fluffy2 het volgende:
Nou t lukte m weer hoor ghe ghe! Ik ook weer blij!
en hoe moeten ze weten wie ik ben dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef fathank het volgende:
Dalijk leest een bekende van je dit topic..
echt voor schut dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |