quote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 4].
Bij de BDquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:37 schreef VeerEli het volgende:
Mortax ben jij er? Bij wie moet ik zijn met een vraag over de volgende melding:
[..]
Wat is de BD? Nee maar echt, FOK! loopt hierdoor ook alles op de fuckn gewoon. Soms kan ik niet meer quoten, laadt hij de pagina niet automatisch, zie ik van niemand nog de UI, enz. enz.quote:
Klopt. Dat komt door AdBlock bij mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is de BD? Nee maar echt, FOK! loopt hierdoor ook alles op de fuckn gewoon. Soms kan ik niet meer quoten, laadt hij de pagina niet automatisch, zie ik van niemand nog de UI, enz. enz.
Komt door adblockquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is de BD? Nee maar echt, FOK! loopt hierdoor ook alles op de fuckn gewoon. Soms kan ik niet meer quoten, laadt hij de pagina niet automatisch, zie ik van niemand nog de UI, enz. enz.
Ja, zo ver was ik al. Flikkers zijn het. Maar het irritante is dus, dat bij opties van m'n adblock gewoon fok.nl en forum.fok.nl staan. Dus ik snap het probleem niet. Ging al maanden goed zo, en nu ineens out of the blue krijg ik deze melding weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt. Dat komt door AdBlock bij mijNu moet ik dus noodgewongen weer AdBlock uitzetten op FOK! altijd
Ja had ik ook, nu dus maar rechtsboven op het icoontje drukken en dan uitschakelen voor deze site, toen deed ie het weer goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al. Flikkers zijn het. Maar het irritante is dus, dat bij opties van m'n adblock gewoon fok.nl en forum.fok.nl staan. Dus ik snap het probleem niet. Ging al maanden goed zo, en nu ineens out of the blue krijg ik deze melding weer.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:44 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb een keer een meisje gesnitcht dat ik echt haat(maar dat is ook gewoon de grootste randdebiel op aarde) Zij had zich die ochtend ziek gemeld, maar ik wist dat er tot 's ochtends vroeg een afterparty bij haar was en ik gunde het haar niet dat iemand anders voor haar ging werken. Toen heb ik iets laten vallen over dat ze uit was geweest ofzo
Kom ff FB chatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja had ik ook, nu dus maar rechtsboven op het icoontje drukken en dan uitschakelen voor deze site, toen deed ie het weer goed.
en toen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:44 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb een keer een meisje gesnitcht dat ik echt haat(maar dat is ook gewoon de grootste randdebiel op aarde) Zij had zich die ochtend ziek gemeld, maar ik wist dat er tot 's ochtends vroeg een afterparty bij haar was en ik gunde het haar niet dat iemand anders voor haar ging werken. Toen heb ik iets laten vallen over dat ze uit was geweest ofzo
Wist je dat nu nog niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef VeerEli het volgende:
Die Jaleesa ook gewoon weer zwanger he
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist je dat nu nog niet?___________!!! zo laat altijd met je 'nieuws'
Ja naja die was sowieso volledig ontspoord. Mocht eerst helemaal niks en toen ging die van alles stiekem doen en maar stoer doen over dat ze bezopen was en altijd aandacht lopen trekken, werd er kotsmisselijk van. Had al een paar waarschuwingen aan haar broek hangen omdat ze die weken al een paar keer te laat was, maar de baas had volgens mij altijd een beetje medelijden met haarquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!! decennia terug zou jij kaal zijn!!
Haha flikkertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist je dat nu nog niet?___________!!! zo laat altijd met je 'nieuws'
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef VeerEli het volgende:
Hoezo weer? heeft die al kidneren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef VeerEli het volgende:
Gvd spuit elfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo weer? heeft die al kidneren?
quote:
quote:
quote:
Je was zwaar jaloers dus en ging snitchen, even voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja die was sowieso volledig ontspoord. Mocht eerst helemaal niks en toen ging die van alles stiekem doen en maar stoer doen over dat ze bezopen was en altijd aandacht lopen trekken, werd er kotsmisselijk van. Had al een paar waarschuwingen aan haar broek hangen omdat ze die weken al een paar keer te laat was, maar de baas had volgens mij altijd een beetje medelijden met haarHeeft er in ieder geval niet lang meer gewerkt.
Heb je nou nog niet in de gaten dat ik nooit iets meekrijg van wat er met FOK!kers gebeurt?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je was zwaar jaloers dus en ging snitchen, even voor de duidelijkheid
desinteressequote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet in de gaten dat ik nooit iets meekrijg van wat er met FOK!kers gebeurt?
Tienermoeder, vader was turk, heeft d'r verlaten, alleenstaande mama, nieuwe vriend anti, nieuwe baby.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet in de gaten dat ik nooit iets meekrijg van wat er met FOK!kers gebeurt?
Mwoahquote:
maar de anti is er nog?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tienermoeder, vader was turk, heeft d'r verlaten, alleenstaande mama, nieuwe vriend anti, nieuwe baby.
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tienermoeder, vader was turk, heeft d'r verlaten, alleenstaande mama, nieuwe vriend anti, nieuwe baby.
Nee, de onrechtvaardigheid werd je gewoon even te veel tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God wat een trut is het ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee, daarvoor had ik haar al een tijd niet op fok gezien. dus ik wist niet dat ze nog leefdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:53 schreef VeerEli het volgende:
Wisten jullie dat allemaal al vóór gisteren dan? Voor ze die pic postte?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, de onrechtvaardigheid werd je gewoon even te veel tochHou je bek gewoon je kent me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon je kent me niet
Echt laag gewoon. Waarom die jaloezie dat je moet snitchen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon je kent me niet
sommigen mensen verdienen het gewoonquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt laag gewoon. Waarom die jaloezie dat je moet snitchen?
Omdat de baas haar wel wilde neuken en mij niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt laag gewoon. Waarom die jaloezie dat je moet snitchen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat de baas haar wel wilde neuken en mij niet.
Ja mods zijn daar niet voor hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:53 schreef VeerEli het volgende:
Enne HELP NOU IEMAND DAT VAN VAS WERKT NIET WANT DIE HEEFT CHROME
Ik moet van die kut melding af is er nou geen mod in de buurt? Ik weet niet waar ik zijn moet!
Nee maar die kunnen me toch wel vertellen waar ik heen moet zeurpiet of ook nietquote:
als ik jou was zou ik danny pm'en dat je een melding krijgt over addblockerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee maar die kunnen me toch wel vertellen waar ik heen moet zeurpiet of ook nietHeb al topic geopend
Ah en nog in goede sub ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee maar die kunnen me toch wel vertellen waar ik heen moet zeurpiet of ook nietHeb al topic geopend
Wowquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat de baas haar wel wilde neuken en mij niet.
Wowquote:
Jezusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou de kramp wegmasseren met mijn mond. #nohomo
Hueheheheehhehequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah en nog in goede sub ook#TrotsopVeer
Oh niet dus, Opa kickte hem erheen
hahaha je dacht ff wajow wats deze a kkflikkertje hahaquote:
bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is de bedoeling van het porren van iemand op FB ????
In dezelfde categorie vraag als; waarom zijn wij hier op aarde en waarom hangen mensen een godsdienst aan
Het antwoord op je tweede vraag is om onze genen aanwezig te laten zijn in de genenpoel van de volgende generaties.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In dezelfde categorie vraag als; waarom zijn wij hier op aarde en waarom hangen mensen een godsdienst aan
Zal jou eens porren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
een poolse asian, lijkt me een interessante combiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man, ik ben zo ziek en heb ook nog eens fokkkkkkkkkking last van m'n ogen weer... Jeuken als een gek, zie eruit als een chinees
Faya, maarja zo werkt karma nou eenmaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man, ik ben zo ziek en heb ook nog eens fokkkkkkkkkking last van m'n ogen weer... Jeuken als een gek, zie eruit als een chinees
Haha.quote:
Oh ben jij er ook weer? Jammerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Faya, maarja zo werkt karma nou eenmaal
zou bij de volgende downswing die hark in zn voorhoofd plantenquote:
Ja maar jij bent gevaarlijke jongen toch daaromquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bij de volgende downswing die hark in zn voorhoofd planten
51quote:
Ja en blijkbaar gebruiken mensen dit nog ..quote:
nee man, ik doe geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gevaarlijke jongen toch daarom
Ik dien uit de genenpoel verwijderd te worden, want ik plant mezelf toch niet voortquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het antwoord op je tweede vraag is om onze genen aanwezig te laten zijn in de genenpoel van de volgende generaties.
Challenge accepted.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal jou eens porren. [ afbeelding ].
Awh ik 69quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Flappy B.
[..]
Oh wee als je me inhaalt.
10quote:
Zit jij hele dag gifjes te kijken?quote:
Dat doe ik tussen het fappen op jouw foto doorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit jij hele dag gifjes te kijken?
Ah oké, cool.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat doe ik tussen het fappen op jouw foto door
Ik en Chai wel iig, wij weten alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:53 schreef VeerEli het volgende:
zou een piercing door zn hersenstam zettenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Wie laat er nou z'n oog dicht piercen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dien uit de genenpoel verwijderd te worden, want ik plant mezelf toch niet voort
quote:
Zozo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou een piercing door zn hersenstam zetten
Is nog niet gedaan. Hipster boven hipster.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Wie laat er nou z'n oog dicht piercen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
;squote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee man, ik doe geen vlieg kwaad.
Sowiesoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Come at mequote:
moodswings. zwanger enzoquote:
Hipsten level proquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is nog niet gedaan. Hipster boven hipster.
Hebben ze ook wel als ze niet drachtig zijnquote:
zoek een levenquote:
quote:
quote:
Iehl.quote:
Geloof dit niet.quote:
Pic van je telefoonscherm met die score, je telefoon op een briefje liggend met "voor krio" erop geschreven, or it didn't happen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:09 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Srs, het is makkelijker op Android, volgens de maker. En na de update schijnt het ook allemaal soepeler te werken. Ik heb uiteraard de update niet gedaan en speel op iOS.quote:
geen idee, was drugged en raped.quote:
[..]
Pic van je telefoonscherm met die score, je telefoon op een briefje liggend met "voor krio" erop geschreven, or it didn't happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik kan niet zo goed tegen mijn verliesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Srs, het is makkelijker op Android, volgens de maker. En na de update schijnt het ook allemaal soepeler te werken. Ik heb uiteraard de update niet gedaan en speel op iOS.
Wat weet de maker er nou van..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Srs, het is makkelijker op Android, volgens de maker. En na de update schijnt het ook allemaal soepeler te werken. Ik heb uiteraard de update niet gedaan en speel op iOS.
Wil je tegen mij De slimste mens spelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.quote:
Nigga mijn score is sowieso niks, sommige mensen zitten op 2 hunna of zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies"
Hoe, waar?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je tegen mij De slimste mens spelen?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Naakt, bij mij thuis?quote:
Het interessaert mah niquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
[..]
Nigga mijn score is sowieso niks, sommige mensen zitten op 2 hunna of zo.
[..]
Hoe, waar?
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.dacht even dat je een appleflikkertje was.
K.quote:
Is goed.quote:
Op jouw telefoon dan, op de mijne installeer ik geen stomme apps.quote:Is een app.
quote:
Mehquote:
Jahooooorrquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Op jouw telefoon dan, op de mijne installeer ik geen stomme apps.
Schaapjequote:
Ben gewoon iets meer geevolueerd hoor, kan ik niks aan doen dat ik weinig lichaamsbeharing heb :squote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaapje
Veel geblaat, weinig wol
quote:
Zo'n rugtapijtje.quote:
Misschien zitten er wel schurft beestjes inquote:
Is toch standaard bij uw volk?quote:
Spreekwoordelijke "wol"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben gewoon iets meer geevolueerd hoor, kan ik niks aan doen dat ik weinig lichaamsbeharing heb :s
ik wilde precies hetzelfde zeggenquote:
Ik kende een kerel die echt letterlijk een blokje tapijt op zijn onderrug had.quote:
Ja, zit bij het pakket inbegrepen.quote:
Nee.quote:
Iehl deel 2quote:
quote:
Daarom zeg ik ook knippen die boel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kende een kerel die echt letterlijk een blokje tapijt op zijn onderrug had.![]()
rechthoekig, bij de randen stopte het abrupt en super vol en wollig.![]()
"ja de chicks diggen die shit, daar doorheen kroelen"![]()
riiiiight.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zit bij het pakket inbegrepen.
[..]
Nee.
Ja. Doei.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
Kan je online ook kolonisten van Catan spelen?![]()
Thank god for scheermessen right?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zit bij het pakket inbegrepen.
[..]
Nee.
quote:
racist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde precies hetzelfde zeggen
Als in, iets in je mars hebben?quote:
dat is makkelijk te verwijderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]of extreem veel neushaar icm een monobrauw
Waxenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook knippen die boel.
Dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
Kan je online ook kolonisten van Catan spelen?![]()
Ik heb dat ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kende een kerel die echt letterlijk een blokje tapijt op zijn onderrug had.![]()
rechthoekig, bij de randen stopte het abrupt en super vol en wollig.![]()
"ja de chicks diggen die shit, daar doorheen kroelen"![]()
riiiiight.
ja, en wat dan nog?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook knippen die boel.
Voor een retarded herdershondpup uit 2012 heb je veel in je marsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Doei.
[..]
Thank god for scheermessen right?
[..]
[..]
racist.
[..]
Als in, iets in je mars hebben?
Haaaaaaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
nootjes? DAN IS HET EEN NUTS HAHAHHAHA WAAAAJOWWWW ZIE MIJ SPITTEN.
Niks, we worden beetje gedwongen zo te zijn tegenwoordigquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
nootjes? DAN IS HET EEN NUTS HAHAHHAHA WAAAAJOWWWW ZIE MIJ SPITTEN.
Het liefste wat ooit iemand tegen mij heeft gezegd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor een retarded herdershondpup uit 2012 heb je veel in je mars
Je hebt speciale ontharingsstudio'squote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is makkelijk te verwijderen.
op je rug is dat een stuk lastiger om zelf te doen
Whihiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het liefste wat ooit iemand tegen mij heeft gezegd.
oke, welke beveel je aan, waar ga je zelf?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt speciale ontharingsstudio's
Voor mannen
1. Ben ik een man?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, welke beveel je aan, waar ga je zelf?
Oke. Ga je weg? Eindelijkquote:
Niet echt nee. Maar verveel me de pleurisquote:
Ja, omdat jij zo vaak er om vroeg. Lief tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke. Ga je weg? Eindelijk
[..]
Niet echt nee. Maar verveel me de pleuris
1 geen idee, het tegendeel is nog nooit bewezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Ben ik een man?
2. Ik ben niet harig *
* disclaimermer, behalve lang hoofdhaar
[..]
Pic van je telefoonscherm met die score, je telefoon op een briefje liggend met "voor krio" erop geschreven, or it didn't happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toen ik 15 was ofzo kreeg ik een "opwindend verhaal" van een chick. Haar fantasietje ofzo.quote:
"jij keek me aan, ik knipoogde. naderhand rookten we samen een sigaret"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
toen ik 15 was ofzo kreeg ik een "opwindend verhaal" van een chick. Haar fantasietje ofzo.
Het kwam eigenlijk neer op "we gaan huiswerk maken en van het ene komt het andere."![]()
ALLES was weg gelaten.
hard geworden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"jij keek me aan, ik knipoogje. naderhand rookten we samen een sigaret"
nou echt. als mn collega niet hier was, was ik me nu al aan het afberenquote:
zodra jij bakker wordt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wanneer gaat het giraffebrood heten?
Deze cliffhanger.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga binnenkort gehaktbrood maken
Stay tuned
zit je je weer te verstoppen in de douche bij de jongetjes?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Webcamseks 3 vriendinnen viral
LINK!? WIE!?
ik doe nofapquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je je weer te verstoppen in de douche bij de jongetjes?
gezien het plaatje wil ik de link ook welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Webcamseks 3 vriendinnen viral
LINK!? WIE!?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezien het plaatje wil ik de link ook wel
zoals die gast al zegt: gewoon de filename googlen.quote:
durf het plaatje niet op normaal formaat te kijken omdat ik op werk zit.quote:
Ja zo'n cam show. Dus een beetje laf gefriemel in ruil voor wat tokensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
oh, gewoon camsletjes.
[..]
durf het plaatje niet op normaal formaat te kijken omdat ik op werk zit.
ohwquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo'n cam show. Dus een beetje laf gefriemel in ruil voor wat tokens
Echt hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezien het plaatje wil ik de link ook wel
quote:
Is dat de filnenaam?quote:
quote:
Thanks.quote:
Ja ontken het maar. Wetenschap liegt nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kijk mijn hele leven dagelijks porno en heb nergens last van. srs.
[..]
Thanks.
Laat me jouw onderzoeks resultaten maar zien. Ik geloof niet alles wat op internet staat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ontken het maar. Wetenschap liegt niet
yeah surequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ontken het maar. Wetenschap liegt niet
Wat een pauperweer.quote:
homoquote:
maar naar veer toch wel?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan toch geen porno naar een dame sturen
quote:
Nee, alleen plaatje gezien. Maar jij bent toch geen wannabiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]Maar je hebt geen direct link dus, alleen een downloadlink?
nice. het schaatsen is tot nu toe goed voor mijn unibet accountquote:
Nee, maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, alleen plaatje gezien. Maar jij bent toch geen wannabi
Heb je zelf zulke plannen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent iig geen bronstige tijger.
jonge moedersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef Zippow het volgende:
Iel yats stop met het sturen van creepy DM's. Ik hoef niet te weten dat je pik 30 cm is man.
anti wat¿quote:
Dat is er toch één van het kamp?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:46 schreef VeerEli het volgende:
Echt waar ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is er toch één van het kamp?
Als ik de foto's en de schuin geschreven tattoo's bekijk zou ik dat wel gaan vermoeden.quote:
quote:
Gvdquote:
Doorgaans probeer ik hun aanwezigheid gewoon te ontkennen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
robo zou dit doen bij een collega die ze niet mag
en lukt dat een beetje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doorgaans probeer ik hun aanwezigheid gewoon te ontkennen.
Ja naja tot op zekere hoogte wel ja.quote:
ik gisterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Ah vanavond kipkluifjes eten gek!!
Deze man heeft gelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eten is brandstof. Het hoeft niet lekker te zijn
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eten is brandstof. Het hoeft niet lekker te zijn
Kwam er gister achter dat ik kortingscoupons van KFC had, tot gister geldig.quote:
Haha, las die post en moest aan jou denken (no homo), jouw reactie er direct achteraan ookquote:
Fuckin tragediequote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam er gister achter dat ik kortingscoupons van KFC had, tot gister geldig.
16 hotwings voor ¤9,95.
[..]
Haha, las die post en moest aan jou denken (no homo), jouw reactie er direct achteraan ook.
ik las twerkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoewel .. Nu zijn tickets naar Berlijn 10 euro en ik moet werken
Fml
Nu ga je te verquote:
Macaroni met ei?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb daarnet 34 kg macaroni met 1 ei op
Het leven is goed
The fuck?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb daarnet 34 kg macaroni met 1 ei op
Het leven is goed
Die vind ik dan weer minder leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging he-le-maal stuk om deze gister.
https://vine.co/v/MaVHWgYL1Ij
#HighMomentsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer minder leuk.
Alleen gedragen slipjes, hoezo?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef VeerEli het volgende:
Wie besteld hier wel eens iets op amazon.com?
Hardopquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging he-le-maal stuk om deze gister.
https://vine.co/v/MaVHWgYL1Ij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |