Als ik zoiets lees in de ritinfo dan moet ik altijd denken aan een bedrijf waar allemaal vastgeroeste grijze mannen van middelbare leeftijd werken die werken omdat je MOET werken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef Sarasi het volgende:
Van Assen naar Amersfoort, dus anderhalf uur oid. Ik ga me bij deze alvast instellen op een maximum snelheid 'vrachtwagen'.![]()
Volgens mij ga ik me echt goed vermaken vandaag in dat ding.Alleen jammer dat het afleveradres heel chagrijnig klinkt. Niet vragen om OV, koffie etc., maar direct 'vertrekken' a la optyfen.
Het komt ook gewoon een beetje zielig over. Ik mag ook absoluut niet bij de hoofdingang naar binnen!,!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees in de ritinfo dan moet ik altijd denken aan een bedrijf waar allemaal vastgeroeste grijze mannen van middelbare leeftijd werken die werken omdat je MOET werken.
Iets waar ik later zeker niet in terecht wil komen.
Gewoon overdreven vrolijk binnen wandelen daar. ^^
"Goedemorgen deze morgen, allen een goede nachtrust genoten."
Waar is dat? (DM)quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon een beetje zielig over. Ik mag ook absoluut niet bij de hoofdingang naar binnen!,!!![]()
Ach, het zonnetje schijnt, mijn nieuwe koptelefoon is hemels, ik hoef me nergens te haasten met de tijden en ik eet vanavond bij mijn ouders. Vandaag is gewoon een super relaxte dag.Ontwikkelingspsychologie mee voor in de trein terug, misschien in Amersfoort nog even een leuk tijdschrift/boek halen en zo even genieten van mijn vrije dag.
Vond ik ook al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:47 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, zo'n Fiesta 1.6 TDCi is toch ook niks zegwat een enorm skeer motorblok is dat.
Haha daar heb ik dan ook altijd zin inquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees in de ritinfo dan moet ik altijd denken aan een bedrijf waar allemaal vastgeroeste grijze mannen van middelbare leeftijd werken die werken omdat je MOET werken.
Iets waar ik later zeker niet in terecht wil komen.
Gewoon overdreven vrolijk binnen wandelen daar. ^^
"Goedemorgen deze morgen, allen een goede nachtrust genoten."
Toevallig een Skoda Superbquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef joppie_saus het volgende:
Eén van de meest relaxte auto's die ik voor Easyway heb gereden, staat nu te koop op AutoScoutWas een rit Groningen - Den Bosch toen.
Echt? Lijkt me in een Fiesta best ok. Of heeft ie daar geen 115pk?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:47 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, zo'n Fiesta 1.6 TDCi is toch ook niks zegwat een enorm skeer motorblok is dat.
Huh? Het is toch gewoon een normale doordeweekse woensdag?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef TommieAH het volgende:
Gister gebeld door EW.. Kon alleen niet opnemen en ze zijn vandaag ''gesloten''. Ben benieuwd!
Dat blok hebben wij ook in de XC70, wel goed blok, trekt mooi op zonder teveel geluidquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha nee, Volvo S60 2.4D![]()
Zal vanavond de foto's er eens bijzoeken.
Daar ben ik gisteren nog geweest, ze zijn ook niet bijster vriendelijk. Ik maakte gisteren nog de fout om 'tot ziens' te zeggen, ze keken allebei even op maar namen niet de moeite om iets terug te zeggen..quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef Sarasi het volgende:
Van Assen naar Amersfoort, dus anderhalf uur oid. Ik ga me bij deze alvast instellen op een maximum snelheid 'vrachtwagen'.![]()
Volgens mij ga ik me echt goed vermaken vandaag in dat ding.Alleen jammer dat het afleveradres heel chagrijnig klinkt. Niet vragen om OV, koffie etc., maar direct 'vertrekken' a la optyfen.
Die langs de A1 bij Knooppunt Hoevelaken bedoel je? Die mensen vond ik niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren nog geweest, ze zijn ook niet bijster vriendelijk. Ik maakte gisteren nog de fout om 'tot ziens' te zeggen, ze keken allebei even op maar namen niet de moeite om iets terug te zeggen..
Die ja inderdaad. Tja ik vind het ook geen ramp, maar als je het gewoon hoort is het toch normaal om iets terug te zeggen? Ik maak me er verder niet druk om, maar omdat het hier toch ter sprake kwam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die langs de A1 bij Knooppunt Hoevelaken bedoel je? Die mensen vond ik niks mis mee hoor.
De locatie is - ondanks dat het wel mooier is qua faciliteiten ed - wat mij betreft dan weer een flink stuk minder dan waar ze in Barneveld zaten.
Nou, gelukkig waren ze zeer vriendelijk, want het was echt walhalla toen ik het eindelijk gevonden had.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren nog geweest, ze zijn ook niet bijster vriendelijk. Ik maakte gisteren nog de fout om 'tot ziens' te zeggen, ze keken allebei even op maar namen niet de moeite om iets terug te zeggen..
Oude locatie was naast station Barneveld Noord. Liep je in een minuut of 5 naartoe, elk kwartier een trein naar Amersfoort. Dikke prima was dat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Die ja inderdaad. Tja ik vind het ook geen ramp, maar als je het gewoon hoort is het toch normaal om iets terug te zeggen? Ik maak me er verder niet druk om, maar omdat het hier toch ter sprake kwam.
Die 'oude' locatie in Barneveld ben ik overigens nooit geweest.
Typisch EW wel, uitbetalen ná het weekend als payday in het weekend valt. Bij mijn huidige werk toch stukken beter. Die betalen altijd vóór het weekend en vóór de feestdagen mocht payday in het weekend vallenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef zazzel het volgende:
En inderdaad EW betaald maandag de salarissen. Zie FB...
Een broodje bami?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:33 schreef Sarasi het volgende:
Nog een praatje gemaakt met een senior van AR die met dezelfde bus moest.Nu eindelijk op Amersfoort CS, alleen nog een overstap op Zwolle. Maar ik heb even snel een broodje bami naar binnen gewerkt, dus ik houd 't nu wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |