Mooi, goed dat we dat weten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:26 schreef just_agirl het volgende:
Hmmm ik vind de jongen uit de winkel veel leuker, ik denk dat een seksrelatie met iemand die absoluut niets wil verder toch niets voor mij is.
ditquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:24 schreef Sapstengel het volgende:
Iets kopen en als hij vraagt "wil je het bonnetje mee?" zeg je "alleen als je nummer erop staat".
Msnquote:
Gewoon doen, als het niet zo vloeiend gaat van wege de zenuwen dan kan je je troosten met het feit dat het een volgende keer in ieder geval beter gaat vanwege de ervaring, met niets doen kom je nergens. Overigens staan mannen hier vaak gewoon voor open hoor dus kans op een blauwjte is erg kleinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:20 schreef just_agirl het volgende:
Oh god eigenlijk moet ik dat echt doen. Punt is, ik heb dat nog nooit eerder gedaan en betwijfel of ik dat wel durf...
en wat als je een blauwtje loopt? Dan weet je in iedergeval waar je aan toe bent en kan je verder! Beter dat dan nu onzeker jezelf druk lopen maken. De wereld vergaat niet hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:56 schreef just_agirl het volgende:
@ Frag adder, ik snap dat mannen er wel vaak voor open staan, maar wat als hij me niet leuk genoeg vindt? Dan loop ik wel een blauwtje...
Jas kan open <-- opgelostquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef just_agirl het volgende:
Haha, ja inderdaad hij zou de move moeten maken, maar:
- Wie the fuck draagt er een blouse met inkijk zonder jas erover in de winter?
- Ik ben niet zo flirterig van mezelf
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef just_agirl het volgende:
ja inderdaad hij zou de move moeten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |