Hey zit in ene hieroquote:Op zondag 16 februari 2014 01:38 schreef community het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n geschikt plaatje. Maar dis heb ik er van gemaakt.
[ afbeelding ]
Al de 2e keer dat je iets over mij meent te moeten posten terwijl ik niet aanwezig ben. Chique is anders.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:30 schreef community het volgende:
Die Mootie toch: niet in slowchat niet in cos, maar wel even een zeikcomment in een nieuw topic zetten UTO / Top posters Utopia
Ik dezequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ik wil heel graag deze kotsende smileyin mijn whatsapp hebben!
Ik wist wel dat je mij zou vinden hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat je iets over mij meent te moeten posten terwijl ik niet aanwezig ben. Chique is anders.
Yep, ik lees de Cossen altijd terug. Neemt niet weg dat het niet netjes is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mij zou vinden hoor
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, ik lees de Cossen altijd terug. Neemt niet weg dat het niet netjes is.
Dude, zeiken over iemand die er niet is is niet netjes. Quote diegene dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:48 schreef community het volgende:
[..]
Nee zet jezelf nog meer te kijk zeg. Zuurpruim.
Jahoor Billyquote:Op zondag 16 februari 2014 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dude, zeiken over iemand die er niet is is niet netjes. Quote diegene dan.
Maar dit zegt meer over jou dan over mij.
Jezus man doe eens lief tegen Mootie.. 9 van de 10 reacties van jou zijn nog minder aantrekkelijk dan de kop van Billy.quote:
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jezus man doe eens lief tegen Mootie.. 9 van de 10 reacties van jou zijn nog minder aantrekkelijk dan de kop van Billy.
Say what?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:56 schreef community het volgende:
[..]
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.
Andere forumleden worden zo vaak besproken of genoemd waar ze niet bij zijn. Daar klaagt niemand over. Dat jouw hoofdzakelijke eigenschap zeuren is, maakt dat een referentie naar jou minder snel positief is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Say what?![]()
En prima, als jij ten koste van een andere user wat lolpuntjes wil scoren, doe je best.
Ach maar die regeltjes leef jij ook soms wel na.. lief zijn nu en allemaal weer vriendjes?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:56 schreef community het volgende:
[..]
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.
Forumleden afzeiken die er niet zijn, dat doe je gewoon niet, simpel.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:07 schreef community het volgende:
[..]
Andere forumleden worden zo vaak besproken of genoemd waar ze niet bij zijn. Daar klaagt niemand over. Dat jouw hoofdzakelijke eigenschap zeuren is, maakt dat een referentie naar jou minder snel positief is.
Maar als je het over respect wilt hebben.
Jij bent heel erg respectloos naar anderen. Jij hebt kennelijk ergens het idee gevat dat dit hele subforum in dienst moet staan van een zo schoon en helder mogelijke documentatie voor jou. Het overgrote deel van jouw posts is zeuren hierover en dan ook nog wel eens op plekken waar het off topic is (ironie?), verder lever je helemaal geen bijdrage(althans niet actueel).
Ik doe het dus gewoon wel, simpel.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Forumleden afzeiken die er niet zijn, dat doe je gewoon niet, simpel.
Over mijn gezeik, ik durf momenteel niet eens te zeiken, misschien 2 a 3 postjes per dag. Zelfs bij nette verzoekjes krijg ik te horen dat ik op moet rotten, een zeikwijf ben, zuur ben.
En gewoon goed opletten, dan zie je dat mijn andere posts on topic zijn.
Wat me verbaast is de heftigheid waarmee je reageert, niet alleen op mij, is iedereen die het niet met je eens is dan zo'n afschuwelijk persoon?
Fixedquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Copycat het volgende:
Straks mag ik weer juichen om goud, zilver en brons.
Of misschien huilen omdat een kutPool er met ons goud vandoor is gegaan.
If you can't beat them, join them is mijn nieuwe devies.
En Moots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |