SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dan maakt iemand nog altijd zelf uit waar hij zijn info neer wil plempen en dat is waarschijnlijk niet de COS, bovendien is het niet aan jou om dat te doenquote:
Dat gaat lekkerquote:
Hey, je hebt die gejatte CAP van mij niet meer als UI?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:04 schreef Prospera het volgende:
Voor LS: als je rukken leuk vind om naar te kijken: emiel
Je hebt een bepaalde sexuele spanning nodig hier begrijp ik.
Hij moet goed uitplassen van de dokterquote:
In zijn broek, of netjes op het toilet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan maakt iemand nog altijd zelf uit waar hij zijn info neer wil plempen en dat is waarschijnlijk niet de COS, bovendien is het niet aan jou om dat te doen![]()
Ontopic : Paul heeft een plasje gedaan
Nenaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey, je hebt die gejatte CAP van mij niet meer als UI?
[ afbeelding ]
Ja, ik lieg hierover.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
leuk excuus, je zat gewoon te hunten op de nieuwe
Dat is niet bewezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In zijn broek, of netjes op het toilet?
Exact:)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij moet goed uitplassen van de dokter
Nam aan dat we het over de COS (commentaar on stream) hadden. Paul was net naar het toilet...![]()
Wat een lefgozers hebben ze hier => UTO / [UTOPIA SC #12] Alles mag... máárquote:
Iedereen is welkom ipv gezeik in cos als er niets gebeurd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat een lefgozers hebben ze hier => UTO / [UTOPIA SC #12] Alles mag... máár
Hoe masturberende mannen het doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat mij wel opvalt, is dat de comment van masturberende mannen altijd wordt opgemerkt door vrouwelijke users.
Gisteren ook al.
Waar letten jullie op????![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |