SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:13 schreef Weissman het volgende:
Even kijken hoe Arcadia een fiets gaat linken aan de Islam.
Kameel rijden is soennah, dus beter koop je dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Turkjes, jullie hadden het laatst over fietsen. Wij willen een fiets kopen, waarschijnlijk een moederfiets. Wat zijn de goede merken onder fietsen? Wat is belangrijk, gewicht, iets anders?
? Salafisten zien er juist uit als klassieke moslims, hun manhadj is koekoek... Je kan er niet uitzien als een salafist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef expans het volgende:
Ik lijk volgens mij op een salafist nu
Ik dacht dat salafisten boven kort mogelijk / kaal hadden + baard? Zoiets heb ik ook nu, die overgang is nogal vreemd :pquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
? Salafisten zien er juist uit als klassieke moslims, hun manhadj is koekoek... Je kan er niet uitzien als een salafist.
Dat hebben veel moslims, salafisten zijn een heel kleine groep van moslims hoor. Alleen extreem actief overal, dus je komt ze vaak tegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:22 schreef expans het volgende:
[..]
Ik dacht dat salafisten boven kort mogelijk / kaal hadden + baard? Zoiets heb ik ook nu, die overgang is nogal vreemd :p
Waar zijn die voor?quote:
Bestaat dat dan? De Ottomaanse vlaggen hebben nooit een tughra gehad, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga een Ottomaanse tughra vlag halen. Zo awesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |