Niet tegen Tjacka zeggen hequote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel een beschuitje eten ja
Wat is dit.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel een beschuitje eten ja
I don't blame youquote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik weet niet wie is het is, maar ik hou van hout op het vuur gooien
Een reactie op een quote op een forum. Dat zie je toch.quote:
Ik ben ook al heel lang single.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schijn homo te zijn. Dat is ook niet alles als je dit zelf niet doorhebt. Al is het wel een verklaring waarom ik al zolang single ben. Bedankt voor deze verklaring.
En E-cards zijn niet leuk. Dan was mijn bedank collage nog wel enigszins leuk.
wat zou mij die verzekeringen schelenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je laat wel zien wat voor niveau je vertegenwoordigd zeg
Nee dat doe ik niet want dan lieg ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoi <insert naam van vriendinnetje>,
Ik wil je even laten weten dat ik zeer verliefd ben op <echte naam van Rockiejj>.
Blijf dus vanaf <datum van verzenden><tijdstip van verzenden> met je <negatief iets> klauwen van mn <koosnaampje> af.
Met vriendelijke groeten,
<echt naam van supersof>
Ik ben nog niet geheel zeker over de insinuaties aan mijn adres. Ik voelde mij eigenlijk wel redelijk lekker als hetero.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
je had allang iets met mij kunnen hebben, maar ja, je weigert
Ben je al zo volwassen en zelfstandig jochiequote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat zou mij die verzekeringen schelen
dat betalen mijn ouders toch
#yolo
jij bent 28quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je al zo volwassen en zelfstandig jochie![]()
![]()
Hoe gaat du leef?quote:
Goed voorbereid op je theorie?quote:
ik ben moddereeter op fokquote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je al zo volwassen en zelfstandig jochie![]()
![]()
Aardigquote:
hahahhaahhahahhahaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben moddereeter op fok
ja dus
ik heb zelfs in het sexy en gewaagd topic gepost
Hmmmz, je lijkt te kunnen winnen hiermeequote:Op maandag 10 februari 2014 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben moddereeter op fok
ja dus
ik heb zelfs in het sexy en gewaagd topic gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |