Je had toch al nr gefixt van fissa-meisje?quote:
Wanneer is hetquote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Heb de hele avond geoefend met m'n pa. Ben alleen nig steeds bang dat ik faal
Glitterkaarten zijn leuk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang single.
e-cards zijn wel leuk.
al is een kaart met de hand geschreven toch wat persoonlijker.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Heb de hele avond geoefend met m'n pa. Ben alleen nig steeds bang dat ik faal
Niet doen gek. Je had maar 1 fout vorige keerquote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet want dan lieg ik.
Uit het oog verlorenquote:
Player.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgende week maandag? Moet wel eerst even karten met iemand, maar daarna schikt wel.
mooi mooi.quote:
woow wat mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Uit het oog verloren
Nooit meer zullen we die herkenbare stem horen
Liefdevol en schaamteloos zorgde hij voor eenheid
Wie is degene die ons door deze zware tijd heen leidt
Jaquote:
Nee.quote:
Vind ik niet. Als je een e-card in een standaard format stuurt had je net zo goed een email kunnen sturen. Waarschijnlijk was je inhoudelijk dan nog creatiever geweest.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang single.
e-cards zijn wel leuk.
al is een kaart met de hand geschreven toch wat persoonlijker.
Mijn glitters zijn een beetje aan het doorslaan.quote:
Misschien.quote:
De sterren staan goed voor je meisje! Je gaat het gewoon halenquote:
Ik stuur jou nooit meer een kaart.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je een e-card in een standaard format stuurt had je net zo goed een email kunnen sturen. Waarschijnlijk was je inhoudelijk dan nog creatiever geweest.
[..]
Mijn glitters zijn een beetje aan het doorslaan.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je een e-card in een standaard format stuurt had je net zo goed een email kunnen sturen. Waarschijnlijk was je inhoudelijk dan nog creatiever geweest.
[..]
Mijn glitters zijn een beetje aan het doorslaan.
doe normaal pedoquote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
De sterren staan goed voor je meisje! Je gaat het gewoon halen
Jaja, net als brommers kieken zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HoeZO, karten is totaal iets anders.
oh, ja. Je hebt je ingelezen alvorens te postenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had toch al nr gefixt van fissa-meisje?
Maar het is wel een date met cachie.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HoeZO, karten is totaal iets anders.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, net als brommers kieken zeker
Ja zelfs nog omdat ik een antwoord te laat verbeterdequote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Niet doen gek. Je had maar 1 fout vorige keer
Dat zijn toch geen e-kaarten. E-kaarten komen toch letterlijk in je mail terecht?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stuur jou nooit meer een kaart.
Hou je smoel eens domme graftrol. Jij voegt echt geen ene tyfusmoer toe. Hou gewoon lekker je bek nichtquote:
oh weet nietquote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen e-kaarten. E-kaarten komen toch letterlijk in je mail terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |