Lig je niet meteen in foetushouding in bed na deze harde taal?quote:
wat een kut gedichtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef Tjacka het volgende:
lieve inso,
je bent nu pas een weekje weg
echt schat ik voel het het is echt pech
wij missen je vrolijkheid in de sc
en de autistische trekjes van stuart helpen ook niet echt mee
we denken elke dag aan je lieve schat
ga je ook bij het afkicken in bad
met vriendelijke groeten,
tjacka en jancees
Oke lrquote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toch wel. Die ontvang je inderdaad gewoon op je FB.
Maar dan zaten we toch op dezelfde lijn. In dat geval is een ecard goed
Snap werkelijk niet waarom het is weggehaaldquote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tjacka heeft m weggehaald.
Misbruik maken van de situatie enzo.
Dat zag ik jaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Had een mooi glitterbalkje gepost.
Oh oke. Dan kan het wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik mag eindelijk de grote kleine xcachet ontmoeten. Een meet & greet, meer is het niet.
Nee... Ik ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap werkelijk niet waarom het is weggehaald
Nee, heel stoer online iemand uitmaken voor pedoquote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lig je niet meteen in foetushouding in bed na deze harde taal?
Ik meen het niet manquote:
Ik ga graven naar creativiteit. Heel diep.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke lr
ik heb je mijn adres gegeven op wa
nu verwacht ik wel iets he
Ik heb van 16.15 tot 17.45 school.quote:
Wat zou je dan doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heel stoer online iemand uitmaken voor pedo
Laat zo'n grafmongool zulke taal gebruiken als hij me zou zien, dat zou ik pas waarderen
hahahahhohohhoquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik meen het niet man
wat neem je me weer serieus
Is goed hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heel stoer online iemand uitmaken voor pedo
Laat zo'n grafmongool zulke taal gebruiken als hij me zou zien, dat zou ik pas waarderen
Waarschijnlijk niets. Ik vraag me alleen serieus af of iemand het dan ook zou doenquote:
Ja daar kom je nu mee, heb ik net mijn tandarts afgebeld voor die dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb van 16.15 tot 17.45 school.
Ik schrokte al. Sorryquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik meen het niet man
wat neem je me weer serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |