België. Geëmigreerd voor werk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik ben GF
en heel oud volgens de meeste hier ik zou de dino's nog hebben gevoerd
kom uit Eindhoven en woon nou in België![]()
Okee, daar heb ik dus ook op het HBO gezeten..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef --Sam het volgende:
[..]
Ook een Brabander dus! Ik heb in Eindhoven op school gezeten, maar nu kom ik er nog maar zelden.
Ik ben er nog niet binnen geweest, Zo vaak kom ik ook niet in het stadscentrum. Winkelcentrum Woensel is bij mij om de hoek...quote:...de Primark in Eindhoven. Een reden om er NIET te komen.
Ik ook niet. Ik ben een keer bij de Primark in Rotterdam geweest, vreselijke winkel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, daar heb ik dus ook op het HBO gezeten..
[..]
Ik ben er nog niet binnen geweest, Zo vaak kom ik ook niet in het stadscentrum. Winkelcentrum Woensel is bij mij om de hoek...
Ik ben er wel eens langsgelopen, Staan/stonden gewoon dranghekken buiten om de mensen binnen en buiten te kunnen latenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef --Sam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben een keer bij de Primark in Rotterdam geweest, vreselijke winkel.
Haha! Ik vond m in Almere veeeel overzichtelijker en ruimer dan in Rotterdam!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef --Sam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben een keer bij de Primark in Rotterdam geweest, vreselijke winkel.
Zeer triest. Niet raar opkijken als je iemand tegenkomt in hetzelfde t-shirt!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens langsgelopen, Staan/stonden gewoon dranghekken buiten om de mensen binnen en buiten te kunnen laten![]()
![]()
![]()
Heel verstandig.quote:
Ik ben niet overtuigd van de kleding. Weinig pasvorm..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:48 schreef mriekz het volgende:
[..]
Haha! Ik vond m in Almere veeeel overzichtelijker en ruimer dan in Rotterdam!
Daar let toch niemand op? Die prijzen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:48 schreef --Sam het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van de kleding. Weinig pasvorm..
sort ofquote:
dat is het enige waar ik dus nou juist wel na kijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef mriekz het volgende:
[..]
Daar let toch niemand op? Die prijzen!![]()
vind het leuk om te doen enzo, maar lust heel weinig dus dat ontrekt het plezier een beetje hihi..quote:
Ik kook best graag, alleen misschien is fanaat een te groot woordquote:
Wat lust je niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind het leuk om te doen enzo, maar lust heel weinig dus dat ontrekt het plezier een beetje hihi..
uhmmmm champignons uien paprika courgette... moet k doorgaan??quote:
Ja..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmmm champignons uien paprika courgette... moet k doorgaan??:P
We passen écht bij elkaar! Daten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmmm champignons uien paprika courgette... moet k doorgaan??:P
vanwege mijn dieet eet ik geen aardappels... hou niet van spruitjes, komkommer.. naja veel smaakmakers iig... op zich groenten zelf wel.. ben nu erg gek op sla dus maak 2/3 keer in de week salade ala nikkiequote:
Wat voor dieet volg je?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vanwege mijn dieet eet ik geen aardappels... hou niet van spruitjes, komkommer.. naja veel smaakmakers iig... op zich groenten zelf wel.. ben nu erg gek op sla dus maak 2/3 keer in de week salade ala nikkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |