Dat is duidelijk ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef pr0gressor het volgende:
verder weet ik ook niet zo goed waar ik mee bezig ben. ik doe maar wat
Kijk eens om je heen, zijn de mensen die direct om je heen zijn geen perfecte kandidaten?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef pr0gressor het volgende:
ik doe mbo en zoek gewoon maten om mee te ouwehoeren/gamen/pokeren/voetballen maar weet niet zo goed waar ik het moet zoeken
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef imikethat het volgende:
Of FOK! Vragen hoe je een goed sociaal leven kan krijgen is al bij voorbaat gedoemd te mislukken
Staat niet in OP van TS?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Ti-boy het volgende:
''Ik heb via fok al een paar vrienden gemaakt oa door fok meets en gwn pms sturen naar mensen.''
Hoe is dat verder verlopen?
Voetballen kan gewoon bij een voetbalvereniging.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef pr0gressor het volgende:
ik heb het idee dat ik een hoop mis in het leven, niets is goed genoeg voor mij en voel me ook ontzettend eenzaam altijd. ik ben sinds een paar dagen naar adam verhuisd en hoop het dan hier echt te kunnen waarmaken wat me in al die andere steden/jaren niet gelukt is.
ik doe mbo en zoek gewoon maten om mee te ouwehoeren/gamen/pokeren/voetballen maar weet niet zo goed waar ik het moet zoeken. ik kan dus niet op een studentenvereniging en ben nu al 23 jaar en heb nauwelijks shit meegemaakt, geen leuke vakanties met vrienden, geen vriendin, niemand om wat shit mee te delen en dat maakt het allemaal een beetje depressed, enige waar ik mee bezig ben, zijn mn doelen en daar ben ik dan nogal obsessief in maar beleef er weinig vreugde aan want het kan immers altijd beter.
verder weet ik ook niet zo goed waar ik mee bezig ben. ik doe maar wat ik rationeel denk dat goed voor me is zoals fitnessen/stage zoeken/stappen/hw maken maar ik geef me erzelf ook niet de tijd voor. het moet allemaal snel gefixt worden omdat ik voor mn gevoel zoveel dingen al gemist heb en achterloop terwijl dat niet realistisch is en ik mezelf alleen maar meer druk op leg.
zijn er hier misschien coole mensen in adam die zich hierin kunnen vinden en een keer willen meeten oid of met me willen appen? stuur me dan een pm
Kijk hier heb ik wat aan. Pm me je fb of whatsapp dan gaan we een keer iets leuks doen in de stadquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef CaptainSushi het volgende:
Laten we naar de bios gaan.
Ik kom zelf dagelijks in amsterdam
Scherp opgemerkt en nu?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Ti-boy het volgende:
Robuustheid, zijn TT.
R&P / nauwelijks leven
Heb goed contact met klasgenoten maar die wonen te ver weg zoek iets in adam om mee te chillen. Poolen bios gamen sport oid en liefst een vriendengroep voornfestivals vakantie en dat soortn ongeinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:38 schreef sneakydesert het volgende:
Als je gaat stappen doe je dat alleen (als ik het goed begrijp). Kom je niet af en toe mensen tegen je die je vaker ziet? Misschien zou je daar eens een praatje mee kunnen maken. Vriendschappen ontstaan niet uit niks, er bestaat niet zoiets als een "instant vriendschap". Vriendschappen ontstaan, en waar iets ontstaat herhaalt zich telkens hetzelfde proces. Spreek een leuke meid aan in de kroeg, praat over hoe haar dag was en wat ze nog gaat doen. De volgende keer dat je haar ziet vraag je haar hoe de dingen gingen die ze heeft gedaan. Dat is al een stap.
Je doet mbo, dan werk je toch in groepjes? Stel eens voor om een keertje iets leuks te doen, pilsje erbij en klagen over hoe kut je docenten zijn. Je snapt wat ik bedoel. Ga niet obsessief "vrienden" zoeken omdat je dat moet van jezelf. Dan forceer je het alleen maar, en dat is ongemakkelijk en loopt op den duur stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |