abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117018394
Ik heb via fok al een paar vrienden gemaakt oa door fok meets en gwn pms sturen naar mensen. dit zijn altijd mensen geweest die mn situatie herkende en me ook ermee wilden helpen of zelf ook wat eenzaam waren. Maar het enige probleem is de afstand. In de weekenden kan ik er naar toe als ik wil en dat doe ik ook geregeld, maar wat ik nu eigenlijk zoek zijn gewoon mensen in de buurt om mee te gamen, uitgaan, fitnessen, hardlopen etc van dezelfde leeftijd.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik merk van mezelf dat ik bij sportverenigingen, fitness, bijbaan gwn geen mensen kan vinden van mijn leeftijd en wanneer ze wel van mn leeftijd zijn al jaren in een vriendengroep zitten, of gewoon niet bij me passen qua intelligentie, interesses.

Maar mijn vraag is dus waar ik gelijkgestemden kan vinden en hoe ik dan in die bestaande vriendengroep kan komen?

Ik ga in oktober stage lopen en ik kan dus niet verhuizen naar een stad oid.
pi_117018511
Heb je hobby's? Zoja, is er wellicht een club van die hobby bij jou in de buurt? Als dat het geval is ga er gewoon eens kijken. Je hebt dan direct genoeg te kletsen, gezien het feit dat het je hobby is en je er waarschijnlijk veel vanaf weet.

Of stap gewoon eens een kroeg binnen op zaterdagavond en knoop gewoon links en rechts wat lulpraatjes aan met verschillende mensen.

Zeker in een dorp zullen de mensen die er deze week zijn volgende week of de week erop ook wel weer zijn, dus dan leer je die ook wel een beetje kennen denk ik :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 september 2012 @ 12:21:22 #3
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_117019193
weet je leeftijd niet, maar via school heb ik mijn vriendin leren kennen en ben je ook meteen van dat inteligentie probleem af.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  donderdag 20 september 2012 @ 12:25:15 #4
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117019316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef smitjew het volgende:
weet je leeftijd niet, maar via school heb ik mijn vriendin leren kennen en ben je ook meteen van dat inteligentie probleem af.
So true
we dan
pi_117020204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef smitjew het volgende:
pi_117020302
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef vosss het volgende:
Heb je hobby's? Zoja, is er wellicht een club van die hobby bij jou in de buurt? Als dat het geval is ga er gewoon eens kijken. Je hebt dan direct genoeg te kletsen, gezien het feit dat het je hobby is en je er waarschijnlijk veel vanaf weet.

Of stap gewoon eens een kroeg binnen op zaterdagavond en knoop gewoon links en rechts wat lulpraatjes aan met verschillende mensen.

Zeker in een dorp zullen de mensen die er deze week zijn volgende week of de week erop ook wel weer zijn, dus dan leer je die ook wel een beetje kennen denk ik :)
sporten vind ik wel leuk, maar heb geprobeerd op voetbal te gaan, maar dat zijn gewoon niet mijn type mensen.

en als ik dan in mn eentje zo'n cafe binnenloop, vind ik dat er juist omdat iedereen elkaar al kent er wel sneu uitzien, maar buiten dat hoe lul ik dan mee met een bestaand groepje? en de meeste van die groepjes zijn ook niet mijn type mensen.

ben 21 overigens, kheb het idee dat iedereen elkaar al kent van school of van sport waar ze al jaren op zitten, of via via maar ik ben in dat opzicht een beetje uit de boot gevallen waar ik dus nu weer terug in wil komen, maar dus niet goed weet hoe.
  donderdag 20 september 2012 @ 13:08:39 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_117020626
Bij ons in het dorp moeten we niks hebben van import dat probeert te infiltreren. Waarom wil je zo nodig 'mensen leren kennen'? Waar is dat goed voor? Die mensen willen jou ook niet leren kennen. Voor je het weet staan alle dorpsgeheimen in de Telegraaf. Dat willen we niet.
The End Times are wild
  donderdag 20 september 2012 @ 13:12:27 #8
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_117020762
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef LXIV het volgende:
Bij ons in het dorp moeten we niks hebben van import dat probeert te infiltreren. Waarom wil je zo nodig 'mensen leren kennen'? Waar is dat goed voor? Die mensen willen jou ook niet leren kennen. Voor je het weet staan alle dorpsgeheimen in de Telegraaf. Dat willen we niet.
Alleen zijn is ook niet leuk.
  donderdag 20 september 2012 @ 13:21:00 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117021123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Alleen zijn is ook niet leuk.
Dat jij hier reageert in dit topic met dezelfde TS'er als toen met die 'stalkende' moeder en je weggemodde reactie (die ik nog wel weet) is eigenlijk te erg :')
we dan
  donderdag 20 september 2012 @ 13:22:39 #10
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_117021187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat jij hier reageert in dit topic met dezelfde TS'er als toen met die 'stalkende' moeder en je weggemodde reactie (die ik nog wel weet) is eigenlijk te erg :')
Ik heb last van mijn kortetermijngeheugen.
  donderdag 20 september 2012 @ 13:23:26 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117021224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:22 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ik heb last van mijn kortetermijngeheugen.
Maar goed ook want die reactie was echt nasty lol :P maar goed back ontopic
we dan
  donderdag 20 september 2012 @ 13:31:17 #12
374924 Fairfax
Jolly good show!
pi_117021502
Ik zou een kleinschaligere teamsport proberen. Tennis bijvoorbeeld. Neem lessen, ga daarna competitie spelen. Via je lesgenoten/team, kom je vanzelf in contact met de overige mensen van de club. Heb je wat tennismaatjes, ga je meedoen aan wat lokale toernooitjes, leer je ook weer mensen van andere clubs in de buurt kennen.

En ik zou je doel veranderen als ik jou was.. Niet proberen om in een bestaande vriendengroep te komen, maar zelf eigen maatjes maken. Of je dan via via in contact komt een een bestaande vriendengroep, zie je dan vanzelf wel.
  donderdag 20 september 2012 @ 13:40:40 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117021842
Wat zijn je interesses trouwens? Daar niks mee te doen? Want als je daar mensen mee vind waarmee je die hobbies ofzo uit kan bouwen dan heb je sowieso al dat raakvlak.. wat betreft intelligentie tjah.. je wil een soulmate of vriendengroep om lol mee te hebben? Want niet iedereen hoeft slim te zijn ofzo om plezier mee te hebben. Sowieso denk ik vaak dat sommige mensen die heel veel goed voor elkaar hebben (vriendengroep, relaxt karakter e.d.) vaker intelligent zijn dan sommige andere 'intelligente' mensen zoals jij door hebben. Hoeft niet zo te zijn maar de overhand hebben in discussies en gespreksstof betekent niet altijd direct dat je slimmer bent.. maar goed dit is een beetje een randopmerking.

Gewoon dingen bedenken waar je met mensen in contact komt waar de kans het grootste is dat ze bij je passen.. klinkt simpel en is het ook wel volgens mij maar ja je moet gewoon wat geluk hebben dat je dan ook de juiste mensen ontmoet.. gewoon proberen is het beste. En misschien wat minder letten op intelligentie en wat meer op het plezier dat vriendschap met zich mee kan brengen
we dan
  donderdag 20 september 2012 @ 13:47:09 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117022055
En bij mijn vriendengroep zijn een paar jaar geleden ook wat anderen bijgekomen (en weer weggevloeit later) maar weet zo niet precies hoe. Meestal hadden die al wel contact met elkaar op een bepaalde manier. Als je gewoon met iemand wat goed contact krijgt kom je ook daarna misschien met zijn vrienden in contact. In een bestaande vriendengroep kom je niet zomaar dus ja dat wordt wat pittig. Gewoon blijven doen wat je nu doet ook, dingen proberen enzo en dan beetje duimen dat het wat aan het rollen komt.
we dan
pi_117022164
Vertel erst eens wat over jezelf. Hobby's, sport, interesses, iq, man/vrouw, etc. Zo valt er weinig te zeggen over je situatie. Want waarom zou iemand bij een voetbalclub/sportschool niet een maat kunnen worden?
pi_117023977
quote fail
pi_117024028
21 jaar, man, iq 120, hobby's: hardlopen, fitnessen, beginnend gitaarspeler, films, pokeren, internet marketing.

Omdat wanneer ik op voetbal ga daar meestal in mijn dorp tokkies spelen en gewoon kortzichtig zijn en aso. Als ik op tennis ga kom ik weer bij bejaarden terecht of 30+ iig. En natuurlijk speelt ook mee dat ik last heb van depressie en sociale angsten waardoor ik niet echt gemakkelijk contact maak bij mensen die dat niet kennen en begrijpen.
  donderdag 20 september 2012 @ 14:46:37 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117024237
Ah ik ben niet quotewaardig hé }) ;)
we dan
pi_117024385
Muziek maken in groepsverband? Bandje of orkest van muziekschool of zoiets?
pi_117024657
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah ik ben niet quotewaardig hé }) ;)
kan alleen zeggen dat ik probeer om nieuwe dingen te ondernemen maar daarin in faal contacten aan over te houden door al die bejaarden in mn dorp, maar ook doordat zij elkaar al jaren kennen zeg maar.
pi_117024713
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef lezzer het volgende:
Muziek maken in groepsverband? Bandje of orkest van muziekschool of zoiets?
ik kan net een beetje spelen met akkoorden switchen. kdenk dat ik eerst nog even wat meer moet oefenen voordat ik in een band kan gaan.
  donderdag 20 september 2012 @ 15:01:15 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117024820
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef pr0gressor het volgende:

[..]

kan alleen zeggen dat ik probeer om nieuwe dingen te ondernemen maar daarin in faal contacten aan over te houden door al die bejaarden in mn dorp, maar ook doordat zij elkaar al jaren kennen zeg maar.
Oke dat ven depressie en angsten is trouwens wel belangrijk om te weten.. had ik niet eerder gelezen nog. Dan moet je daar eerst wat aan werken voordat je vrienden/vriendinnen zoekt. En ja dat kan naast elkaar ook werken, maar vaak dan worden mensen dan nog verdrietiger omdat het niet direct allemaal werkt zoals gehoopt wordt. Als je eerst geestelijk wat beter bent ben je beter bestand tegen tegenslagen en krijg je ook minder snel tegenslagen.. Denk zeg het maar even
we dan
pi_117025052
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke dat ven depressie en angsten is trouwens wel belangrijk om te weten.. had ik niet eerder gelezen nog. Dan moet je daar eerst wat aan werken voordat je vrienden/vriendinnen zoekt. En ja dat kan naast elkaar ook werken, maar vaak dan worden mensen dan nog verdrietiger omdat het niet direct allemaal werkt zoals gehoopt wordt. Als je eerst geestelijk wat beter bent ben je beter bestand tegen tegenslagen en krijg je ook minder snel tegenslagen.. Denk zeg het maar even
ja klopt wel dat ik snel teleurgesteld ben in dingen maar ik heb al 3 jaar in de hulpverlening gezeten en pillen geslikt, dus die fase ben ik wel een beetje voorbij dat dat nog gaat helpen. uiteindelijk moet ik er toch voor zorgen dat ik weer kan meedraaien met de maatschappij, maar is wel lastig met mijn achtergrond en omstandigheden.
  donderdag 20 september 2012 @ 15:15:19 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117025335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef pr0gressor het volgende:

[..]

ja klopt wel dat ik snel teleurgesteld ben in dingen maar ik heb al 3 jaar in de hulpverlening gezeten en pillen geslikt, dus die fase ben ik wel een beetje voorbij dat dat nog gaat helpen. uiteindelijk moet ik er toch voor zorgen dat ik weer kan meedraaien met de maatschappij, maar is wel lastig met mijn achtergrond en omstandigheden.
Oke ja op den duur wordt je dat ook wel wat zat ja als het niet genoeg resultaat heeft. Al veel boeken erover gelezen ook? Bedoel als je weet wat je hebt dan heb je voor de rest van je leven (of zolang de angsten en depressie doorzet) er wat aan om die kennis te hebben. Kan je het ook beter rationaliseren. Het is maar een idee.
we dan
pi_117026221
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja op den duur wordt je dat ook wel wat zat ja als het niet genoeg resultaat heeft. Al veel boeken erover gelezen ook? Bedoel als je weet wat je hebt dan heb je voor de rest van je leven (of zolang de angsten en depressie doorzet) er wat aan om die kennis te hebben. Kan je het ook beter rationaliseren. Het is maar een idee.
ja ik ben al slimmer dan al die therapeuten onderhand. heb er zeker al 50 gelezen, maar het gaat toch om actie te ondernemen en te weten hoe je het moet aanpakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')