So truequote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef smitjew het volgende:
weet je leeftijd niet, maar via school heb ik mijn vriendin leren kennen en ben je ook meteen van dat inteligentie probleem af.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef smitjew het volgende:
weet je leeftijd niet, maar via school heb ik mijn vriendin leren kennen en ben je ook meteen van dat inteligentie probleem af.
sporten vind ik wel leuk, maar heb geprobeerd op voetbal te gaan, maar dat zijn gewoon niet mijn type mensen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef vosss het volgende:
Heb je hobby's? Zoja, is er wellicht een club van die hobby bij jou in de buurt? Als dat het geval is ga er gewoon eens kijken. Je hebt dan direct genoeg te kletsen, gezien het feit dat het je hobby is en je er waarschijnlijk veel vanaf weet.
Of stap gewoon eens een kroeg binnen op zaterdagavond en knoop gewoon links en rechts wat lulpraatjes aan met verschillende mensen.
Zeker in een dorp zullen de mensen die er deze week zijn volgende week of de week erop ook wel weer zijn, dus dan leer je die ook wel een beetje kennen denk ik
Alleen zijn is ook niet leuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef LXIV het volgende:
Bij ons in het dorp moeten we niks hebben van import dat probeert te infiltreren. Waarom wil je zo nodig 'mensen leren kennen'? Waar is dat goed voor? Die mensen willen jou ook niet leren kennen. Voor je het weet staan alle dorpsgeheimen in de Telegraaf. Dat willen we niet.
Dat jij hier reageert in dit topic met dezelfde TS'er als toen met die 'stalkende' moeder en je weggemodde reactie (die ik nog wel weet) is eigenlijk te ergquote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Alleen zijn is ook niet leuk.
Ik heb last van mijn kortetermijngeheugen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat jij hier reageert in dit topic met dezelfde TS'er als toen met die 'stalkende' moeder en je weggemodde reactie (die ik nog wel weet) is eigenlijk te erg
Maar goed ook want die reactie was echt nasty lolquote:Op donderdag 20 september 2012 13:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn kortetermijngeheugen.
kan alleen zeggen dat ik probeer om nieuwe dingen te ondernemen maar daarin in faal contacten aan over te houden door al die bejaarden in mn dorp, maar ook doordat zij elkaar al jaren kennen zeg maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah ik ben niet quotewaardig hé![]()
ik kan net een beetje spelen met akkoorden switchen. kdenk dat ik eerst nog even wat meer moet oefenen voordat ik in een band kan gaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef lezzer het volgende:
Muziek maken in groepsverband? Bandje of orkest van muziekschool of zoiets?
Oke dat ven depressie en angsten is trouwens wel belangrijk om te weten.. had ik niet eerder gelezen nog. Dan moet je daar eerst wat aan werken voordat je vrienden/vriendinnen zoekt. En ja dat kan naast elkaar ook werken, maar vaak dan worden mensen dan nog verdrietiger omdat het niet direct allemaal werkt zoals gehoopt wordt. Als je eerst geestelijk wat beter bent ben je beter bestand tegen tegenslagen en krijg je ook minder snel tegenslagen.. Denk zeg het maar evenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef pr0gressor het volgende:
[..]
kan alleen zeggen dat ik probeer om nieuwe dingen te ondernemen maar daarin in faal contacten aan over te houden door al die bejaarden in mn dorp, maar ook doordat zij elkaar al jaren kennen zeg maar.
ja klopt wel dat ik snel teleurgesteld ben in dingen maar ik heb al 3 jaar in de hulpverlening gezeten en pillen geslikt, dus die fase ben ik wel een beetje voorbij dat dat nog gaat helpen. uiteindelijk moet ik er toch voor zorgen dat ik weer kan meedraaien met de maatschappij, maar is wel lastig met mijn achtergrond en omstandigheden.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dat ven depressie en angsten is trouwens wel belangrijk om te weten.. had ik niet eerder gelezen nog. Dan moet je daar eerst wat aan werken voordat je vrienden/vriendinnen zoekt. En ja dat kan naast elkaar ook werken, maar vaak dan worden mensen dan nog verdrietiger omdat het niet direct allemaal werkt zoals gehoopt wordt. Als je eerst geestelijk wat beter bent ben je beter bestand tegen tegenslagen en krijg je ook minder snel tegenslagen.. Denk zeg het maar even
Oke ja op den duur wordt je dat ook wel wat zat ja als het niet genoeg resultaat heeft. Al veel boeken erover gelezen ook? Bedoel als je weet wat je hebt dan heb je voor de rest van je leven (of zolang de angsten en depressie doorzet) er wat aan om die kennis te hebben. Kan je het ook beter rationaliseren. Het is maar een idee.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef pr0gressor het volgende:
[..]
ja klopt wel dat ik snel teleurgesteld ben in dingen maar ik heb al 3 jaar in de hulpverlening gezeten en pillen geslikt, dus die fase ben ik wel een beetje voorbij dat dat nog gaat helpen. uiteindelijk moet ik er toch voor zorgen dat ik weer kan meedraaien met de maatschappij, maar is wel lastig met mijn achtergrond en omstandigheden.
ja ik ben al slimmer dan al die therapeuten onderhand. heb er zeker al 50 gelezen, maar het gaat toch om actie te ondernemen en te weten hoe je het moet aanpakkenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja op den duur wordt je dat ook wel wat zat ja als het niet genoeg resultaat heeft. Al veel boeken erover gelezen ook? Bedoel als je weet wat je hebt dan heb je voor de rest van je leven (of zolang de angsten en depressie doorzet) er wat aan om die kennis te hebben. Kan je het ook beter rationaliseren. Het is maar een idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |