Eerst neuken en daarna gevoelens krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef Montgomery het volgende:
En mijn ervaring met vriendinnen die dat wel doen is dat ze altijd gevoelens krijgen en uiteindelijk gekwetst worden.
Ligt ook maar aan de man, ken er genoeg die dat rondneuken ook niets vinden hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:01 schreef just_agirl het volgende:
ja dat is voor mannen wel makkelijk... haha
Kortom je wilt eigenlijk wél een relatie met de jongen. Wees er dan ook gewoon eerlijk over en vraag verkering in plaats van seks. Als hij dan nee zegt weet je dat je je pijlen op iemand anders moet richten.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef just_agirl het volgende:
.. of is het zo dat je geheid - als vrouw zijnde - gevoelens zal krijgen en je je alleen maar gekwetst zal voelen? Hoe zorg je ervoor dat je je gevoelens afsluit en je niet verliefd wordt?
Een jongen (die ik niet echt ken) vroeg me of ik bij hem thuis langs kom en ik weet zeker dat hij op 1 ding uit is, hij wil echt niks behalve seks. Ik weet niet of hij slechts eenmalig seks wil of vaker.
Op zich wil ik ook wel met hem naar bed, ik wil hem sowieso nog wel een keer zien, maar ik heb hier geen ervaring mee en wil niet gekwetst worden. What to do?
Nadat mannen zijn klaargekomen zijn ze hun roze wolk vaak kwijt geraakt. Beetje een valkuil voor mensen die elkaar net leren kennen. Daarom is het ook een slecht idee om seks te hebben op je eerste date. Als je al meer aan elkaar gehecht bent geraakt dan zal seks juist wel meer bijdragen aan een relatie. Tenzij je natuurlijk beide enkel een one-night stand wilt, dan geldt bovenstaande niet.quote:Ik ben ook altijd eerst verliefd. En nadat ik ze geneukt heb is die verliefdheid ineens weg. Hoe komt dit?
Ik ben niet echt een Casanova, maar voor wat het waard is: Ik wordt toch wel eerst verliefd op de lach, de stem (ook wel het uiterlijk) van een vrouw. En wat ze doet en hoe ze dat doet. Ik kan rustig een hele tijd verliefd zijn voor er seks komt en al weken (soms maanden) met haar omgaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:10 schreef Ti-boy het volgende:
Vrouwen zien liefde en seks vaak niet los van elkaar. Daarnaast is liefde voor de vrouw een pré om daarna seks te hebben, bij mannen is dat net andersom. Vaak krijgen zij die liefdesgevoelens pas na de seks. Maar dan nog zullen vrouwen altijd eerder zulk soort gevoelens ervaren dan mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |