Wat is dit?In het kader van een beetje extra liefde/steun voor mensen die het wat zwaarder hebben dacht ik; "Verrek, het is bijna Valentijnsdag. Waarom geen kleine FOK! actie op touw proberen te zetten?"
Nu vind ik Valentijnsdag zelf nogal commerciële waanzin, maar dat neemt niet weg dat het de uitgelezen mogelijkheid is voor wat extra aandacht voor zij die het zwaar hebben. Want daar is FHF voor, toch?
Wat is de bedoeling?Mensen die het wat zwaarder hebben, mensen die een nare periode meemaken of achter de rug hebben (scheiding, verlies van een dierbare, you name it) kunnen mij een

PM sturen. Men mag daarin zelf bepalen wat ze kwijt willen. Je bent namelijk niet verplicht om mij allerlei dingen te vertellen die je liever voor jezelf houdt. Het zou wel handig zijn om enigszins toe te lichten waarom jij graag een kaartje of kleinigheidje zou willen ontvangen, daar ik de verhalen kan koppelen aan mensen die iets willen/kunnen sturen.
Wat moet er in die PM staan?Zoals ik al zei, een kleine toelichting zou fijn zijn. Niet verplicht overigens, vertel wat je wilt vertellen. Daarnaast heb ik natuurlijk gegevens nodig die ik weer doorgeef aan iemand die iets wil sturen. Ik ga er vanuit dat hier verder niks mee gedaan wordt. Het wordt enkel gebruikt om het kaartje/kleinigheidje op te sturen.
Hoe worden de ontvanger en verzender gekoppeld?Dat doe ik. Mensen die iets willen sturen kunnen dat hier neerzetten (zet er ook even neer wat je aan zou willen bieden), en ik koppel dat dan aan de eventuele verhalen die ik per PM toegestuurd krijg. Leuk hè?
Leuk! Ik wil graag iets sturen.Tof! Post in dit topic wat je wilt sturen, dan zet ik je in de lijst in de OP en houd ik bij wat er allemaal te vergeven is voor de mensen die mij een PM sturen omdat ze graag iets willen ontvangen. Mocht ik niemand vinden die gebruik van jouw aanbod wil maken, laat ik het je uiteraard ook netjes weten. Wist je dat je ook via een site als GreetZ een hele vette Valentijnskaart kunt sturen, voor een zacht prijsje? Echt hartstikke leuk voor de ontvanger!
Ik wil graag iets ontvangen.Dat kan uiteraard! PM (

) mij eventjes en dan gaan we kijken wat er te regelen is. Een kaartje, of een kleinigheidje. Dit topic is niet bedoeld voor dure wasmachines o.i.d... Het moet wel leuk blijven.
TrollsIk zou trolls willen verzoeken vooral weg te blijven uit dit topic. Dit topic is serieus bedoeld in het kader van het doel van dit forum en Valentijnsdag. En als je dit geen leuk idee vindt; dat mag, ieder zijn mening. Maar ga niet lopen trollen in dit topic.
De lijst met mensen die iets willen sturen 
- Toto69 (nog niet bekend wat)
- Zonnetje1981 (kaartje) (deze is al gekoppeld!)
- Kaneelstokje (kaartje, ook al gekoppeld!)
- Sanger (kaartje)
-
-
-
-
-
-
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 13:02:42 ]