SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Natuurlijk kun je niet tegen iemand op de PS3 spelen als je een PS4 hebt je bent toch niet te dom om te poepen of wel?quote:![]()
Ik heb het dan ook over mezelf.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je niet tegen iemand op de PS3 spelen als je een PS4 hebt je bent toch niet te dom om te poepen of wel?_!
![]()
Maar wel als je hunter op een 90+ pace spits gebruikt. Of hunter/catalyst op Biabanaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Revontulet het volgende:
Sturridge en Eto'o maken je nog niet gelijk een pace abuser. Dat ben je pas als je dan ook nog eens Walkut en Young gebruikt.![]()
IT Crowd.quote:" did you try turning it off and on again?"
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat je pas kunt beoordelen of iemand een pace abuser is als je tegen iemand gespeeld hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel als je hunter op een 90+ pace spits gebruikt. Of hunter/catalyst op Biabanaan.![]()
Poker antwoordde normaalquote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen niet normaal antwoorden?Maar het kan dus niet. Is ie al binnen dan, de PS4?
![]()
Doe je ook LB+Y vanaf de aftrap?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je pas kunt beoordelen of iemand een pace abuser is als je tegen iemand gespeeld hebt.![]()
Ja dat is waar.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker antwoordde normaalMaar het kan dus niet. Is ie al binnen dan, de PS4?
Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.![]()
![]()
neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe je ook LB+Y vanaf de aftrap?![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk eens een beetje logisch na want het enige wat EA heeft lopen zeveren of next gen is dat het op een andere/verbeterde engine draait natuurlijk kun je dan niet tegen mensen op een andere console spelenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen niet normaal antwoorden?![]()
Je kan het team toch meenemen vanaf de PS3 naar de PS4?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geen PS3, wel een Xbox.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan het team toch meenemen vanaf de PS3 naar de PS4?![]()
Heb net de Silver IF van Marshall (74) in een pakje.
Nu gaat ie voor +-100k. Maar beter is om paar weken te wachten met verkopen toch?
Jaaskalainen enige andere Silver IF goalie uit de Premier League gaat voor 220k.
Verwacht daarom Marshall binnen 3 weken op +-160.000.
Klopt dit??![]()
Zou kunnen. Niks zinnigs over te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef Spanjaard5 het volgende:
Nu gaat ie voor +-100k. Maar beter is om paar weken te wachten met verkopen toch?
Jaaskalainen enige andere Silver IF goalie uit de Premier League gaat voor 220k.
Klopt dit??![]()
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
whehequote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Zou kunnen. Niks zinnigs over te zeggen.
Hij is trouwens ook nog een perfect link met IF Silver Caulker.![]()
![]()
Wachten kan bijna nooit kwaad iig meeste IF's gaan uiteindelijk wel omhoog in prijsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef Spanjaard5 het volgende:
Klopt dit??![]()
Heb TOTY Alvesjes ingeslagen voor 596K als goedkoopste en 610K als duurste. Een paar weken later is de goedkoopste BIN 595K. Daarom is het lastig in te schatten of de meest logische marktbeweging ook daadwerkelijk plaats zal gaan vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:08 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
whehe
Hij is trouwens ook nog een perfect link met IF Silver Caulker.![]()
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:08:48Breaking: Louis van Gaal vandaag gespot in De Kuip. Trekt u zelf de verbindingen maar... reageer retweet
![]()
Jaaskelainen is van het eerste TOTW. Iedereen daarvan ia veeeeeeel duurder dan normaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef Spanjaard5 het volgende:
Klopt dit??Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt daarom denk ik ook niet dat ie dergelijke hoogte gaat rijken, maar 140k-170k moest volgens mijn gedachte gang zeker te doen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Jaaskelainen is van het eerste TOTW. Iedereen daarvan ia veeeeeeel duurder dan normaal.![]()
Leuk toch, maken wij ook eens een Marilyn Monroe achtige situatie meequote:Op maandag 10 februari 2014 17:29 schreef DutchSL het volgende:
Geruchten/roddels op internet dat Obama vreemd is gegaan met Beyonce![]()
Lazio heeft een nieuw talentje van 17 jaar oud; Joseph Minala.
Zeg het maar jongens, hoe oud is hij echt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik bied het dubbele.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, hoe oud is hij echt?![]()
Ik ook morgen of overmorgenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.![]()
![]()
Zijn zoon is 17 ja..quote:Op maandag 10 februari 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, hoe oud is hij echt?![]()
Dan ben je al de president, wil je toch nog meer..wat een baas. Of het slim is, mits waar, is een andere.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:29 schreef DutchSL het volgende:
Geruchten/roddels op internet dat Obama vreemd is gegaan met Beyonce![]()
repostquote:Op maandag 10 februari 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)05337&type=2&theater
United gaf 81 voorzetten tegen Fulham.![]()
geen zin om het helemaal af te kijken, maar tot waar ik keek (1:41) kwamen er misschien 4 aanquote:Op maandag 10 februari 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)05337&type=2&theater
United gaf 81 voorzetten tegen Fulham.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
8 in totaal geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
geen zin om het helemaal af te kijken, maar tot waar ik keek (1:41) kwamen er misschien 4 aanSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die politicus met zijn sporttermen.
"Dit is extra time, dit is extra time. Reguliere speeltijd blabla nu is het over time"![]()
![]()
Dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:18 schreef esox83 het volgende:
iemand coins te koop met rabobank? (playstation 4)
niet duurder als ¤ 8 / 100k
Ik pas. Coin sites bieden al 7,5e
![]()
Boh gewonnen van een gouden Brazil team met mijn bundes/ligue1 silvers. Open een 2,5k pack: Shaw en 1k coins
3,75k pack erna: Antonini![]()
Kan helaas niet meer scrollen in de webapp.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929376.page
Bovenstaande 'fix' heeft niet geholpen. Kan iemand mij helpen?![]()
Vet oud probleem al dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Rogan het volgende:
Bovenstaande 'fix' heeft niet geholpen. Kan iemand mij helpen?Heb ik al maanden opgegeven.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mij zit er al 2 weken lang een trainingcard vast in transferkandidaten ofzo...
laat steeds de webapp crashen ook wanneer ik er iets in doe..![]()
2 SMLENO-spelersquote:Op maandag 10 februari 2014 19:27 schreef ThadCastle het volgende:
Boh gewonnen van een gouden Brazil team met mijn bundes/ligue1 silvers. Open een 2,5k pack: Shaw en 1k coins
3,75k pack erna: AntoniniIk heb net die 93 pace Maicon uit een pack gehaald.
![]()
Fuck. Heb al een tijd niet meer getrade, dus ben niet echt up to date. THNX!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vet oud probleem al dat.Heb ik al maanden opgegeven.
![]()
Firefoxquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Rogan het volgende:
Bovenstaande 'fix' heeft niet geholpen. Kan iemand mij helpen?![]()
![]()
Lekker he, 93 pace?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 SMLENO-spelersIk heb net die 93 pace Maicon uit een pack gehaald.
![]()
Zij denken is fissa met cross-OP, maar FIFA is niet realistisch, dus ze hadden kunnen weten dat het niet zou werken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij verkoopt ze liever voor 7.5 dan voor 8?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan.
Ik pas. Coin sites bieden al 7,5e
![]()
Was die niet overleden voor het weekend?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 SMLENO-spelersIk heb net die 93 pace Maicon uit een pack gehaald.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zou kunnen, als je geen zin om met mongooltjes te dealen..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef m25 het volgende:
[..]
Jij verkoopt ze liever voor 7.5 dan voor 8?![]()
Dat is een andere, zit niet in FUT.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was die niet overleden voor het weekend?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jammer Lindje, voor niks die gast gehamsterd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is een andere, zit niet in FUT.![]()
Het levert wel veel gezeik op, per klant verkopen. Op die coin sites is het gewoon ff invullen en je bent klaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef m25 het volgende:
[..]
Jij verkoopt ze liever voor 7.5 dan voor 8?![]()
Ja, zoek nog iemand voor op CAM met meer pace.quote:
Oh goed om te weten. Niet dat ik ze ooit verkoop. Of genoeg heb om te verkopen. Kutpacks.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het levert wel veel gezeik op, per klant verkopen. Op die coin sites is het gewoon ff invullen en je bent klaar.![]()
Met een hunter-of catalyst kaartje er op?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, zoek nog iemand voor op CAM met meer pace.![]()
Dit dus. Maar ik heb nog geen 85+ speler gezien volgens mij dit jaar dus ze kijken maar..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Mega Packs , Happy Hour , even een paar openen![]()
Gewoon pace kaartjes erop gooienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, zoek nog iemand voor op CAM met meer pace.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een hunter-of catalyst kaartje er op?![]()
Hoeft niet perse, ik heb nog 10 shadow kaartjes bewaard.
Volgens mij zijn die chem-kaartjes echt als het laten van een scheet op een racemotor. Je denkt even dat je er sneller van gaat maar eigenlijk scheelt het niksquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een hunter-of catalyst kaartje er op?![]()
![]()
Ik open eigenlijk alleen pakjes die ik win met toernooien, en de ST packs. Heeft 1 x Eto'o opgeleverd (70K waard toen) en een IF Maicon. En nog een Spaanse IF keeper die discard waarde was.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef m25 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ik heb nog geen 85+ speler gezien volgens mij dit jaar dus ze kijken maar..![]()
Ik heb nu even geen zin meer in FUT.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 even snel een potje coop voor VI?![]()
Ik merk er totaal geen voordeel van eigenlijk. Maar alleen al om de reactie van DS koop ik liever een speler met zo'n kaart, dan zonder.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die chem-kaartjes echt als het laten van een scheet op een racemotor. Je denkt even dat je er sneller van gaat maar eigenlijk scheelt het niks![]()
Coop = geen FUT.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen zin meer in FUT.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik merk er totaal geen voordeel van eigenlijk. Maar alleen al om de reactie van DS koop ik liever een speler met zo'n kaart, dan zonder.![]()
![]()
Wel zo slim ja.. ik koop nog af en toe wel eens wat fifa punten. Net nog twee ST packs, toch weer team fitness en 1000 coinsquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik open eigenlijk alleen pakjes die ik win met toernooien, en de ST packs. Heeft 1 x Eto'o opgeleverd (70K waard toen) en een IF Maicon. En nog een Spaanse IF keeper die discard waarde was.![]()
Zo, hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
nou 2 packs geopend, beste was Hummels![]()
SIF Matuidi verkopen geen goed idee dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
nou 2 packs geopend, beste was Hummels![]()
Lijkt DS2 wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)10_WS_opv_opgeslotenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nope. Vidal en Torres. En 5k, en dat is nog meer dan Torres. Ellende.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef m25 het volgende:
[..]
SIF Matuidi verkopen geen goed idee dus?
edit: in 2 x 35k...![]()
Als CDM?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al met IF Ox gespeeld? Ervaringen?![]()
Als CDM zou hij qua workrates (med/med), lengte en strength (al kunnen die allebei beter) niet eens ondenkbaar zijn. Maar interesse gaat vooral in de richting van buitenste CAM in een 4-2-2-2. Of als gewone CAMquote:![]()
![]()
Holy shit, heeft iemand al de laatste Top Gear gezien met de McLaren P1?
180pk electro motor en een 720pk "battery charger".....
Echt bizar hoe doodziek die auto is![]()
![]()
![]()
Lijkt me prima. 4*/4* (al heb jij daar volgens mij weinig boodschap aan) maar qua snelheid en dribbel moet zeker wide CAM prima kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als CDM zou hij qua workrates (med/med), lengte en strength (al kunnen die allebei beter) niet eens ondenkbaar zijn. Maar interesse gaat vooral in de richting van buitenste CAM in een 4-2-2-2. Of als gewone CAMNieuwe TopGear?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Holy shit, heeft iemand al de laatste Top Gear gezien met de McLaren P1?
180pk electro motor en een 720pk "battery charger".....
Echt bizar hoe doodziek die auto is![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja sinds vorige week zijn ze weer begonnen. Gisteren was de 2e aflevering van het seizoen.quote:
Heerlijke televisie![]()
![]()
De skills heb ik inderdaad geen boodschap aan, is veel te ingewikkeld voor mij. De 4* weak foot maakt het wel aantrekkelijk. Je kunt dan namelijk zowel binnendoor als buitenlangs dreigen. Met Robben-achtige spelers weet je van te voren al hoe je moet staan als verdedigende partij.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me prima. 4*/4* (al heb jij daar volgens mij weinig boodschap aan) maar qua snelheid en dribbel moet zeker wide CAM prima kunnen.
[..]
Nieuwe TopGear?![]()
Ik heb SIF Pedro en Robben in mijn team. Alhoewel Pedro eigenlijk veel betere stats heeft en ook 5* weak foot komen de meeste assists en goals toch van Robben. Maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat Robben rechts staat en ik volgens mij toch meer vanaf die kant aanval.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De skills heb ik inderdaad geen boodschap aan, is veel te ingewikkeld voor mij. De 4* weak foot maakt het wel aantrekkelijk. Je kunt dan namelijk zowel binnendoor als buitenlangs dreigen. Met Robben-achtige spelers weet je van te voren al hoe je moet staan als verdedigende partij.![]()
Ik val meestal aan via de kant die bovenin het scherm isdus de ene helft van links en de andere kant van rechts. Niet met opzet, maar op de 1 of andere manier lukt mij dat altijd beter.
Ook maar een pack geopend
+- o.a. 4x squad fitness dus verlies zal wel beperkt zijn![]()
Dit ja..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik val meestal aan via de kant die bovenin het scherm isdus de ene helft van links en de andere kant van rechts. Niet met opzet, maar op de 1 of andere manier lukt mij dat altijd beter.
[ afbeelding ]
Maar heb je met Robben niet het idee dat je wel naar binnen móet trekken, omdat hij maar 1 sterk been heeft? Daar loop ik namelijk steeds tegen aan met hem. En mijn tegenstanders ook, want hij scoort bijna nooit als ik tegen hem speel.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb SIF Pedro en Robben in mijn team. Alhoewel Pedro eigenlijk veel betere stats heeft en ook 5* weak foot komen de meeste assists en goals toch van Robben. Maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat Robben rechts staat en ik volgens mij toch meer vanaf die kant aanval.![]()
Dat doe ik dus ookquote:Op maandag 10 februari 2014 20:52 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik juist de kant die onderin het scherm zit omdat je dat beter kunt zien en de verre hoek is ook duidelijker.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:52 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
+- o.a. 4x squad fitness dus verlies zal wel beperkt zijnOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb even een fapje gemacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
twitter:FeanOnline twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:20:15Ophef om Ziyech valt reuze mee. VI bracht het nieuws nogal sensationeel, maar de club heeft gewoon de optie voor een extra jaar. reageer retweet
![]()
Nou, eind goed al goedquote:Op maandag 10 februari 2014 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging even in het VI-topic wat posten.. ik dacht even dat Litmanen weer ging reageren maar het was iemand anders.![]()
![]()
Ja dat is ook wel zo. Maar hij heeft ook meer assists dan Pedro, dat vind ik vooral vreemd. Maar ik denk dat ik gewoon meer met Pedro moet gaan kloten. Zijn stats zijn echt bizar goed, maar omdat het Pedro is ga ik niet vaak duels aan of met hem jagen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar heb je met Robben niet het idee dat je wel naar binnen móet trekken, omdat hij maar 1 sterk been heeft? Daar loop ik namelijk steeds tegen aan met hem. En mijn tegenstanders ook, want hij scoort bijna nooit als ik tegen hem speel.![]()
Die spieler von Bayern sind auch menschen, gehen auch nach das toilet, und was er aus komt ist auch daszelfde...quote:
(combo van mijn slechte Duits en dat van GJV)![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die spieler von Bayern sind auch menschen, gehen auch nach das toilet, und was er aus komt ist auch daszelfde...
(combo van mijn slechte Duits en dat van GJV)
Feyenoord Rotterdam![]()
Prib denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef Zhano het volgende:
Beste silver CM in de Bundesliga? (allround)![]()
Feulner of Leitner (van de CMs die ik heb gebruikt)quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef Zhano het volgende:
Beste silver CM in de Bundesliga? (allround)![]()
Prib is ook links, met slechts 3* WF. Hij moet rechts staan, dus misschien dan maar ff naar die Flum en Feulner kijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:43 schreef ThadCastle het volgende:
Prib heeft met Boka en Zimling hoogste total stats. Prib is een god
Edit: Feulner it is...![]()
Ik heb Soto op LCM (want hij heeft medium-high) dan Maxim of De Bruyne op CAM en dan Feulner of Leitner op RCM. Ekici had ik eerst ook maar die heeft medium-low.![]()
Speelt wel stroefjes dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nog niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Al eerder met standaard 433 gespeeld? Bevalt mij echt prima![]()
Die andere is een baas, maar heb een DL nodig voor Malanda.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lukimya vond ik maar matig.. Felipe (zowel die in dat team als die andere) nog niet geprobeerd.![]()
Waarom doet EA niet aan matchmaking met fps marges zoals bij CoD? Net weer verloren omdat iemand zo een derde wereld kankerverbinding had.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:54 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waarom doet EA niet aan matchmaking met fps marges zoals bij CoD? Net weer verloren omdat iemand zo een derde wereld kankerverbinding had.![]()
![]()
nou nou nou, let even op je taalgebruik.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:54 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waarom doet EA niet aan matchmaking met fps marges zoals bij CoD? Net weer verloren omdat iemand zo een derde wereld kankerverbinding had.
Kanker zo'n klein woord, met daden zo groot als moord.
Kanker slecht 6 letters lang, als je het leest wordt je bang.
Leerdamquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een tijdje IF Vidal gehad, maar ik merkte maar weinig verschil met de NIF versie. Behalve dan dat het plaatje er iets leuker uit ziet.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu iets upgraden voor <80k of ff sparen voor Pogba/Vidal?
Heb je Asamoah al een keer geprobeerd? Die speelt in mijn 2e team, echt een baas is dat!![]()
Ik jou ook :$quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net Armero gehaald omdat ie cheap was en ik maar 1 LM had. Ff paar wedstrijdjes aankijken, anders Asamoah halen of Taarabt als ie 1k is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje IF Vidal gehad, maar ik merkte maar weinig verschil met de NIF versie. Behalve dan dat het plaatje er iets leuker uit ziet.
Heb je Asamoah al een keer geprobeerd? Die speelt in mijn 2e team, echt een baas is dat!![]()
Wel zo romantisch als je me ook op komt halen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb trouwens om 7 uur gereserveerd vrijdag. Zal ik je ophalen of kom je met de bus?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okquote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel zo romantisch als je me ook op komt halen.![]()
![]()
bohhh ik realiseer met net dat ik dankzij die nieuwe Diakite mooi mijn Lloris kan lozen en vervangen door Handanovic (en Diakite ipv Kaboul)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Graag gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
bohhh ik realiseer met net dat ik dankzij die nieuwe Diakite mooi mijn Lloris kan lozen en vervangen door Handanovic (en Diakite ipv Kaboul)![]()
Inderdaad daardoorquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar vond ik dat ook, dit jaar niet eigenlijk. Al was het toen IF vs IF.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef DutchSL het volgende:
Marchetti is alleen veel beter dan Handanovic
(bij mij tenminste)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt echt als een slechte misdaadserie.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was het ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt echt als een slechte misdaadserie.![]()
Op Futhead is die RB?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhh
Adryan is ook nog steeds een baasOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja maar heeft de stats voor een RM en speelt daar ook echt primaquote:
Adryan hattrick
9 wedstrijden op rij gewonnen. Pack only
[ Bericht 9% gewijzigd door ThadCastle op 10-02-2014 22:31:10 ]![]()
![]()
Tegen 100 chem gouden Brazil teams kan ik met gemak winnen. Speel ik tegen een 30 chem kut team verlies ik 2-3.
Zijn 63 rated keeper hield echt alles, 1 chem had hij denk ik
#ibgs![]()
Essien in mijn pre-order pack (was ik even vergeten dat ik die nog krijg)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zn IF zeker. Die vond ik echt goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef Maver24 het volgende:
Fabregas als CF in 433(5) ? zou dat kunnen ?![]()
Mist misschien de snelheid om na de pass voor de goal te komen, maar wegdraaien/dribbelen en de vleugels wegsturen lukt hem wel natuurlijk. Daarnaast hoeft hij ook niet erg diep te lopen, hooguit rand 16 dus die pace is geen drama. Isco is een goed alternatief eventueel. Of Muniain, mijn persoonlijke favoriet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef Maver24 het volgende:
Fabregas als CF in 433(5) ? zou dat kunnen ?![]()
Wat is deze, sinds de laatste update van mijn PS wordt ik elke keer na een online wedstrijd uit de servers geknikkerd
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tevens Flappy Bird eergister op mijn telefoon geinstalleerd, instant profit
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
2-3 achter, voorzet inkoppen via de lat-paal er uit, tegenstander krijgt bal niet goed weg, afstandsschot met Benzema van 30 meter keihard uiteen op de paal.
FUUUUU
Verloren van iemand die 3x scoorde met een standaard voorzet-kopgoal van fucking Dorlan Pabon (168cm & 62 heading)
IBGS![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef DutchSL het volgende:
2-3 achter, voorzet inkoppen via de lat-paal er uit, tegenstander krijgt bal niet goed weg, afstandsschot met Benzema van 30 meter keihard uiteen op de paal.
FUUUUU
Verloren van iemand die 3x scoorde met een standaard voorzet-kopgoal van fucking Dorlan Pabon (168cm & 62 heading)
IBGS![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef DutchSL het volgende:
FUUUUU
IBGS![]()
![]()
Morgen en overmorgen alweer BPL. Die blijven ook maar doorknallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er op de iPhone geen alternatieve appstores enzo? Je hebt toch Cydia ofzo? Is dat flappybird er ook voor Android?quote:![]()
Flappy Bird is er ook voor Android ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn er op de iPhone geen alternatieve appstores enzo? Je hebt toch Cydia ofzo? Is dat flappybird er ook voor Android?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan is de apk geheid terug te vinden... snap niet dat mensen zo panish doen dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Flappy Bird is er ook voor Android ja.![]()
is gewoon een marketing stunt ofzo johquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan is de apk geheid terug te vinden... snap niet dat mensen zo panish doen dan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lijkt me sterk, als het echt door die Vietnamees is gemaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
is gewoon een marketing stunt ofzo joh![]()
ik weet niet of het waar is, maar het schijnt dat het spel in de 24 uur nadat dat bekend werd gemaakt, net zo vaak gedownload was als het daarvoor in totaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als het echt door die Vietnamees is gemaakt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:24 schreef el-blanchito het volgende:
Genomineerd op Facebook, lekker man![]()
![]()
Leuke speelfoutquote:Jong PSV heeft maandagavond met 3-0 gewonnen van Helmond Sport. In de derby was Jong PSV de sterkere ploeg. Georginio Wijnaldum maakte zijn rentree en spelde volgens plan 45 minuten mee. Hij zorgde na 11 minuten direct voor de openingstreffer van de beloften. Schalk tekende een paar minuten later voor de 2-0 en in blessuretijd ook nog voor de 3-0.
#noonecares![]()
Net tegen een team met IF balotelli...
alles ging ook via hem en hij was niet af te stoppen...
alle schoten op goal gingen dan ook in 1 streep in de kruising,
steeds zelfde hoek.. voelde erg scripterig aan
het is dat ik geen Italiaans team heb, maar anders wist ik het wel ..
hier iemand met IF balo?
![]()
Had hem samen met IF Benzema voorin staan, vond hem eigenlijk best tegenvallen. Tevez die op CAM stond was de grote ster die voor de doelpunten zorgde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef Downstar het volgende:
Net tegen een team met IF balotelli...
alles ging ook via hem en hij was niet af te stoppen...
alle schoten op goal gingen dan ook in 1 streep in de kruising,
steeds zelfde hoek.. voelde erg scripterig aan
het is dat ik geen Italiaans team heb, maar anders wist ik het wel ..
hier iemand met IF balo?
Ik heb hem ook, vind hem ook niet zo heel erg geweldig.
Het is dat ik geen alternatief heb.. (ja de NIF of Pazzini/Matri ofzo) qua chem.
![]()
Had hem naast Falcao staan in dit team. Was echt niet vooruit te branden. Zijn NIF was echt geweldig maar met IF Balo kreeg ik helemaal niets voor elkaar. Maar dat team was sowieso hopeloos...![]()
Gepromoveerd naar divisie 5raar maar waar: divisie 6 en 7 gingen erg makkelijk incl titel daar waar ik grote moeite had met divisie 9 en 8 (bleef zelfs een keertje zitten in divisie 8) en daardoor maanden geen seasons meer speelde
![]()
![]()
Voor z'n NIF? Holy...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoppakee, Coleman naar 17k. Tijd om mijn investeringen te cashen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beetje hulp gevraagd. Zit nu in divisie 2 waarin ik om beurten speel met 4 verschillende teams. 3 teams spelen naar behoren, maar mijn Serie A rendeert niet meer sinds ik in divisie 3 zat.
http://www.easports.com/f(...)Id=gZoCkNuinKRXf:ps3
Het ligt niet aan de spelers, want ik gebruik IF Balo, Hernanes en Di Natale nu ook in een elftal voor die thema cup (in 41212(2)), en dan spelen ze weer erg fijn. Ik denk dus dat het aan de formatie ligt: in 451 creeer ik sinds divisie 3 gewoon te weinig met dit team. Ik probeer te combineren, maar tegen betere teams moet je echt wel (te) veel geduld en balbezit hebben voor er een opening is.
Ik zat te denken aan een andere formatie, waarbij ik zoveel mogelijk dezelfde spelers houd. Defensie blijft liefst hetzelfde. Ik heb nu twee opties bedacht:
- 41212, met Hernanes op CDM, Hamsik als CAM en Balo met Di Natale (of misschien Vucinic?) in de spits.
- 4231, met Balo in de spits, IF Mertens en Di Natale als wide CAM's en Hamsik als CCAM, en De Rossi en Hernanes als CDM's.
Ik neig naar de laatste, ook omdat ik 4231 wel eens wil proberen in FUT14 (nog niet gedaan). Maar ben wel benieuwd naar jullie mening
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 11-02-2014 08:13:36 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
4-2-3-1 (2) speelt beter dan 4-2-3-1 imo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beetje hulp gevraagd. Zit nu in divisie 2 waarin ik om beurten speel met 4 verschillende teams. 3 teams spelen naar behoren, maar mijn Serie A rendeert niet meer sinds ik in divisie 3 zat.
Het ligt niet aan de spelers, want ik gebruik IF Balo, Hernanes en Di Natale nu ook in een elftal voor die thema cup (in 41212(2)), en dan spelen ze weer erg fijn. Ik denk dus dat het aan de formatie ligt: in 451 creeer ik sinds divisie 3 gewoon te weinig met dit team. Ik probeer te combineren, maar tegen betere teams moet je echt wel (te) veel geduld en balbezit hebben voor er een opening is.
Ik zat te denken aan een andere formatie, waarbij ik zoveel mogelijk dezelfde spelers houd. Defensie blijft liefst hetzelfde. Ik heb nu twee opties bedacht:
- 41212, met Hernanes op CDM, Hamsik als CAM en Balo met Di Natale (of misschien Vucinic?) in de spits.
- 4231, met Balo in de spits, IF Mertens en Di Natale als wide CAM's en Hamsik als CCAM, en De Rossi en Hernanes als CDM's.
Ik neig naar de laatste, ook omdat ik 4231 wel eens wil proberen in FUT14 (nog niet gedaan). Maar ben wel benieuwd naar jullie mening![]()
Ik speel toch vaak door het midden, gebruik de zijkanten niet heel veel (en zeker niet voor voorzetten). Ik vind 41212(2) (met 2 CM's ipv LM en RM) ook beter spelen dan 41212...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:39 schreef Freire het volgende:
[..]
4-2-3-1 (2) speelt beter dan 4-2-3-1 imo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
22
nice, met jou wrecord hoor je sowieso wel in 1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:54 schreef DutchSL het volgende:
Gepromoveerd naar divisie 5raar maar waar: divisie 6 en 7 gingen erg makkelijk incl titel daar waar ik grote moeite had met divisie 9 en 8 (bleef zelfs een keertje zitten in divisie 8) en daardoor maanden geen seasons meer speelde
yup, gaat steeds sneller lijkt welquote:
Gefeliciteerd Pokertjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, gaat steeds sneller lijkt wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
thx
Als je niet met bank speelt kun je het proberen ja. Zijn weinig volwaardige wide CAMs in de Serie A imho, dus dan moet je tussen die paar 2 goede zien te vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik neig naar de laatste, ook omdat ik 4231 wel eens wil proberen in FUT14 (nog niet gedaan). Maar ben wel benieuwd naar jullie mening![]()
![]()
"als je niet met bank speelt"?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je niet met bank speelt kun je het proberen ja. Zijn weinig volwaardige wide CAMs in de Serie A imho, dus dan moet je tussen die paar 2 goede zien te vinden
IF Mertens en Di Natale lijken me goede wide CAM's (snelheid, 4*wf, 4*skills), en met Hamsik heb je een goede passer als CCAM.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je een vast team hebt bedoel ik, met een ander team op de bank. Zo te horen is dat ook zoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"als je niet met bank speelt"?
IF Mertens en Di Natale lijken me goede wide CAM's (snelheid, 4*wf, 4*skills), en met Hamsik heb je een goede passer als CCAM.Anders moet je namelijk eigenlijk 4 CAMs vinden
![]()
![]()
Ik rouleer nu met 3/4 teams, dus steeds een ander team op de bank voor de fitness. Dus ik heb aan 2 wide CAM's en een CCAM genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een vast team hebt bedoel ik, met een ander team op de bank. Zo te horen is dat ook zoAnders moet je namelijk eigenlijk 4 CAMs vinden
Maar hoe vind jij 4231 spelen? In 451 staat mijn spits soms toch wat te geisoleerd, heb je daar geen last van bij 4231?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speelde dat toen met Draxler LCM en Trochowski CCAM. Die 2 en vooral Troch scoorden het meest, veel meer dan mn spits...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik rouleer nu met 3/4 teams, dus steeds een ander team op de bank voor de fitness. Dus ik heb aan 2 wide CAM's en een CCAM genoeg
Maar hoe vind jij 4231 spelen? In 451 staat mijn spits soms toch wat te geisoleerd, heb je daar geen last van bij 4231?![]()
Ik bedenk me net dat ik Tevez ook nog als CAM kan proberen. Die zou dat ook moeten kunnen, maar ik gebruik hem al in een ander teamquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speelde dat toen met Draxler LCM en Trochowski CCAM. Die 2 en vooral Troch scoorden het meest, veel meer dan mn spits...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook maar ff gekocht (Als ST)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik Tevez ook nog als CAM kan proberen. Die zou dat ook moeten kunnen, maar ik gebruik hem al in een ander team![]()
![]()
vallen echt 1 voor 1 bij die slopestyle
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:51 schreef Zhano het volgende:
Pokerrrrr, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Alweer jarig?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel toch vaak door het midden, gebruik de zijkanten niet heel veel (en zeker niet voor voorzetten). Ik vind 41212(2) (met 2 CM's ipv LM en RM) ook beter spelen dan 41212...Als je 41212 met CM´s toch fijner vind spelen is 4312 misschien een optie, want dat speelt erg vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik neig naar de laatste, ook omdat ik 4231 wel eens wil proberen in FUT14 (nog niet gedaan). Maar ben wel benieuwd naar jullie mening
Balo-Di Natale
Hernanes
Vidal/Marchisio-De Rossi-Hamsik
Of Hernanes/Hamsik andersom, net wat je wilt.![]()
Of gewoon 41212(2) aangezien het blijkbaar bevalt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Als je 41212 met CM´s toch fijner vind spelen is 4312 misschien een optie, want dat speelt erg vergelijkbaar.
Balo-Di Natale
Hernanes
Of Hernanes/Hamsik andersom, net wat je wilt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Als je 41212 met CM´s toch fijner vind spelen is 4312 misschien een optie, want dat speelt erg vergelijkbaar.
Balo-Di Natale
Hernanes
Of Hernanes/Hamsik andersom, net wat je wilt.Ik wil toch nog eens een keer iets totaal anders proberen, terug naar 41212(2) kan altijd nogquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of gewoon 41212(2) aangezien het blijkbaar bevalt?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok, dan raad ik je 5221 aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik wil toch nog eens een keer iets totaal anders proberen, terug naar 41212(2) kan altijd nog![]()
![]()
Ik ben gisteren begonnen met wat silver packs openen en ik heb nu al een 100 chem team.. alleen de keeper had ik een tijdje geleden in een pack, de rest heb ik gisteren uit een pack gehaald:![]()
![]()
4411 of 451 (2) kan ook met dezelfde spelers als je 451, maar mij lijken het geen fijne formaties met zo'n "spits op een eiland".![]()
Die LB en linker ST heb ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met wat silver packs openen en ik heb nu al een 100 chem team.. alleen de keeper had ik een tijdje geleden in een pack, de rest heb ik gisteren uit een pack gehaald:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Speler met bekboon zat zo in het pakket?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met wat silver packs openen en ik heb nu al een 100 chem team.. alleen de keeper had ik een tijdje geleden in een pack, de rest heb ik gisteren uit een pack gehaald:
[ afbeelding ]![]()
Bij de 4411 zit de CF juist lekker dicht op de spitsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:04 schreef DutchSL het volgende:
4411 of 451 (2) kan ook met dezelfde spelers als je 451, maar mij lijken het geen fijne formaties met zo'n "spits op een eiland".(Althans dat is mijn ervaring uit eerdere FIFA's. Ga het nu voor het eerst in deze versie proberen)
![]()
Als je gewoon rechtdoor naar beneden rijdt in de halfpipe zodat je niet valt sta je al zowat in de finale met al die uitvallers![]()
![]()
Ja. Nu ook Ariaudo met guardian.. maar nog geen Engelse ST voor dat team. Ik krijg nu niet echt veel uit de packs.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speler met bekboon zat zo in het pakket?![]()
Ik krijg best wel vaak dezelfde spelers.. ik heb al 2x Verza gehad, hopelijk krijgt die morgen een IF zodat ik er nog wat aan kan verdienen. Ook had ik Hahn in een pack en die krijgt misschien wel een SIF.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
Hoeveelste nieuwe "Messi" zou dat al zijn?
Fredy Adu![]()
![]()
Algemene record zegt niet zoveel wegens single matches en in het begin veel bronze/silver cup + ook offline een paar seizoenen gespeeld in het begin.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef poker4lifee het volgende:
22
[..]
nice, met jou wrecord hoor je sowieso wel in 1
Mijn record in seasons is 29-3-19 en 4 titles won in 6 seasons completed.![]()
IF Vidal eindelijk verkocht. Op IF Tevez had ik nog 20k winst gemaakt (na tax dus nauwelijks iets), maar Vidal heb ik met verlies moeten verkopen. Heb nu wel weer een leuk bedragje maar kan er op het moment niet zo heel veel mee. Zou IF Lahm kunnen kopen of gewoon even mijn team zo houden en wachten op een IF (Die dan vervolgens veel te duur wordt voor mij)...![]()
Waarschijnlijk had je geen joodse naam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Kwam iemand tegen die zijn team jewslayer88 noemdemaar hij klikte me weg.
![]()
Is Kuba een goeie RM?
Of zou het een goeie RM in 352 kunnen zijn?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Net m'n eerste werkgroep van dit blok gehad.
Werkgroepdocente is een knappe 26-jarige studente.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
pics or gtfoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:36 schreef el-blanchito het volgende:
Net m'n eerste werkgroep van dit blok gehad.
Werkgroepdocente is een knappe 26-jarige studente.![]()
OK, hoe groot waren ze dan? Aangezien je dus daarnaar hebt zitten kijken ipv op haar naam te letten...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik ben d'r naam vergeten, dus geen FB nog![]()
75D gok ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
OK, hoe groot waren ze dan? Aangezien je dus daarnaar hebt zitten kijken ipv op haar naam te letten...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
hahaha nice1, thxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:51 schreef Zhano het volgende:
Pokerrrrr, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Pokeher4life, gefeliciteerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is wel een slecht moment om silver packs te openen.. mijn fitnesses gingen niet eens voor 200 weg. Wel heb ik nu weer genoeg silver contracten in mijn club.. 110 speler contracten en 34 manager contracten.![]()
Wie zijn het?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh.. Nu nog de coins om het af te makeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Mooi team.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:09 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh.. Nu nog de coins om het af te makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wacht tot DS2 hier alle namen post. Kan nu niet lang meer duren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat lukt niet zonder foto's.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wacht tot DS2 hier alle namen post. Kan nu niet lang meer duren.![]()
IF McCormack, Scocco, Adam, Phillips, Fer, Johnson IF, Ekotto, Bassongquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het best uitvogelen, op basis van ratings en links...![]()
Baines-Dante-Alex IF-Mariano Of Maxwell-Alex IF-Mangala-Danilo
Diego alves Heltoni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
HeskeyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: