SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Natuurlijk kun je niet tegen iemand op de PS3 spelen als je een PS4 hebt je bent toch niet te dom om te poepen of wel?quote:![]()
Ik heb het dan ook over mezelf.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je niet tegen iemand op de PS3 spelen als je een PS4 hebt je bent toch niet te dom om te poepen of wel?_!
![]()
Maar wel als je hunter op een 90+ pace spits gebruikt. Of hunter/catalyst op Biabanaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Revontulet het volgende:
Sturridge en Eto'o maken je nog niet gelijk een pace abuser. Dat ben je pas als je dan ook nog eens Walkut en Young gebruikt.![]()
IT Crowd.quote:" did you try turning it off and on again?"
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat je pas kunt beoordelen of iemand een pace abuser is als je tegen iemand gespeeld hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wel als je hunter op een 90+ pace spits gebruikt. Of hunter/catalyst op Biabanaan.![]()
Poker antwoordde normaalquote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen niet normaal antwoorden?Maar het kan dus niet. Is ie al binnen dan, de PS4?
![]()
Doe je ook LB+Y vanaf de aftrap?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je pas kunt beoordelen of iemand een pace abuser is als je tegen iemand gespeeld hebt.![]()
Ja dat is waar.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker antwoordde normaalMaar het kan dus niet. Is ie al binnen dan, de PS4?
Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.![]()
![]()
neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe je ook LB+Y vanaf de aftrap?![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk eens een beetje logisch na want het enige wat EA heeft lopen zeveren of next gen is dat het op een andere/verbeterde engine draait natuurlijk kun je dan niet tegen mensen op een andere console spelenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen niet normaal antwoorden?![]()
Je kan het team toch meenemen vanaf de PS3 naar de PS4?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geen PS3, wel een Xbox.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan het team toch meenemen vanaf de PS3 naar de PS4?![]()
Heb net de Silver IF van Marshall (74) in een pakje.
Nu gaat ie voor +-100k. Maar beter is om paar weken te wachten met verkopen toch?
Jaaskalainen enige andere Silver IF goalie uit de Premier League gaat voor 220k.
Verwacht daarom Marshall binnen 3 weken op +-160.000.
Klopt dit??![]()
Zou kunnen. Niks zinnigs over te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef Spanjaard5 het volgende:
Nu gaat ie voor +-100k. Maar beter is om paar weken te wachten met verkopen toch?
Jaaskalainen enige andere Silver IF goalie uit de Premier League gaat voor 220k.
Klopt dit??![]()
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
whehequote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Zou kunnen. Niks zinnigs over te zeggen.
Hij is trouwens ook nog een perfect link met IF Silver Caulker.![]()
![]()
Wachten kan bijna nooit kwaad iig meeste IF's gaan uiteindelijk wel omhoog in prijsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef Spanjaard5 het volgende:
Klopt dit??![]()
Heb TOTY Alvesjes ingeslagen voor 596K als goedkoopste en 610K als duurste. Een paar weken later is de goedkoopste BIN 595K. Daarom is het lastig in te schatten of de meest logische marktbeweging ook daadwerkelijk plaats zal gaan vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:08 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
whehe
Hij is trouwens ook nog een perfect link met IF Silver Caulker.![]()
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 10-02-2014 om 17:08:48Breaking: Louis van Gaal vandaag gespot in De Kuip. Trekt u zelf de verbindingen maar... reageer retweet
![]()
Jaaskelainen is van het eerste TOTW. Iedereen daarvan ia veeeeeeel duurder dan normaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:06 schreef Spanjaard5 het volgende:
Klopt dit??Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt daarom denk ik ook niet dat ie dergelijke hoogte gaat rijken, maar 140k-170k moest volgens mijn gedachte gang zeker te doen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Jaaskelainen is van het eerste TOTW. Iedereen daarvan ia veeeeeeel duurder dan normaal.![]()
Leuk toch, maken wij ook eens een Marilyn Monroe achtige situatie meequote:Op maandag 10 februari 2014 17:29 schreef DutchSL het volgende:
Geruchten/roddels op internet dat Obama vreemd is gegaan met Beyonce![]()
Lazio heeft een nieuw talentje van 17 jaar oud; Joseph Minala.
Zeg het maar jongens, hoe oud is hij echt?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik bied het dubbele.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, hoe oud is hij echt?![]()
Ik ook morgen of overmorgenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Nee morgen! Dus ik hoop vanaf morgen even een beginnetje te maken in Fifa 14 UT...
Dus ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk team.![]()
![]()
Zijn zoon is 17 ja..quote:Op maandag 10 februari 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, hoe oud is hij echt?![]()
Dan ben je al de president, wil je toch nog meer..wat een baas. Of het slim is, mits waar, is een andere.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:29 schreef DutchSL het volgende:
Geruchten/roddels op internet dat Obama vreemd is gegaan met Beyonce![]()
repostquote:Op maandag 10 februari 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)05337&type=2&theater
United gaf 81 voorzetten tegen Fulham.![]()
geen zin om het helemaal af te kijken, maar tot waar ik keek (1:41) kwamen er misschien 4 aanquote:Op maandag 10 februari 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)05337&type=2&theater
United gaf 81 voorzetten tegen Fulham.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
8 in totaal geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
geen zin om het helemaal af te kijken, maar tot waar ik keek (1:41) kwamen er misschien 4 aanSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die politicus met zijn sporttermen.
"Dit is extra time, dit is extra time. Reguliere speeltijd blabla nu is het over time"![]()
![]()
Dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:18 schreef esox83 het volgende:
iemand coins te koop met rabobank? (playstation 4)
niet duurder als ¤ 8 / 100k
Ik pas. Coin sites bieden al 7,5e
![]()
Boh gewonnen van een gouden Brazil team met mijn bundes/ligue1 silvers. Open een 2,5k pack: Shaw en 1k coins
3,75k pack erna: Antonini![]()
Kan helaas niet meer scrollen in de webapp.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1929376.page
Bovenstaande 'fix' heeft niet geholpen. Kan iemand mij helpen?![]()
Vet oud probleem al dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Rogan het volgende:
Bovenstaande 'fix' heeft niet geholpen. Kan iemand mij helpen?Heb ik al maanden opgegeven.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mij zit er al 2 weken lang een trainingcard vast in transferkandidaten ofzo...
laat steeds de webapp crashen ook wanneer ik er iets in doe..![]()
2 SMLENO-spelersquote:Op maandag 10 februari 2014 19:27 schreef ThadCastle het volgende:
Boh gewonnen van een gouden Brazil team met mijn bundes/ligue1 silvers. Open een 2,5k pack: Shaw en 1k coins
3,75k pack erna: AntoniniIk heb net die 93 pace Maicon uit een pack gehaald.
![]()
Fuck. Heb al een tijd niet meer getrade, dus ben niet echt up to date. THNX!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vet oud probleem al dat.Heb ik al maanden opgegeven.
![]()
Firefoxquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Rogan het volgende:
Bovenstaande 'fix' heeft niet geholpen. Kan iemand mij helpen?![]()
![]()
Lekker he, 93 pace?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 SMLENO-spelersIk heb net die 93 pace Maicon uit een pack gehaald.
![]()
Zij denken is fissa met cross-OP, maar FIFA is niet realistisch, dus ze hadden kunnen weten dat het niet zou werken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij verkoopt ze liever voor 7.5 dan voor 8?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan.
Ik pas. Coin sites bieden al 7,5e
![]()
Was die niet overleden voor het weekend?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 SMLENO-spelersIk heb net die 93 pace Maicon uit een pack gehaald.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zou kunnen, als je geen zin om met mongooltjes te dealen..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef m25 het volgende:
[..]
Jij verkoopt ze liever voor 7.5 dan voor 8?![]()
Dat is een andere, zit niet in FUT.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was die niet overleden voor het weekend?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jammer Lindje, voor niks die gast gehamsterd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is een andere, zit niet in FUT.![]()
Het levert wel veel gezeik op, per klant verkopen. Op die coin sites is het gewoon ff invullen en je bent klaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef m25 het volgende:
[..]
Jij verkoopt ze liever voor 7.5 dan voor 8?![]()
Ja, zoek nog iemand voor op CAM met meer pace.quote:
Oh goed om te weten. Niet dat ik ze ooit verkoop. Of genoeg heb om te verkopen. Kutpacks.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het levert wel veel gezeik op, per klant verkopen. Op die coin sites is het gewoon ff invullen en je bent klaar.![]()
Met een hunter-of catalyst kaartje er op?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, zoek nog iemand voor op CAM met meer pace.![]()
Dit dus. Maar ik heb nog geen 85+ speler gezien volgens mij dit jaar dus ze kijken maar..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Mega Packs , Happy Hour , even een paar openen![]()
Gewoon pace kaartjes erop gooienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, zoek nog iemand voor op CAM met meer pace.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een hunter-of catalyst kaartje er op?![]()
Hoeft niet perse, ik heb nog 10 shadow kaartjes bewaard.
Volgens mij zijn die chem-kaartjes echt als het laten van een scheet op een racemotor. Je denkt even dat je er sneller van gaat maar eigenlijk scheelt het niksquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een hunter-of catalyst kaartje er op?![]()
![]()
Ik open eigenlijk alleen pakjes die ik win met toernooien, en de ST packs. Heeft 1 x Eto'o opgeleverd (70K waard toen) en een IF Maicon. En nog een Spaanse IF keeper die discard waarde was.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef m25 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ik heb nog geen 85+ speler gezien volgens mij dit jaar dus ze kijken maar..![]()
Ik heb nu even geen zin meer in FUT.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 even snel een potje coop voor VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |