Was ik in beeld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ga iemand anders vervelen ofzoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de dopingcontrole.
Pakhazen
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Groothuis moet een goede tijd rijden als hij nog goud wil halen.
34.4?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Als hij een 32 laag neerzet is er niks aan het handje.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Wereldrecordje.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Italie heeft meer medailles gehaald op de winterspelen dan Nederland en maar iets minder dan bv Zwedenquote:
Open je eigen topic zou ik zeggenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja, andere meningen worden weer weg ge![]()
Treurig hoor, deze internetcensuur.
Denken dat hij Muldgod inhaalt. Gewoon genoegen nemen met brons die jongen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Je moet hem uitrijden anders mag je geen 2e rijden en is het en DNFquote:Op maandag 10 februari 2014 16:14 schreef Travel. het volgende:
Wat is de tijd die je krijgt als je hem niet uitrijdt dan? Die tijd van die Australier is geen ronde tijd zeg maar.
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Open je eigen topic zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |