Ja, wat je op de achtergrond ziet was de taart.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:47 schreef Cathmar het volgende:
Mooie meid Tico. Mijn zesjarige zou heel wat over hebben voor zulk mooi haar hoor.
Mijnes heeft pluis-touw haar en het groeit voor geen meter. Dus korte boblijn en als alle meiden op school lang haar hebben baal je daar stevig van als zesjarige.
Feestje al gehad?
Daar heb je vast enorm mee gescoord. Leuk!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, wat je op de achtergrond ziet was de taart.
Had papa geregeld. Hij verdient de credits.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Daar heb je vast enorm mee gescoord. Leuk!
Doen jullie dan 2x haar verjaardag?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Had papa geregeld. Hij verdient de credits.
Nee, de verjaardag was bij papa.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:50 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Doen jullie dan 2x haar verjaardag?
En doe je een kinderfeestje? Leuke plannen?
Ik vlecht het haar eigenlijk als ik maar een beetje tijd heb.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Nijna het volgende:
Tico, dat haar wat los moet... herkenbaar, maar ze hebben een hekel aan knopen in het haar, dus ik roep dan gauw dat als we een staart maken, er veel minder knopen in komen en dan mag ik het weer lekker in een staart doen.
6 jaar alweer en zo'n mooie echte meidentaart.
Ook als het ingevlochten is? Ik heb het wel bij een staart of knot idd… Dat ik het even losgooi overdag. Maar bij invlechten trekt het verder toch niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Tico. 6 alweer! Ik kreeg altijd pijn in m'n haar van staarten. Dus ik snap die drang tot los haar wel.
ja, ook bij een vlecht. Ik ben denk ik een jankerd heel gevoelig.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook als het ingevlochten is? Ik heb het wel bij een staart of knot idd… Dat ik het even losgooi overdag. Maar bij invlechten trekt het verder toch niet?
Nou ja, Jen is ook erg gevoelig voor alles op haar huid, of in dr haar of kammen…quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ook bij een vlecht. Ik ben denk ik een jankerd heel gevoelig.
Borstelen gaat hier echt 100x beter sinds we een tangle teezer hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, Jen is ook erg gevoelig voor alles op haar huid, of in dr haar of kammen…
Maar goed, ik vind het geen potje, dus bij mij gaat het haar vast. klaar.
ik heb uiteindelijk gekozen voor iets korter haar. Of mijn moeder, beter gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, Jen is ook erg gevoelig voor alles op haar huid, of in dr haar of kammen…
Maar goed, ik vind het geen potje, dus bij mij gaat het haar vast. klaar.
Nee het haar mag niet geknipt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb uiteindelijk gekozen voor iets korter haar. Of mijn moeder, beter gezegd.
Nu ik zelf mag kiezen heb ik van schrik eigenlijk altijd lang haar.en dat kan ik ook prima opsteken. Maar niet zo idioot strak als mijn moeder deed.
Oh ja, vooral met invlechten!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook als het ingevlochten is? Ik heb het wel bij een staart of knot idd… Dat ik het even losgooi overdag. Maar bij invlechten trekt het verder toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |