Is trouwen een economische overeenkomst, of een geval van liefde?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:22 schreef schattigg het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar we moeten eerst zekerheid hebben. Dan zijn we al getrouwd ja, maar nu niet.. Hoe moet hij mijn handkomen vragen als hij geen vaste baan heeft? Dat kan gewoon niet, onze beide ouders zullen het niet accepteren, omdat zijn ouders dan gaan zeggen : Hoe wil je gaan trouwen als je geen vaste baan hebt, of als hij werkloos is..
En mijn ouders precies tzelfde gaan zeggen.
Wat moet dan fijn zijn om te beseffen dat je relatie op nog geen halve drol gebaseerd is.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef schattigg het volgende:
Met einde relatie bedoel ik dan dan verdaald de hoop,
Ach so.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Een troll. Een echte hilárische.
Ik 21 hij 26quote:Op maandag 10 februari 2014 14:24 schreef Burdie het volgende:
Je moet wel meerderjarig zijn om te kunnen trouwen, ook nog zo'n puntje.
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:25 schreef schattigg het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 februari 2014 14:24 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Is trouwen een economische overeenkomst, of een geval van liefde?
p.s. Is het geen mogelijkheid dat jij een vaste baan krijgt/hebt?
Het is gewoon iets met cultuur.
Ik hoop van wel, ik heb deze baan ook maar pas.
niet zo gemeen doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach so.
Dit soort topics hebben een lachband nodig zodat je weet wanneer het grappig is.
Jawel zo kom je wel over. Biblebelt zeker?quote:
Protestants.quote:
nogmaals, het heeft te maken met Cultuur.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:32 schreef JeMoeder het volgende:
Misschien klinkt het hard, maar mensen zoals jullie moeten gewoon nooit trouwen.
Als trouwen van een baan af hangt dan stel je je prioriteiten verkeerd.
Moslim dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:33 schreef schattigg het volgende:
[..]
nogmaals, het heeft te maken met Cultuur.
Allemaal leuk en aardig, maar waarom vraag je hier dan advies? Niet trouwen, ok, maar je relatie beëindigen?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:33 schreef schattigg het volgende:
[..]
nogmaals, het heeft te maken met Cultuur.
Als volwassen persoon maak je je eigen keuzes ipv te janken dat je niet "mag" samenwonen van je ouders.quote:
Welke cultuur?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:25 schreef schattigg het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 februari 2014 14:24 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Het is gewoon iets met cultuur.
Ik had net een reactie geplaats waarom ik dat zei.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:32 schreef JeMoeder het volgende:
Misschien klinkt het hard, maar mensen zoals jullie moeten gewoon nooit trouwen.
Als trouwen van een baan af hangt dan stel je je prioriteiten verkeerd. Stel je voor, je trouwt en hij verliest zijn baan over 2 jaar. Ga je dan ook scheiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |