.... in welke winkel gekocht, andere filialen al gevraagd ....quote:
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef Peepernoot het volgende:
Ondanks ruim inslaan bleek dat we toch te weinig gekocht hebben.
Koop je dan wel hetzelfde merk en is alleen de kleur anders? Want anders kan ik me voorstellen dat het ook niet lekker in elkaar klikt. Maar je moet iets, dat begrijp ik want heel de vloer vervangen zal te duur worden. Anders misschien de fabriek bellen of die niet nog ergens een pak heeft liggen. Er moet ergens echt nog wel een onverkocht pak laminaat in jouw kleur rondzwerven.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef Peepernoot het volgende:
Het merk en type heb ik hier zo niet bij de hand ben nu niet in mijn huis.
& DonJames ja dat weet degene die met het laminaat bezig is.
Alleen bleken er in mijn hele huis overal hoekjes? Te zitten, waardoor er meer afgezaagd moest worden en ook loopt mijn huis blijkbaar scheef, want waar aan de ene kant van de kamer begonnen werd met laminaat leggen, kwam het aan de overkant ineens helemaal scheef uit.
Dus bij de linkerkant van de muur zat het laminaat laten we zeggen 5 cm van de muur af en aan de rechterkant 20 cm.
We hebben al verschillende winkels gebeld maar dit was laminaat uit een faillissementsverkoop dus tot nu toe nergens hetzelfde laminaat kunnen vinden.
Ik heb er zelf ook niet zoveel verstand van vandaar ook dat ik het hier vraag of het überhaupt mogelijk is om voor dat laatste rijtje dan maar andere laminaat te leggen, die dus wel qua kleur zo goed als overeenkomt.
Degene die het laminaat legt heeft het alleen telkens over dat het dan niet "perfect" is , maar eerlijk gezegd hoeft dat voor dat laatste rijtje op de slaapkamer waar ook nog eens de kast komt te staan niet zo van mij.
Jaa dat begrijp ik heel goed en ik baal ook echt ontzettend.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Koop je dan wel hetzelfde merk en is alleen de kleur anders? Want anders kan ik me voorstellen dat het ook niet lekker in elkaar klikt. Maar je moet iets, dat begrijp ik want heel de vloer vervangen zal te duur worden. Anders misschien de fabriek bellen of die niet nog ergens een pak heeft liggen. Er moet ergens echt nog wel een onverkocht pak laminaat in jouw kleur rondzwerven.
het is niet zo slim om te weinig te kopen, maar dat zul je zelf ook wel begrijpen.
Vandaar mijn vraag ook. Ik dacht dat als TS als ze het laatste stukje (wat tegen de muur komt) afzaagde de rest van de plank weggooide, en de volgende rij weer met een nieuwe plank begon.quote:
TS zijn wiskunde...quote:
TS is een zijquote:
Dan vraag ik mij af waar het misgegaan is, of degene die de vloer legt weet niet wat wildverband is, of degene die het opgemeten heeft, heeft niet opgelet bij de wiskundeles.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
TS is een zij![]()
Lezen is ook niet bepaald jouw sterkste kant of wel?
Zoals ik al eerder verteld heb, had ik ruim ingeslagen, en zelfs nog wat extra voor de zekerheid.
Als ik voor een woning van in totaal 78 vierkante meter , 90 vierkante meter aanschaf (30 pakketten à 3 vierkante meter per pakket ) verwacht ik niet dat ik uiteindelijk een lullige stuk of 4 plankjes tekort kom.
Ja ik heb echt geen flauw idee, ik heb er zelf weinig verstand van.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waar het misgegaan is, of degene die de vloer legt weet niet wat wildverband is, of degene die het opgemeten heeft, heeft niet opgelet bij de wiskundeles.
Zo hoor je laminaat te leggen: [ afbeelding ]
En als dat merk niet meer te verkrijgen is?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:39 schreef cvboer het volgende:
Als je iets van hetzelfde merk koopt, lijkt het mij niet zo'n probleem.
Dan heb je een uitdaging om iets te vinden wat er bij past.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
En als dat merk niet meer te verkrijgen is?
Merk is/was?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Peepernoot het volgende:
Maar het stuk waar nu nog niks ligt, valt dat erg op of kun je daar iets voor of overheen zetten?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Laat hem even op de dozen kijken van het laminaat dat er al ligt. Met het merk dat op het pak staat (bij vookeur met type) kan je gericht zoeken ipv willekeurig winkels langsgaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:55 schreef Peepernoot het volgende:
Het merk heb ik hier zelf niet bij de hand, maar degene die het laminaat legt gaat even langs wat bouw winkels kijken of ze passend laminaat voor erbij hebben.
@ Deshian
Zoals ik al zei, ik heb er zelf vrij weinig verstand van dus ik heb ook geen idee hoe ik zoveel te kort kom.
Maar die vraag is ook niet echt relevant , het is nou eenmaal zo, en ik vraag me alleen af of er eventueel ander laminaat bij gelegd zou kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |