Iek bien droeviegquote:
Vrolijkheidquote:Op maandag 10 februari 2014 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn eigen muziek op zetten. Ik ben naar een uur de zeroes meuk alweer zat. Ze draaien tot nu toe allemaal liedjes die ik toen ook al zat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, de muziek tussen 1995 en 2005![]()
![]()
Daarna kwam een hoop rommel
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Where'd you go is wel een bazenplaat hoor
Tevens 1 van m'n eerste coversSpamhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, de muziek tussen 1995 en 2005![]()
![]()
Daarna kwam een hoop rommel
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:
Misschien kun je maar beter hopen van welquote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin iemand vol te spammen
Die serveerster uit Oostenrijk is btw ontslagenik hoop niet dat ik er iets mee te maken heb gehad
9 maanden lijm says it all.......quote:Op maandag 10 februari 2014 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien kun je maar beter hopen van wel
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
9 maanden lijm says it all.......
Met krullen zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dan zou m'n wereld instorten
Maar goed, ik ken nu wel een leuke kraamverzorgster
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met krullen zeker
"Dit is mijn bastaardkind. Neuken?"
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Where'd you go is wel een bazenplaat hoor
Tevens 1 van m'n eerste coversSC, ik heb je normaal gezien op een voetstuk staan en onze smaak komt vaak verdacht overeen, daarom zie ik dit maar even door de vingers....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, de muziek tussen 1995 en 2005![]()
![]()
Daarna kwam een hoop rommelScratch a liberal and you will find a fascist
Ik wacht al weken op een warme zonnige dag.quote:
Nou.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht al weken op een warme zonnige dag.
Haha topquote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
SC, ik heb je normaal gezien op een voetstuk staan en onze smaak komt vaak verdacht overeen, daarom zie ik dit maar even door de vingers....
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met krullen zeker
"Dit is mijn bastaardkind. Neuken?"
quote:
En nu heb ik dus zin in chocoladequote:
ah ongesteld?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
En nu heb ik dus zin in chocolade![]()
Gelukkig heb ik genoeg in geslagen![]()
quote:
Trouble is een pareltje, samen met nog een paar andere tracks op Parachutes. Daarna ging het bergafwaarts.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Trouble
Alhoewel ik deze plaat nog wel trek...
Maar het blijft een jankerd, die Chris
Ik heb mijn vreetbui de week ervoor.quote:
Was het gezellig bij de Q buren? Gefeest met het foute uur??quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is nu echt officeel ik ga naar Portugal![]()
![]()
*stuiter stuiter stuiter*
Jeejquote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
JAAAAA FEEST TOETERTJES.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Muisje!!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Daar heeft hij 3 weken voor nodig?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Muisje!!
Ik app mijn goede vriend Miguel even dat hij de wijn op kamertemperatuur moet maken
Goede wijn heeft tijd nodig 😁quote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heeft hij 3 weken voor nodig?
Bijna net zo erg als Listen, Watch, Sharetwitter:ditisdomien twitterde op maandag 10-02-2014 om 19:01:231 Horen, 2 Voelen, 3FM! Zomaar een kekke 3FM slogan uit de zeroes. Nog veel meer van dit, en meer, in de avondshow. Heb je 'm aan? #3FM reageer retweet
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:02 schreef Holenmens het volgende:
Bijna net zo erg als Listen, Watch, Sharetwitter:ditisdomien twitterde op maandag 10-02-2014 om 19:01:231 Horen, 2 Voelen, 3FM! Zomaar een kekke 3FM slogan uit de zeroes. Nog veel meer van dit, en meer, in de avondshow. Heb je 'm aan? #3FM reageer retweet
Net als goede vrouwenquote:
Wat een poeppie is het toch ook he die Domienquote:Op maandag 10 februari 2014 19:09 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN WEEKEND WAT EEN WEEKEND!!111
Hij zegt het ook echt he
Sander met z'n droge smoelquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Holenmens het volgende:
5:05 - Sander start de verkeerde jingle (zonder zang)
Hee welkom.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar even hier posten. Ik hoef mijn aandacht op vrije moment immers niet meer te verdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |