Sta je in de kroeg bij de pisbak met mensen om je heen... ting ting tingquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
lijkt me dan wel weer grappig op een stuk uit de glazuur te knallen als je opeens zo'n stalen balletje uitpist
Dat was het wel eigenlijk.quote:
Doe normaal.quote:
Hou je er van om dingen in en om je anus te dirigeren?quote:
Om mijn anus? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou je er van om dingen in en om je anus te dirigeren?
Kan beter geen plaatje posten denk ik ;squote:Op maandag 10 februari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om mijn anus? Hoe moet ik dat voor me zien?
Nou ja, ik vind vochtig toiletpapier gebruiken wel een fris idee dus ja, denk het wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zie het een beetje als labello op je lippen smeren.
Geen tijgerbalsem op de sfincter?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind vochtig toiletpapier gebruiken wel een fris idee dus ja, denk het wel.
Nee. Jij wel?quote:
Soms wel. Tintelt.quote:
Spannend.quote:
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.quote:
Ik zal het op mijn to do-lijst zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Wat staat er nog meer op?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal het op mijn to do-lijst zetten.
Boodschappen doen, tanken, wasje draaien.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boodschappen doen, tanken, wasje draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Moest lachen om mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |