Hoe ben je daar terecht gekomen eigenlijk? Study abroad of zo?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
het is hier pas 22:10
Klassieker dit.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ff random voor chloroform omdat ze aids heeft.
Vader kreeg baan aangeboden in Miami, hij vroeg of ik mee wou dus tjah :p.. zo ben ik hier terecht gekomenquote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen eigenlijk? Study abroad of zo?
Ahw.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ff random voor chloroform omdat ze aids heeft.
Lol, chill man. Wat doet je pa dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vader kreeg baan aangeboden in Miami, hij vroeg of ik mee wou dus tjah :p.. zo ben ik hier terecht gekomen.
Sowieso, ik deel je graag met mijn mede fokkers!!.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.
Nou jongens, jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar toch houden jullie van me, met mijn aids en 174 kilo.
Vs?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
het is hier pas 22:10
staat het klaar als ik kom?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt op de markt losse thee kopen, dat drink ik nu. Van die zweverige shit. Bamboe met rozenblaadjes ofzo. Ziet eruit als potpourri.
Grondwerktuigkundige bij de klm.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, chill man. Wat doet je pa dan, als ik vragen mag?
Ja, maar dan moeten we wel in de keuken neuken.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 04:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten we wel in de keuken neuken.
Nice brah!quote:Op maandag 10 februari 2014 04:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Grondwerktuigkundige bij de klm.
Een veger dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Grondwerktuigkundige bij de klm.
Beter een veger in Miami dan een veger in Nederland.quote:
Waar kijk ik naar?quote:
Drink jij in de keukenquote:Op maandag 10 februari 2014 04:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten we wel in de keuken neuken.
haha klopt!.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter een veger in Miami dan een veger in Nederland.Maar die pa is geen veger.
Wat voor mensen.quote:
Had het niet willen missen, bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
neuken in de keuken fissa
Nee, moet toch thee zetten in de keuken.quote:
hahah weet niet, zocht gewoon random ff wat opquote:
Ik weet dat je echt hebt genoten van dat filmpje.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had het niet willen missen, bedankt.
Ik zal jou eens in de keuken zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, moet toch thee zetten in de keuken.
Hahaha, fucking baas.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah weet niet, zocht gewoon random ff wat op
deze is ook een klassieker, deze draag ik tevens op aan Chloroform.![]()
[..]
Ik weet dat je echt hebt genoten van dat filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |