Nou en? Mankeer verder niks.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je mag dan wel negatief/hater -> positief gegaan zijn, maar volgens mij ben je nog steeds een vreetzakje.
Naar de mac gaan is dat ook heel erg.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ik zie dat je heel erg origineel bent.
Nee ik twijfel, heb denk ik aids.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
weet jij dat zeker?
nee, ik twijfel gewoon... ik wou het wijze advies van me mede fokkers horenquote:Op maandag 10 februari 2014 03:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Naar de mac gaan is dat ook heel erg.
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee ik twijfel, heb denk ik aids.
Hier is ook een advies: je bent een flapdrol.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nee, ik twijfel gewoon... ik wou het wijze advies van me mede fokkers horen
je doet me pijn...quote:Op maandag 10 februari 2014 03:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is ook een advies: je bent een flapdrol.
Advies ja.
Ja man.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
shiittt, jij leeft echt de thug life..
maar wanneer ben je infected geraakt dan?, was het bij een van de Fok Gangbangs?.
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn excuses, het was niet mijn bedoeling om je kwaad te maken.
pic van kindje.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man.
En ja, weet ook niet wie de vader nou is van kleine chlochlo.
Rape time.quote:
Want 150kg is volslank tochquote:Op maandag 10 februari 2014 03:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.
Wow, sick fuck. :squote:Op maandag 10 februari 2014 03:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pic van kindje.
shit happens, moest je maar geen triple penetration doen he!.
Nee, en gelukkig weeg ik geen 150 kilo.quote:
dat is de nieuwe trend van 2014.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, sick fuck. :s
Multiple creampie.
Het was niet mijn bedoeling om je dik te laten voelen chlotje, maar zoals ik het lees zullen wat meer squats je niet schaden.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.
Ze is meer van de vijf P's.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pic van kindje.
shit happens, moest je maar geen triple penetration doen he!.
Ik weet, kreeg je foto in dm tochquote:Op maandag 10 februari 2014 04:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, en gelukkig weeg ik geen 150 kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |