Ik wil het juist ontlopenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan alleen op de lijst als je member bent
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat mij er toch eens buiten joh kk flikkertje
Alleen omdat je de moeite niet waard bent voor me. Had jou al 100x kunnen corrigeren, jouw Nederlands is nog beroerder dan de gehandicapte kindjes van 8 in m'n klas.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN van 2013
Maar nog nooit gecorrigeerd door Veer.
Het zit je diep hequote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alleen omdat je de moeite niet waard bent voor me. Had jou al 100x kunnen corrigeren, jouw Nederlands is nog beroerder dan de gehandicapte kindjes van 8 in m'n klas.
Beetje kort door de bocht, niet? Er zijn miljoenen vrouwen in Nederland alleen al, laat staan in de wereldquote:
K.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, niet? Er zijn miljoenen vrouwen in Nederland alleen al, laat staan in de wereld. Zullen vast wel geboren golddiggers tussen zitten, maar denk dat het juist in Nederland, met een naar mijn mening relatief hoog sophisticated, vrijgevochten en geėmancipeerd percentage vrouwen, wel meevalt.
Haha, wowquote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alleen omdat je de moeite niet waard bent voor me. Had jou al 100x kunnen corrigeren, jouw Nederlands is nog beroerder dan de gehandicapte kindjes van 8 in m'n klas.
Wow, jelly.quote:
veer plsquote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat, jouw leuter? Nee sorry, ik voel amper wat.
Niet nodig schat, weet zeker dat de jouwe verder komt.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WTF MAN KK LIJER VIEZE PI MET SMERIGERE KORTAF REACTIE KK DAN OP MAN FLIKKER
Twee courgettes voor je post.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap de link niet.quote:
Meneertje 'ik doe me altijd dom voor, dan hebben anderen geen verwachtingen'quote:Op maandag 10 februari 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap de link niet.
ib4 uheuehueehue komt door je intellect hahaha rofl
;d
Verwachtingen hebben van mensen op een online forumquote:Op maandag 10 februari 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneertje 'ik doe me altijd dom voor, dan hebben anderen geen verwachtingen'.
[ afbeelding ]
Ik heb geen verwachtingen op een online forum, zo kom ik ook niet voor verrassingen te staanquote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwachtingen hebben van mensen op een online forum
Ben trots op je, knulquote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen op een online forum, zo kom ik ook niet voor verrassingen te staan.
Mannen hebben al die bombarie niet nodig. Gewoon wat cheapshots en meer nietquote:
Oké.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hebben al die bombarie niet nodig. Gewoon wat cheapshots en meer nietdaarna klappen we weer een spreekwoordelijke jonko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |