Het is dan ook een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Nonetheless fucking amazing.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een uit de hand gelopen mandarijn
Oh, vrij laat. Het is al een paar weken terug dat je de foto's postte volgens mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 3 weken pas de sleutel joh.
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo en dan nieuwe tegels plaatsen in badkamer en toilet.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is dan ook een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Nonetheless fucking amazing.
[..]
Oh, vrij laat. Het is al een paar weken terug dat je de foto's postte volgens mij.
Vloeren moeten blinken bij openingstijdquote:Op maandag 10 februari 2014 03:31 schreef Che_ het volgende:
"Ochtendmensen" zegt dwc
Maar ligt zelf wss allang te slapen en is om 7 alweer op
Haha shiit.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vloeren moeten blinken bij openingstijd
Maak extra sleutel voor mij danquote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo en dan nieuwe tegels plaatsen in badkamer en toilet.
Hopelijk krijg je geen kanker.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo en dan nieuwe tegels plaatsen in badkamer en toilet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vloeren moeten blinken bij openingstijd
Is goed. Mag je nieuw bed komen testen ook.quote:
Ahw.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je geen kanker.
Moet jij dan zelf erheen of komen ze bij je thuis?quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo
Volgens mij is het gewoon sour cream.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pringles heeft hun recept verandert of zo. Sour, Cream & Onion is echt tig keer smaakvoller, er staat dan ook "With Bursting Flavour" op, maar toch.
Spannendquote:Op maandag 10 februari 2014 03:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed. Mag je nieuw bed komen testen ook.
Wordt gewoon een bedrijf voor ingeschakeld die dat in het huis doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet jij dan zelf erheen of komen ze bij je thuis?
Que talquote:Op maandag 10 februari 2014 03:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
hallo mede Fok!kers, hoe gaat het leven a sahbi's?
Ga maar gogolenquote:Op maandag 10 februari 2014 03:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon sour cream.
Sour cream is gewoon 1 ingrediënt.quote:
You love me.quote:
maar 4 smaken pringles hebben in NLquote:Op maandag 10 februari 2014 03:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sour cream is gewoon 1 ingrediënt.
oh je bedoelt datquote:Op maandag 10 februari 2014 03:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sour cream is gewoon 1 ingrediënt.
Si.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
tranquilito, y contigo?
Weet ik.quote:
Roid ragequote:Op maandag 10 februari 2014 03:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
No hagas eso mas!!, AHORA ESTOY ENOJADO PERQUE ESTAS VIOLANDO MI IDIOMA!!![]()
![]()
Jajajajajajajajajquote:Op maandag 10 februari 2014 03:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
No hagas eso mas!!, AHORA ESTOY ENOJADO PERQUE ESTAS VIOLANDO MI IDIOMA!!![]()
![]()
Elke dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro, ben je al aan het squatten?
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, twijfel of ik dit moet geloven.
Boven het toilet tog hehequote:Op maandag 10 februari 2014 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, twijfel of ik dit moet geloven.
Je mag dan wel negatief/hater -> positief gegaan zijn, maar volgens mij ben je nog steeds een vreetzakje.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Ja, ga maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
wat zeggen jullie, zal ik even naar de mac gaan of zo?
w /equote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik zie dat je heel erg origineel bent.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |