SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 10-02-2014 09:01:43 ]Ja doei.![]()
Moblo en Wolve, dat klinkt als heel wat geploeter! Lijkt me een mentale uitdaging omdat je niet echt in een lekker ritme komt, dus heel knap gedaan allebei!
Kluizenaar ook een mooi PR!
En Hats dus heel erg linkerrijtje, ook nog een PR of dat niet?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zou iemand deze in de OP kunnen zetten? Mijn eerste opwarmloopje van 2014.
14 februari 2014 - Valentijnsloop (Amsterdam)
• Devv - 5km
En deze is gewoon voor de leuk.
29 maart 2014 - Electric Run Netherlands (Amsterdam)
• Devv - 5km![]()
Ja, ook een PR.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Moblo en Wolve, dat klinkt als heel wat geploeter! Lijkt me een mentale uitdaging omdat je niet echt in een lekker ritme komt, dus heel knap gedaan allebei!
En Hats dus heel erg linkerrijtje, ook nog een PR of dat niet?
Nu wel verkouden en geen spierpijn. Awesome.![]()
Thanks allemaal <3
Slecht geslapen van de adrenaline en beetje stijf nu.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klein verslagje van Gendringen gisteren:
Ik was zaterdag al geweest omdat mijn vriendin toen BSC moest lopen. Het regende toen, waardoor het zwaar lopen was, en alle hindernissen waren nat. Stevige hindernissen ook. Dus ik zag de bui ook al een beetje hangen, waardoor ik zondagochtend als een berg tegen de run opzag.
Het bleef gisteren in Gendringen in ieder geval droog, maar het waaide wel veel harder waardoor het veel kouder aanvoelde. Het RUC parcours is langer en zwaarder, en kende een aantal doorwadingen waarbij we ongeveer tot borsthoogte door het water moesten. Verder was ik ook nog een keer uit een hindernis in het water gevallen, en zo halverwege had ik het dus ook flink koud. Ik heb een gegeven moment volgens mij wel een 20 minuten klappertandend met een jasje aan gestaan om weer een beetje op temperatuur te komen, terwijl ik eigenlijk niets liever wilde dan stoppen. Gelukkig was mijn vriendin vandaag met mij meegefietst en kon ze me weer aansporen verder te gaan, want ik zat er flink doorheen.
De hindernissen waren zwaar, veel lange combi's en zwaar voor de armen. Het begon allemaal nog wel aardig, maar op een bepaald moment slaat de verzuring dan toch echt toe en wordt het een kwestie overleven. Na de laatste grote combi wist ik dat er nog maar een paar, relatieve lichte hindernissen zouden komen en kwam de eindhindernis eindelijk in zicht.
Uiteindelijk veel te lang onderweg geweest, ik denk ongeveer 3,5 uur.
Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar ik geloof ook dat ik nét geen Nederlands kampioen ben geworden.![]()
Maar goed, ik heb het weer uitgelopen, met behoud van bandje. Nu een beetje herstellen, alles doet zeer.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Kampioen of niet maar respect voor je geklauter hoor!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit... En buiten dat: hard gewerkt, knappe prestatie. Je armen zijn nu vast van hulk-omvangquote:Op maandag 10 februari 2014 08:35 schreef Quoi het volgende:
BSC, RUC?
Waar staat dat voor? Dan ga ik het misschien een beetje begrijpen![]()
![]()
Ha wat grappig om te zien! Maar lijkt me inderdaad niet iets voor deze omstandigheden, 3.5 uur bezig zijn en steeds weer stilstaan..quote:Op maandag 10 februari 2014 07:19 schreef Cynic het volgende:
Klein verslagje van Gendringen gisteren:
Ik was zaterdag al geweest omdat mijn vriendin toen BSC moest lopen. Het regende toen, waardoor het zwaar lopen was, en alle hindernissen waren nat. Stevige hindernissen ook. Dus ik zag de bui ook al een beetje hangen, waardoor ik zondagochtend als een berg tegen de run opzag.
Het bleef gisteren in Gendringen in ieder geval droog, maar het waaide wel veel harder waardoor het veel kouder aanvoelde. Het RUC parcours is langer en zwaarder, en kende een aantal doorwadingen waarbij we ongeveer tot borsthoogte door het water moesten. Verder was ik ook nog een keer uit een hindernis in het water gevallen, en zo halverwege had ik het dus ook flink koud. Ik heb een gegeven moment volgens mij wel een 20 minuten klappertandend met een jasje aan gestaan om weer een beetje op temperatuur te komen, terwijl ik eigenlijk niets liever wilde dan stoppen. Gelukkig was mijn vriendin vandaag met mij meegefietst en kon ze me weer aansporen verder te gaan, want ik zat er flink doorheen.
De hindernissen waren zwaar, veel lange combi's en zwaar voor de armen. Het begon allemaal nog wel aardig, maar op een bepaald moment slaat de verzuring dan toch echt toe en wordt het een kwestie overleven. Na de laatste grote combi wist ik dat er nog maar een paar, relatieve lichte hindernissen zouden komen en kwam de eindhindernis eindelijk in zicht.
Uiteindelijk veel te lang onderweg geweest, ik denk ongeveer 3,5 uur.
Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar ik geloof ook dat ik nét geen Nederlands kampioen ben geworden.![]()
Maar goed, ik heb het weer uitgelopen, met behoud van bandje. Nu een beetje herstellen, alles doet zeer.
Je houthaktechniek kan nog wel wat verbeteren
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het was ook de eerste 'wedstrijd' waarin ik (in het begin in elk geval) puur op wilskracht heb doorgelopen. Als het aan m'n lichaam lag en ergens een beetje aan m'n verstand was ik bij km 9 ofzo eruitgestapt en had ik gehoopt dat iemand me op tijd voor Wolve's finish weer bij de start/finish kon droppen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef La_Tramposa het volgende:
En Hats dus heel erg linkerrijtje, ook nog een PR of dat niet?Maar gelukkig werd het later beter!
Thanks!
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:07 schreef Devv het volgende:
Zou iemand deze in de OP kunnen zetten? Mijn eerste opwarmloopje van 2014.
Ja doei.![]()
Op het schema van de training vanavond staat 5x1000meter op 90-95% op de baan met pauzes van 4 minuten. Dat ga ik maar eens niet doen, denk ik. Ik voel mijn enkel nog steeds. Ik denk dat ik wel naar de baan ga om tien rondjes te lopen op het gemak.
En vooral om even te overleggen met de trainer wat nou verstandig is. Aangezien ik eigenlijk afgelopen zaterdag dus al de afstand heb gelopen die ik over een week of twee pas zou moeten lopen. Kijken of ik dan gewoon wel zaterdag 1.45 en over twee weken 2.00uur moet lopen of dat het wat minder kan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Verstandig! Daar zijn die baantrainingen ook wel handig voor, dat je kunt stoppen wanneer je voelt dat 't niet lekker zit/is/gaat zonder dat je dan ineens een eind van huis bent. Hoop dat 't snel over is.Ja doei.![]()
Eerste loopje ooit gedaan gister in Schoorl, na een half jaartje hardlopen, precies een uur over de 10km gedaan, ik ben dik tevreden
an urge to help mankind overcomes me![]()
Mooie afstand en een mooie tijd voor je eerste keer. Het kan vanaf nu alleen nog maar sneller gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef saaw het volgende:
Eerste loopje ooit gedaan gister in Schoorl, na een half jaartje hardlopen, precies een uur over de 10km gedaan, ik ben dik tevreden![]()
Levitas, Voccar, GotC, Nanook, Flipsen, Gogo, Stipstreep, Quoi, Zwabber, RD, Jump, Hats, Nirak, Isa, LT, allemaal bedankt!
Dat was iedereen geloof ik. En anders ook bedankt!
Zal er maar niet een enorme multi-quote van maken...
Het was inderdaad niet de makkelijkste om mee te beginnen. Maar het voordeel is wel dat ik de volgende keer relatief makkelijk een PR kan lopen. De volgende HM is ook op de weg, dus dat zal nogal schelen.
Vooraf was mijn hoop om ergens bij de 2:15 in de buurt te komen. Tot aan de 10 kilometer zaten we ook nog wel op dat schema. Maar langzaam maar zeker moest dat wat bijgesteld worden. Bij de eerste zware velden leek het dat 2:20 realistischer was. En na de eerste bult zou dat wel 2:25 worden. En in de laatste kilometers liep dat op tot 2:30.
De eerste 10km gingen dan ook in ongeveer 1:04 en de tweede 10km gingen in ongeveer 1:20.
Wat heb ik er van geleerd:
• Als ze zeggen dat er later glibberige bulten komen, verwacht dan niet dat het wel mee zal vallen
• Meer eten onderweg (lees: meer dan niks)
Maar gegeven het feit dat onze clubgenote hier haar langzaamste halve marathon ooit had gelopen (en die heeft er al wel aardig wat gelopen), ben ik zeer tevreden om hier rond te zijn gekomen zonder veel te lopen (met name de hele gladde bult omhoog en hier en daar een paar passen op andere bulten).
Mentaal viel het me erg mee trouwens. Het parcours was afwisselend en omdat het op veel plekken lastig was, had je eigenlijk helemaal geen tijd om er bij na te denken. Hoewel er in de laatste paar kilometer wel een paar krachttermen voor nodig waren om door te gaan.
Op naar de volgende!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Daar mag je dik tevreden mee zijn inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef saaw het volgende:
Eerste loopje ooit gedaan gister in Schoorl, na een half jaartje hardlopen, precies een uur over de 10km gedaan, ik ben dik tevreden
[ Bericht 0% gewijzigd door Nirak op 10-02-2014 12:53:22 ]![]()
Goed gedaan!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef saaw het volgende:
Eerste loopje ooit gedaan gister in Schoorl, na een half jaartje hardlopen, precies een uur over de 10km gedaan, ik ben dik tevredenWas 't leuk?
Ja doei.![]()
Ook mooie resultaten uit Schoorl!
Lekkere mijlpaal, saaw! En nog een goede tijd ook!
Leuk verslag DK, lijkt me niet ideaal om daar in de kou te staan wachten. Maar mooi resultaat!
En ook Cynic, dat je ondanks dat het zo zwaar was toch bent gefinished, super hoor!
Had even kort het filmje doorgekeken, ik zou het je niet na doen. Ik zou al van de eerste de beste hindernis afvallen.
Lizan en Fa-tum ook lekker op weg met Evy!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goed gedaan saaw! En Cynic, wat zwaar, ook top!
Ik ga vanavond voor het eerst in twee weken naar de baan, zin in!![]()
Hebben jullie een tip?
Ik heb nu bijna 1,5 week niet gelopen doordat ik ziek was.
Nu was de laatste les die ik gedaan heb les 5 van Evy, 6 is nog tzelfde qua schema. Doorgaan met 6 of toch maar 5 overnieuw doen?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Gewoon 6 doen. Als het niet gaat, kun je altijd nog een stappie terug doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie een tip?
Ik heb nu bijna 1,5 week niet gelopen doordat ik ziek was.
Nu was de laatste les die ik gedaan heb les 5 van Evy, 6 is nog tzelfde qua schema. Doorgaan met 6 of toch maar 5 overnieuw doen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: