Even Isaatje een hart onder de riem gestoken en gestemd voor de biomarkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:24 schreef blanket het volgende:
http://utopiainwoners.wordpress.com/
We kunnen stemmen op hun site.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt meer op de Vesuvius, die is ook al een tijdje dood
Ik ook hoor...rest vind ik gepiel in de margequote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even Isaatje een hart onder de riem gestoken en gestemd voor de biomarkt.
Billy bedoel je?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net Jack Sparrow.
ik denk dat dat nog wel een keer komt. Zo'n ingeving van Rienk, gelijk er op gegooid, net voordat de FEBO kan ingrijpen. We zullen niet veel tijd krijgen om te reageren.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
Je kan geen reactie toevoegen hoor.. jammer
De uitzending van overmorgen miste nog een paar minuutjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme. Waarom moesten we nou weg van het gesprek met de nieuwe inwoner, en belanden we nu in die kleffe neppe praatjes van Billyboy en Paul.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme. Waarom moesten we nou weg van het gesprek met de nieuwe inwoner, en belanden we nu in die kleffe neppe praatjes van Billyboy en Paul.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef blanket het volgende:
Paul staat weer op....naar de rum weer?
Okquote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedoelde Paul, met zijn liefde voor rum.
Injetta is van de lijstjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef Capaja het volgende:
wie heeft de lijst met ziektes/problemen bij de hand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |