Wie is dat?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar leuk. Ik denk dat het een beetje komt door het Brabantse accentje.
Hosseldemossel.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat me er aan doet denken, we hebben een nieuw broodmeisje. Ze is wel leuk.
Ik wist JanCees gister ook alles over Tjacka zijn broertje te vertellen. Dat was wel beangstigend.quote:
Gwen van Poortenquote:
*proest*quote:
Mijn baas spelt mijn naam NOOIT goed. Toen ook niet, heb het verbeterdquote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
niet eens
stond ook op de nieuwsbrief in de kantine dat ik jarig was he
niemand die me feliciteerde of het door had
pas toen ik taart had gekocht
Dat is wel een leuk ding ja.quote:
Wou het net zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist JanCees gister ook alles over Tjacka zijn broertje te vertellen. Dat was wel beangstigend.
Oké. Dan laat ik je verhalen 2x aan mij vertellen. Ik kan het niet aan om nog een keer eng door je genoemd te worden.quote:
horetjesquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet wat ik van deze chicks moet denken
4x doe maar nietquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen alle-4 opgegeven worden voor dat TLC-programma, ben de naam even kwijt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist JanCees gister ook alles over Tjacka zijn broertje te vertellen. Dat was wel beangstigend.
snog marry avoidquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kunnen alle-4 opgegeven worden voor dat TLC-programma, ben de naam even kwijt.
Wat een walgelijke wijven komen daar voorbij zeg
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan laat ik je verhalen 2x aan mij vertellen. Ik kan het niet aan om nog een keer eng door je genoemd te worden.
Jaquote:
broodmeisje=/=schelpdiermeisje. Ik heb fissameisje nogquote:
Kijk, iemand met smaak.quote:
doequote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta echt op het punt een baardfoto van 2 jaar terug naar je te sturen maar ik durf niet
Denk maar niet te veel, zo te zien doen ze dat ook nietquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp de subtiele hint. Ik zal je niet meer onderbrekenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn oma vertelt echt zo vaak verhalen die we al zo vaak hebben gehoord
je ziet iedereen dan ook kijken van: oké, daar geen we weer
maar ze is lief en leuk en het zijn leuke verhalen dus het maakt niet uit
Die zijn altijd een half uur bezig met die plamuur van hun kop te vegen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
broodmeisje=/=schelpdiermeisje. Ik heb fissameisje nog
Waarom nietquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta echt op het punt een baardfoto van 2 jaar terug naar je te sturen maar ik durf niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |