is toch een soort van The Onion?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
http://dailycurrant.com/2(...)found-dead-in-sochi/
wat ben je saggiequote:Op zondag 9 februari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
godverdomme ga je nu ruzie maken ook nog
kom hier dan
voor mijn neus staan
Smells like bullshit.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
http://dailycurrant.com/2(...)found-dead-in-sochi/
ja ik zag het daarnaquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Tchock zegt ook dat ik lelijk eendje ben zonder make up, uhu ja echt waar uhu
paxcon heeft ze van me gestolenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat ben je saggie
zijn je poppers op ofzo
Laat Paxcon eens met rust klootzak. Als je echt wat voor hem voelde zou je hem juist nu moeten steunenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon heeft ze van me gestolen
en ik kan niet zonder
dus
kom hier
en help me
Dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Paxcon eens met rust klootzak.
mijn lading poppers liggen nog bij LRquote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon heeft ze van me gestolen
en ik kan niet zonder
dus
kom hier
en help me
paxcon heeft mn hart gebroken met deze TTquote:Op zondag 9 februari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Paxcon eens met rust klootzak. Als je echt wat voor hem voelde zou je hem juist nu moeten steunen
Ik had mijn haar gekruld (alles, werkelijk 2 uur over gedaan), vandaar dat ik foto's heb.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, komen je ogen gewoon sprekender uit.
En je haar is hier mooi
Awhhhh, dat is niet aardigquote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Tchock zegt ook dat ik lelijk eendje ben zonder make up, uhu ja echt waar uhu
ja maar dat komt door cachetquote:Op zondag 9 februari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn lading poppers liggen nog bij LR
ik moet ze nog steeds halen
maar zoals je weet zit ik in een heteroseksuele fase
je bent zelf stiekem doenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar dat komt door cachet
we kunnen toch stiekem doen?
Ging je iets speciaals doen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had mijn haar gekruld (alles, werkelijk 2 uur over gedaan), vandaar dat ik foto's heb.
[..]
Awhhhh, dat is niet aardig
Nee, ik had niks te doen juistquote:
Haha Tjacka stelt dat homofilie gelijkstaat aan leugenachtigheid.quote:
Wel gelukt tochquote:Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik had niks te doen juist![]()
Nouja, ik had echt een kutdag en ik wilde me even mooi voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |