Nicoline lijkt me echt een heeeeel toffe meid in de omgang! Ben ook niet zo van wollig filosofisch geneuzel, maar ze is nauwelijks een moment in m'n irritatiezone geweest (kan 't me zo niet herinneren iig) wat dat betreft. Vind haar juist wel heel down to earth in veel opzichten. Blijvertje!!
Wat mij verbaast aan het lijstje van populaire inwoners, is dat Ruud niet verder gezakt is dan dat. Ik lees hier op 't forum gisteren nog: Ruud moet gaan, Ruud moet gaan!! Ik was al blij dat ik niet alleen sta in mijn negatieve gevoelens naar hem toe, die smoezelige viespeuk (heeft 'ie geen kleren behalve wat 'ie ALTIJD aan heeft???!!) met de herseninhoud van een pinda (type 'ik denk wel met m'n pino en als die effe geen tijd heeft, nemen m'n spierballen die taak wel over'...), maar klaarblijkelijk zijn er nog plenty mensen die 't een geschikte vent vinden. Jammer... Hij moet weg! Echt! Ik wil die andere viespeuk (Billy) uit haar stekker zien gaan, draaaaaaaaaaaaama, zeker voor een paar dagen, heeeuuurlijk gheghe...