in positieve of negatieve zinquote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef arachide. het volgende:
ik heb nog nooit zoveel foto's van mezelf gezien
Ja weet nietquote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
+ wat kunnen we doen in een halfuur?t moet wel in de buurt van station zijn, anders missen we de trein
![]()
Is goed schatje.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja weet niet
Maar beter doen we dan na jouw blok. Half uurtje is idd kort om 4 uur te wachten![]()
We vieren valentijn wel op een andere dag![]()
![]()
wat ga je hatenquote:
quote:
quote:
Geblokt op Grinderquote:
Wat dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed schatje.
Moet je me wel 1 ding beloven.
Ok.quote:
Nou, ik kan dat moeilijk beloven. Maar zal elke dag strijden om te blijven leven, tot wij hebben gemeet bby.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat je niet doodgaat voordat we hebben gemeet.
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat moeilijk beloven. Maar zal elke dag strijden om te blijven leven, tot wij hebben gemeet bby.
Ja zeker. Ik vroeg ook hoe het met jou ging maar kon geen quote vinden met antwoord. Ben mobielquote:
Nee ik moest etenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vroeg ook hoe het met jou ging maar kon geen quote vinden met antwoord. Ben mobiel
Die is net een uurtje weg. Tevens ga ik dat niet doen. Alleen de groetjesquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen
Groetjes aan Tjacka en geef hem een blowjob namens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |