abonnement Unibet Coolblue
pi_136513497


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
pi_136513566
Zoals ik al in de topic titel zet, zijn dit de laatste dagen van Jan? Duidelijk is dat er iets moet gebeuren, nieuwe spelers heeft nog niet geholpen en de broekjes geel verven zal ook niet helpen. Dus zit er weinig anders op lijkt me?

Onbegrijpelijk dat hij Toornstra door laat modderen, die had met 65 minuten gewisseld moeten worden.

Voor de rest, 2 doelpunten uit het niks. Rkc heeft enkel de laatste 10 minuten gevoetbald...
pi_136513848
Tja, ipv kansloos te verliezen zonder enige mogelijkheden pak je nu een goed punt tegen ajax en verlies je 2 keer terwijl je de kansen hebt en bovenliggende partij bent. Wat dat betreft helpen die spelers wel (en het is niet alsof je kan verwachten dat 4 nieuwe spelers erbij van een onzeker team in een keer een soepel lopend geheel maakt).

Maar ja, je hebt jezelf nu wel heel erg in de nesten gewerkt... damnit.
pi_136514208
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef m0ridin het volgende:
Tja, ipv kansloos te verliezen zonder enige mogelijkheden pak je nu een goed punt tegen ajax en verlies je 2 keer terwijl je de kansen hebt en bovenliggende partij bent. Wat dat betreft helpen die spelers wel (en het is niet alsof je kan verwachten dat 4 nieuwe spelers erbij van een onzeker team in een keer een soepel lopend geheel maakt).

Maar ja, je hebt jezelf nu wel heel erg in de nesten gewerkt... damnit.
Tsjah, en dan zal er dus iets moeten gebeuren. Hoewel ik Jan hoog heb zitten en vind dat hij krediet verdient denk ik dat het de enige optie is :{
pi_136515248
Het is vaak wel de standaard oplossing ja, je kan natuurlijk niet opeens een paar spelers ontslaan... Maar Wouters vedient, wat mij betreft ook iig, zeker wel meer krediet... Vorig jaar verrassend goed gedaan en iedereen helemaal lyrisch, waar je vorig jaar regelmatig zo'n 1-0 overwinning pakte die ook heel anders uit had kunnen vallen. Nu valt alles de andere kant op.

Maar ik zou ook niet weten wat je kunt of moet nee, die punten verdomme een keer pakken. Je kansen afmaken, niet zo lopen kutten, er vol in kletsen voor elke meter.

Kan het Toornstra niet kwalijk nemen trouwens, hij is er wel 1 die altijd vol blijft gaan en zich helemaal het leplazerus werkt... Het kan soms (enorm) tegenzitten.

[ Bericht 13% gewijzigd door m0ridin op 09-02-2014 21:44:53 ]
pi_136535869
Het lijkt me buitengemeen onverstandig om nu Wouters te ontslaan.

Wie moet er voor in de plaats komen? Welke spelers gaan onder een andere trainer beter renderen?
pi_136537195
Tja met een onzekere nieuwe ploeg pak je een knappe punt tegen ajax, je speelt gecontroleerd tegen Zwolle totdat de scheidsrechter zich ermee gaat bemoeien en hebt een slechte dag tegen rkc waar het team, gezien het eind, niet goed mee omgaat.

Tja de resultaten zijn klote maar ik geloof nog steeds in dit team. Er zit potentie in.
pi_136537752
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:31 schreef m0ridin het volgende:
Kan het Toornstra niet kwalijk nemen trouwens, hij is er wel 1 die altijd vol blijft gaan en zich helemaal het leplazerus werkt... Het kan soms (enorm) tegenzitten.
Ik neem het Jan kwalijk dat hij Toornstra niet wisselde. Jongen werkt inderdaad altijd hard maar zat dit keer gewoon niet in de wedstrijd. Dat geeft niks verder, kan gebeuren. Denk dat Jens de wissel geen enkel probleem had gevonden.

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 01:17 schreef louter_genieten het volgende:
Het lijkt me buitengemeen onverstandig om nu Wouters te ontslaan.

Wie moet er voor in de plaats komen? Welke spelers gaan onder een andere trainer beter renderen?
Geen idee, maar het lijkt er toch wel heel erg op de Jan (en Robbie) deze mensen niet aan het ballen gaan krijgen. Als je ziet hoe Utreg achterin als een bang konijntje de bal rondtikt krijg je toch tranen in je ogen? Markiet is, onterecht, de gebeten hond. Feit is dat iedereen zich al wekenlang verbergt op het veld.

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 06:06 schreef zatoichi het volgende:
Tja met een onzekere nieuwe ploeg pak je een knappe punt tegen ajax, je speelt gecontroleerd tegen Zwolle totdat de scheidsrechter zich ermee gaat bemoeien en hebt een slechte dag tegen rkc waar het team, gezien het eind, niet goed mee omgaat.
Ja, en tegen feyenoord zat er een scheet dwars en tegen psv was het gras de verkeerde kant op gekamd. Tegen roda en nec had je de pech dat de wind onder windkracht 3 kwam. En dan vergeet ik nog even die verschrikkelijk goed spelende Eagles die onverslaanbaar zijn al maandenlang.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar het is niet maar 1 of 2 wedstrijden waar we over praten. Het is al maanden structureel slecht, eigenlijk vanaf dag 1 dit seizoen. Er zijn best verachtende omstandigheden (zoals de vele blessures), maar dit is werkelijk om je kapot te schamen.

quote:
Tja de resultaten zijn klote maar ik geloof nog steeds in dit team. Er zit potentie in.
Dat denk ik ook wel, ik geloof wel in het team. Individueel hebben we ontzettend goede spelers als Toornstra, de Ridder, Ayoub, Oar, etc. Maar het is geen team. Het zijn een stel losse flodders die angstig achteruit spelen.
pi_136538384
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Zoals ik al in de topic titel zet, zijn dit de laatste dagen van Jan? Duidelijk is dat er iets moet gebeuren, nieuwe spelers heeft nog niet geholpen en de broekjes geel verven zal ook niet helpen. Dus zit er weinig anders op lijkt me?
Wedstrijd niet gezien, ik heb me bewust de ellende bespaart. Utrecht is al weken slecht en ben er redelijk klaar mee.
Ik denk inderdaad ook dat Wouters deze jongens niet meer aan het voetballen krijgt, aanvallend en op het middenveld gaat het nog wel, maar verdedigend is het zo slecht.
Dit is al de 4e wedstrijd dat je er 5 of meer tegen krijgt dit seizoen en heb je ook nog een wereldkeeper (overigens vind ik Ruiter de laatste weken ook niet geweldig), laat staan volgend seizoen als Toornstra, Ruiter en Ayoub vrijwel zeker weggaan. En ik denk een de Ridder ook wel als ik zijn gezichtsuitdrukkingen zo zie.
Tel daar bij op dat Agudelo weggaat en Mulenga en misschien ook wel Delpierre en je kunt weer opnieuw een heel team gaan bouwen.

Ik zie het redelijk kansloos in eigenlijk dit seizoen, het enige geluk is dat er op dit moment een paar ploegen nog slechter presteren, maar een ploeg als NEC of Roda kunnen ook zomaar ineens de geest krijgen en punten gaan pakken en dan heb je toch een serieus probleem.
Ik zie eigenlijk al vanaf dag 1 tegen de amateurs geen verbetering en dat baart me grote zorgen eerlijk gezegd.
pi_136539853
Op naar Jean Paul als trainer? Of toch maar het seizoen afmaken en hopen dat het allemaal goed komt? Nec, Ado, Roda zijn echt geen haar beter dan Utrecht op dit moment.

Gisteren echt verbaasd. Heb alleen maar eerste helft gezien en toen ging het prima, zelfs bij de 1-0 was Utrecht beter en maakten ze snel de 1-1 (met geluk penalty). Kijk ik vervolgens op TT zie ik 5-2 staan. Kon het niet geloven!
pi_136539877
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:43 schreef DiMacho het volgende:
Op naar Jean Paul als trainer? Of toch maar het seizoen afmaken en hopen dat het allemaal goed komt? Nec, Ado, Roda zijn echt geen haar beter dan Utrecht op dit moment.

Gisteren echt verbaasd. Heb alleen maar eerste helft gezien en toen ging het prima, zelfs bij de 1-0 was Utrecht beter en maakten ze snel de 1-1 (met geluk penalty). Kijk ik vervolgens op TT zie ik 5-2 staan. Kon het niet geloven!
Zowel nec als roda hebben al makkelijk van ons gewonnen in 2014. Ik verwacht dat de uitwedstrijd tegen nec dan ook geen punten op zal leveren.
pi_136542149
Het verschil met de laatste wedstrijden en eerder wedstrijden is dat je de laatste wedstrijden wel een vuist kan maken en eigenlijk gewoon moet winnen (of iig niet verliezen).

Waar je eerdere wedstrijden eigenlijk amper een kans krijgt en het allemaal zoveel mogelijk damage control was had je op basis van je spel en kansen de laatste 2 wedstrijden minimaal 4 punten moeten pakken.

Die doelpunten nu ook weer, 2 van die knallen van afstand die er niet vaak op die manier invliegen. Persoonlijke fouten... Tja, zo onnodig.

Maar dat is het verhaal de hele tijd, "onnodig", "persoonlijke fouten", blah blah.
  maandag 10 februari 2014 @ 12:55:37 #13
351727 DannyEster
Livin' the good life.
pi_136544152
Het ligt deels aan Wouters, deels aan de selectie.

Als eerste, 3-2 je krijgt een penal.. gemist. Wat gebeurd er? Het hele team geloofd er niet meer in. Laten het vallen en bam! 5-2.

Er moet gvd gewoon 90 minuten lang geknokt worden, ZWEET OP DE KOPPEN, BLOED AAN DE PALEN EN MODDER AAN DE POTEN.

Ten 2de moet Wouters zijn wisselbeleid eens aanpassen.. wie gaat er in minuut 82 wisselen? JE HEBT 3 WISSELS. Danny Koevermans moest er bij of de 2-1 al in of de 3-1. Niet in minuut 82..

Ik denk gewoon dat het team moet knokken, en Wouters ze duidelijk moet vertellen om goed te kijken en niet steeds loze ballen naar voren te gooien. Maar gewoon vanaf de flanken en opbouwen door het midden.. dan komt het wel goed! + wissels gebruiken WOUTERS.
PlayStation®Network: DannyEster
pi_136544276
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef m0ridin het volgende:
Het verschil met de laatste wedstrijden en eerder wedstrijden is dat je de laatste wedstrijden wel een vuist kan maken en eigenlijk gewoon moet winnen (of iig niet verliezen).

Waar je eerdere wedstrijden eigenlijk amper een kans krijgt en het allemaal zoveel mogelijk damage control was had je op basis van je spel en kansen de laatste 2 wedstrijden minimaal 4 punten moeten pakken.

Die doelpunten nu ook weer, 2 van die knallen van afstand die er niet vaak op die manier invliegen. Persoonlijke fouten... Tja, zo onnodig.

Maar dat is het verhaal de hele tijd, "onnodig", "persoonlijke fouten", blah blah.
RKC heeft niet eens gevoetbald gisteren. De eerste tegengoal is er 1 die slechts 1 op de 1000 keer lukt bij een spits en die goals voorkom je niet. Maar bij de omschakeling van aanval naar verdediging kreeg je echt tranen in je ogen, Utreg was elke keer te laat.

Je hebt gisteren wel kansen gecreëerd, maar je hebt er werkelijk niks aan. Elke keer zijn het persoonlijke fouten zoals je al zegt. Dit keer gingen Ayoub (1-0) en Toornstra (4-2) de mist in. Vorige keren was het Heerings en wie is het volgende keer?
pi_136549352
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zowel nec als roda hebben al makkelijk van ons gewonnen in 2014. Ik verwacht dat de uitwedstrijd tegen nec dan ook geen punten op zal leveren.
De wedstrijd tegen NEC kan nog weleens heel belangrijk worden, want eerlijk gezegd zie ik ons de komende 4 wedstrijden ook geen punten pakken.
pi_136550556
Mwah, 3 tegen Groningen moet toch wel mogelijk zijn (en ook die wedstrijd is erg belangrijk)... en misschien 1 tegen twente? AZ en PSV heb ik bepaald geen illusies van nee, wel altijd hoop ;)

Maar als ik zo kijk, NEC, ADO, Cambuur, Groningen, NAC, Heracles... Allemaal directe concurrenten, hoop belangrijke potten.
pi_136552519
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef m0ridin het volgende:
Maar als ik zo kijk, NEC, ADO, Cambuur, Groningen, NAC, Heracles... Allemaal directe concurrenten, hoop belangrijke potten.
Ja daar hebben we het zelf naar gemaakt niet? :+
  dinsdag 11 februari 2014 @ 03:18:47 #18
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_136576716
quote:
Weglopen Van Seumeren 'geen statement'

Frans van Seumeren wilde geen statement maken door de tribune te verlaten, terwijl de wedstrijd tegen RKC Waalwijk nog niet afgelopen was. Vlak voor het einde van de door FC Utrecht met 5-2 verloren wedstrijd stapte de clubeigenaar op en vertrok. Dat werd opgemerkt door de camera van RTV Utrecht.

Hoewel de wedstrijd afgelopen zondag 'teleurstellend' verliep, zegt Van Seumeren desgevraagd tegen RTV Utrecht dat hij geen statement heeft willen maken. "Absoluut niet, dat was helemaal niet de bedoeling. We misten de penalty, het werd 4-2 en toen was er nog een minuut te spelen. De wedstrijd was gewoon voorbij."

Na het vertrek van Van Seumeren scoorde RKC in blessuretijd nog een vijfde doelpunt.

VERVELEND
FC Utrecht heeft meer teleurstellend verlopen wedstrijden achter de rug en staat met 25 punten nu veertiende. "We hebben net de pech dat we twee wedstrijden dominerend zijn, maar het op het laatst niet kunnen afdwingen. Dat is wel erg vervelend, natuurlijk."

Toch is ingrijpen volgens de clubeigenaar niet nodig. "We gaan gewoon door op de ingezette weg. We hebben alle vertrouwen in de technische staf.

Lijkt mij duidelijk wel een statement. Statement van teleurstelling, en dat hij er wel klaar mee is met deze resultaten van de ploeg
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_136577427
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 03:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Lijkt mij duidelijk wel een statement. Statement van teleurstelling, en dat hij er wel klaar mee is met deze resultaten van de ploeg
Dan moet hij actie ondernemen.
pi_136577577
Ik deed ook de tv uit na de 4-2.

:+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136577926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik deed ook de tv uit na de 4-2.

:+
Ik hield iemand vast, was bang dat ie een hartaanval zou krijgen in het stadion :D
  woensdag 12 februari 2014 @ 01:39:19 #22
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136614215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan moet hij actie ondernemen.
Je bedoelt meer geld inversteren? :')
pi_136615632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 01:39 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Je bedoelt meer geld inversteren? :')
*O*
pi_136657203
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136662562
Meestal als dit soort dingen gezegd worden weten we wel hoelaat het ongeveer is...
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136662643
Zaterdag winnen we in Alkmaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136662854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Zaterdag winnen we in Alkmaar.
Dat is nou net de dag dat de Paus Moslim wordt!
pi_136662897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat is nou net de dag dat de Paus Moslim wordt!
Let maar op. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136664207
Ik was er vorig jaar bij die wedstrijd, en het enige goede was dat we snel met de auto weg mochten na afloop....

Ik zeg 5-0.
pi_136664584
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik was er vorig jaar bij die wedstrijd, en het enige goede was dat we snel met de auto weg mochten na afloop....

Ik zeg 5-0.
Was dat niet de wedstrijd waarin we 2 rode kaarten kregen en Mike in eigen doel schoot? :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136664678
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Was dat niet de wedstrijd waarin we 2 rode kaarten kregen en Mike in eigen doel schoot? :P
Ja. 6-0.
pi_136664704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja. 6-0.
Dan winnen we dit keer zeker.

1-3
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136665244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan winnen we dit keer zeker.

1-3
Heb je gedronken schat?
pi_136665265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Heb je gedronken schat?
Niet eens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136665286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet eens.
Dan is de drank van dit weekend nog in je systeem ;)
pi_136665345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan is de drank van dit weekend nog in je systeem ;)
Ik drink vrijwel nooit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136665441
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik drink vrijwel nooit.
Dat verklaart het ;)
pi_136665490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat verklaart het ;)
Wie weet.

Maar het zal niet de eerste keer zijn dat (vrijwel) niemand ons een kans geeft en we ineens winnen.

Vind AZ ook echt geen topploeg hebben ofzo
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136697221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wie weet.

Maar het zal niet de eerste keer zijn dat (vrijwel) niemand ons een kans geeft en we ineens winnen.

Vind AZ ook echt geen topploeg hebben ofzo
Ik geef ons de komende 4 wedstrijden geen kans, dus zou heel blij zijn als jouw voorspelling uitkomt, maar persoonlijk denk ik het dat 4-1 word ofzo dit weekend.
pi_136697352
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:25 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik geef ons de komende 4 wedstrijden geen kans, dus zou heel blij zijn als jouw voorspelling uitkomt, maar persoonlijk denk ik het dat 4-1 word ofzo dit weekend.
Groningen-thuis moet ook gewonnen kunnen worden, Twente ook, kom op nou.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136697647
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Groningen-thuis moet ook gewonnen kunnen worden, Twente ook, kom op nou.
Dat dacht ik ook van Go Ahead, Roda en PEC thuis.
Voorlopig heb ik er echt totaal geen vertrouwen in.
Maar ik laat me graag verrassen.
pi_136697677
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook van Go Ahead, Roda en PEC thuis.
Voorlopig heb ik er echt totaal geen vertrouwen in.
Maar ik laat me graag verrassen.
Ik snap je punt hoor, maar ik heb het idee dat we beter spelen tegen ploegen die het spel willen maken dan tegen de genoemde clubs die minimaal 7 man achter de bal hielden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136698677
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik snap je punt hoor, maar ik heb het idee dat we beter spelen tegen ploegen die het spel willen maken dan tegen de genoemde clubs die minimaal 7 man achter de bal hielden.
Het ging inderdaad erg goed thuis tegen PSV en Feyenoord en uit tegen Twente. ;)
Nee ik snap jouw punt ook wel, maar ik denk echt dat onze verdediging gewoon te zwak is en daardoor verwacht ik er niks van. Dan kan het ook niet tegenvallen.
pi_136754592
Hier zou ik vooraf voor getekend hebben :7
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_136755016
Verdiend punt ook!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136755037
mooi meegenomen punt.. neemt alleen nog niet de zorgen weg ;(
pi_136755860
Njah, een punt is op zich prima qua resultaat natuurlijk maar in totaal schiet je er niet veel mee op. In ieder geval geen verlies, geeft moed voor de volgende pot.

Die eerste goal mag Markiet zich aanrekenen als ik t goed zag, staat zn man op anderhalve meter te dekken (als ie dat uberhaupt doet) en doet eigenlijk niks om hem het scoren te beletten. Tja, je zou eens lopen ofzo.
pi_136756240
Die tackle van delpierre _O_

Dit kan nog een leuk team worden, veel valt er niet meer te halen maar op zich hoeft dat van mij nog niet.
pi_136764947
Blij met het punt :) Hopelijk volgende week eindelijk weer eens een zege om zo weg te lopen bij de rest.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 februari 2014 @ 11:50:24 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_136765116
Jongeeeeeeeeens we gaan heus niet degraderen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_136765643
Goed resultaat, zeker met de huidige vorm en de statistieken van deze wedstrijd (laatste doelpunt in Alkmaar was 7 jaar terug oid). Maar je hebt er weinig aan.

Enig positieve van de huidige situatie is dat het wel spannend is en nog ergens om gaat voor Utje.
pi_136769909
Dit soort spanning hoeft niet zo van mij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 februari 2014 @ 14:30:45 #53
186611 Haags
pi_136770246
Hoe kan dit joh... jullie hebben kwalitatief best een goede selectie!
Zonder wrijving geen glans
pi_136802006
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe kan dit joh... jullie hebben kwalitatief best een goede selectie!
Blessures, blessures, en het feit dat de selectie pas sinds 2 weken kwalitatief goed genoeg is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136802397
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Blessures, blessures, en het feit dat de selectie pas sinds 2 weken kwalitatief goed genoeg is.
Ik proef de hosanna stemming alweer hier na het behaalde punt, lijkt net op het punt tegen Abcoude noord.
Ben ik de enige die zich kapot geërgerd heeft aan ons spel?
Op Toornstra, Ayoub en de Ridder na kunnen de anderen er echt helemaal niks van.
Die Oar wat een verschrikking zeg, het enige wat ie kan is lopen met die bal, van mij mag hij er echt direct uit, wat een drama.
Ja ze hebben er hard voor geknokt, maar er ging echt een hoop mis en het is dat AZ zo slecht was de 2e helft, want we hebben echt slecht gespeeld.
Dit is in mijn ogen dus echt een gestolen punt, de enige kans die we hebben gehad word weer zelf gecreëerd door de ridder, we hebben geen fatsoenlijke kans gecreëerd in 90 minuten.
pi_136802457
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:33 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik proef de hosanna stemming alweer hier na het behaalde punt, lijkt net op het punt tegen Abcoude noord.
Ben ik de enige die zich kapot geërgerd heeft aan ons spel?
Op Toornstra, Ayoub en de Ridder na kunnen de anderen er echt helemaal niks van.
Die Oar wat een verschrikking zeg, het enige wat ie kan is lopen met die bal, van mij mag hij er echt direct uit, wat een drama.
Ja ze hebben er hard voor geknokt, maar er ging echt een hoop mis en het is dat AZ zo slecht was de 2e helft, want we hebben echt slecht gespeeld.
Dit is in mijn ogen dus echt een gestolen punt, de enige kans die we hebben gehad word weer zelf gecreëerd door de ridder, we hebben geen fatsoenlijke kans gecreëerd in 90 minuten.
Welke hosanna stemming?

Ik vond Oar juist weereens aardig spelen dit keer.
En een gestolen punt? Absoluut niet, op basis van de tweede helft volledig verdiend als je het mij vraagt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136803588
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:33 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik proef de hosanna stemming alweer hier na het behaalde punt, lijkt net op het punt tegen Abcoude noord.
Ben ik de enige die zich kapot geërgerd heeft aan ons spel?
Ik ben niet in hosanna stemming, ik ben tevreden met een punt bij az uit. We verliezen daar eigenlijk al jaren, met vorig jaar een dikke 6-0 om de oren. Dan is een punt oppikken gewoon goed te noemen.

En ik denk dat je de enige bent, ik heb mij alles behalve geërgerd. Eerste helft kon beter, en dat werd ook opgepakt waardoor de tweede helft het aangluren meer dan waard was. Ik durf het zelfs wel een behoorlijke pot te noemen, je sleept op inzet een punt uit het vuur.

Enige zaken waar ik mij aan gestoord heb is een spits die omvalt van een zuchtje wint waardoor je de 1-2 niet maakt en een linksback die bij heracles meer dan terecht op de bank bleek te zitten. Vond onze zwakke plek vooral linksback. vd Maarel had het ook ontzettend moeilijk met Beerens, maar hij bleef wel overeind.
pi_136803639
Het is alleen erg jammer dat vrijwel alle concurrenten hebben gewonnen afgelopen weekend..

Zondag is nu ZO ontzettend belangrijk, misschien wel iets té.... (als in, vaak verliezen we dat soort potjes)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136803908
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is alleen erg jammer dat vrijwel alle concurrenten hebben gewonnen afgelopen weekend..
Tsjah, daar doe je toch niks aan. Moet je ook niet naar kijken, gewoon naar jezelf kijken.

quote:
Zondag is nu ZO ontzettend belangrijk, misschien wel iets té.... (als in, vaak verliezen we dat soort potjes)
Mijn gevoel zegt dat de groep dat wel onder controle heeft, ik zag tegen az ook geen gespannen houding van de spelers.
pi_136806071
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Welke hosanna stemming?

Ik vond Oar juist weereens aardig spelen dit keer.
En een gestolen punt? Absoluut niet, op basis van de tweede helft volledig verdiend als je het mij vraagt.
Ik bedoel de hosanna stemming om me heen die ik gelijk weer hoor na het behaalde punt.

Dan heb ik er blijkbaar toch een andere kijk op, ik heb regelmatig passes over 3 meter fout zien gaan, 2 of 3 verdedigers die tegelijk verkeerd liepen, passes dwars door het midden in voeten tegenstander etc.
Ik vond oar serieus echt de slechtste man van het veld, deed echt helemaal niks goed, ja op vallen na waaruit Toornstra die vrije bal erin schiet.
Qua werklust en balbezit misschien wel een verdiend punt, maar qua kansen hebben we niks gecreëerd en dat baart mij nog steeds zorgen.
pi_136807693
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik bedoel de hosanna stemming om me heen die ik gelijk weer hoor na het behaalde punt.

Dan heb ik er blijkbaar toch een andere kijk op, ik heb regelmatig passes over 3 meter fout zien gaan, 2 of 3 verdedigers die tegelijk verkeerd liepen, passes dwars door het midden in voeten tegenstander etc.
Ik vond oar serieus echt de slechtste man van het veld, deed echt helemaal niks goed, ja op vallen na waaruit Toornstra die vrije bal erin schiet.
Qua werklust en balbezit misschien wel een verdiend punt, maar qua kansen hebben we niks gecreëerd en dat baart mij nog steeds zorgen.
Ah ok!

Heb ook zeker genoeg foute dingen gezien ja, ook van AZ trouwens.
Maar op dit moment tellen voor mij iig alleen de punten, hoe die gehaald worden dat maakt me geen flikker meer uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136811909
He Utrecht. Wat is dat voor stemmingmakerij in de TT. Wouters zijn laatste dagen?
Ik denk Wouters iets meer krediet heeft dan dat de meesten denken en niet zo snel de laan uit zal vliegen.
pi_136820960
benieuwd of ze zondag kunnen winnen.
Daarna mag je blij zijn als je in die 4 komende wedstrijden 1punt totaal pakt (twente thuis, nec/nac/psv uit.)
pi_136857443
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:50 schreef consio het volgende:
benieuwd of ze zondag kunnen winnen.
Daarna mag je blij zijn als je in die 4 komende wedstrijden 1punt totaal pakt (twente thuis, nec/nac/psv uit.)
Nou ja, Twente thuis en NEC en NAC uit moet toch wel iets in kunnen zitten... Ik hoop op 5 punten. (En 3 tegen groningen)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 23:01:48 #65
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137033180
4-0
pi_137034351
3-1
pi_137039818
5-0
Helemaal los gaat het vandaag.

En als we verliezen ga ik maandag Jan eigenhandig op de trein maar Zuid Limburg zetten!!!
pi_137039911
2-1
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137047979
1-0

Pfff, wat moeizaam... Ben er nog niet over uit of je geluk hebt gehad als je 2 keer de lat raakt (en dus een penalty mist) maar ik denk dat we geluk hebben gehad :) En dat mag ook wel eens! Wat een belangrijke punten zeg, al creeer je trouwens weer niet al te veel.
pi_137049597
Mooier kan je eigenlijk niet winnen, maar die 88 minuten daarvoor :{ Eerste helft was drama.

Gelukkig valt de goal eens aan de goede kant :)
pi_137050398
Wat een ontzettend slechte wedstrijd. En wat is die wouters een lamlul, lekker zo'n beetje de hele wedstrijd in het zonnetje zitten relaxen, schandalig. Langs de lijn hoor je als trainer!

Martensson was een verademing, toen hij erin kwam werd het allemaal wat beter. Agudelo kan je op de bank laten zitten wat mij betreft. Diemers had het moeilijk maar deed zijn best, Markiet blonk uit in verdedigend opzicht maar was opbouwend helemaal niks. Ruiter behoedt je voor een blamage.

Maar grunn was ook wel echt slecht hoor, 2 gigantische kansen in de eerste helft.
pi_137064480
blij dat groningen die kansen niet uitspeelde. vooral die 3vs1 op gegeven moment.

op deze manier wordt je volgende week zoekgespeeld
pi_137064960
Vond Markiet weer vrij matig, Agudelo moet eens wat eerder afspelen of schieten... die draait wat te veel en vaak. Diemers viel me mee deze wedstrijd.

Verder een slechte pot maar iig die drie punten. En Delpierre, heerlijke verdediger... Sraalt rust en degelijkheid uit.
pi_137073020
Delpierre had wel geluk dat ie niet hoefde te gaan douchen na een uur spelen, geel was bij zijn overtreding niet gek geweest.

Drie punten zijn het belangrijkste zal ik verder maar zeggen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 23 februari 2014 @ 22:31:15 #75
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137073353
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Agudelo kan je op de bank laten zitten wat mij betreft.
Tjahhhh hoe hij bedient wordt (zoals De Ridder) en dan vooral in de eerste helft kon hij ook weinig, alleen met je rug naar het doen en de bal behouden.
En voor wie wil je hem dan vervangen? Koevermans? Pappot?

Sarota speelde alweer slecht en mocht van mij vanaf het begin vervangen worden door Quesada _O_.
pi_137074003
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Tjahhhh hoe hij bedient wordt (zoals De Ridder) en dan vooral in de eerste helft kon hij ook weinig, alleen met je rug naar het doen en de bal behouden.
En voor wie wil je hem dan vervangen? Koevermans? Pappot?

Sarota speelde alweer slecht en mocht van mij vanaf het begin vervangen worden door Quesada _O_.
Dat idd ja, Agudelo speelde ongelukkig maar heeft zeker wel wat in huis. Handelingssnelheid mag wel wat omhoog (en wat ik zeg, hij heeft naar mijn gevoel de neiging de dingen net wat te mooi te willen doen soms... Mag wat directer enzo).

Verder goed nieuws dat Martensson weer mee kon doen (en hoe) en hoorde dat vd Gun en Mulenga weer meetrainen en ook de volgende wedstrijd weer hun minuten zouden kunnen gaan pakken.
pi_137080497
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Tjahhhh hoe hij bedient wordt (zoals De Ridder) en dan vooral in de eerste helft kon hij ook weinig, alleen met je rug naar het doen en de bal behouden.
En voor wie wil je hem dan vervangen? Koevermans? Pappot?
Desnoods Martensson of Nando. Maar hij heeft 0 rendement en is alleen maar bezig met mooi draaien. Zijn balaanname is weergaloos, dat geef ik direct toe, maar hij doet er vervolgens werkelijk niks mee. Beetje draaien.

quote:
Sarota speelde alweer slecht en mocht van mij vanaf het begin vervangen worden door Quesada _O_.
Vond Sarota wel gaandeweg de wedstrijd beter worden. Als we het dan over slecht hebben dan nomineer ik eerder Oar. Het is een harde werker, loopt en draaft vrolijk rond, maar is 0,0 productief. In assists is het aantal op 1 hand te tellen en qua doelpunten ben je al helemaal snel klaar. Geef mij maar liever vd Gun op die positie dan.
pi_137080785
Niemand speelde goed, misschien alleen Martensson die gretig inviel of Delpierre die amper fouten maakt.

Verder was iedereen dramatisch.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137081043
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Niemand speelde goed, misschien alleen Martensson die gretig inviel of Delpierre die amper fouten maakt.

Verder was iedereen dramatisch.
Ik vond Ruiter alles behalve dramatisch. Al had hij wel 2 of 3 slechte uittrappen.
En vond de jonkies achterin zich ook aardig houden, Klaiber heeft weinig weggegeven.

Hoewel het slecht was kan je niet zeggen dat we open huis hielden, ik denk dat grunn 4 seriueze kansen heeft gecreëerd. En dat is best aardig.
pi_137081144
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vond Ruiter alles behalve dramatisch. Al had hij wel 2 of 3 slechte uittrappen.
En vond de jonkies achterin zich ook aardig houden, Klaiber heeft weinig weggegeven.

Hoewel het slecht was kan je niet zeggen dat we open huis hielden, ik denk dat grunn 4 seriueze kansen heeft gecreëerd. En dat is best aardig.
Ok Ruiter speelde ook wel redelijk.

Klaiber vond ik niet al te best, bijna al het gevaar kwam over die kant.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137082728
Dit zijn o zo belangrijke punten. Maar ik ben echt bang voor de volgende wedstrijden. Als we zo voetballen dan maken we echt sowieso geen enkele kans tegen twente en psv.
Maar daarna komen dus echt de belangrijke wedstrijden. Deze moeten gewonnen worden want de concurrentie blijft ook punten pakken.
pi_137084476
Nou ja de arbitrage heeft wat recht te zetten tegen Twente dus wie weet :)
pi_137084480
Ach, PSV hebben we sowieso bijna nooit een kans tegen gehad (even nagekeken en 17 jaar geleden ongeveer voor het laatst uberhaupt een punt gehaald in Eindhoven).

Twente thuis wordt in de huidige vorm vrij kansloos, maar dat zijn uberhaupt niet de potten waarin je de punten moet pakken. Die komen daarna tegen NEC, NAC, Cambuur, Ado...

Alsnog wordt het heel lastig in de huidige vorm, maar misschien elk punt in de komende 2 wedstrijd als bonus zien en in de tussentijd hopen dat er de wedstrijden daarna wat mensen terug zijn van blessuren en je dus op precies het juiste moment je spelers terug krijgt :)
pi_137085834
Gelukkig hebben we gisteren uiteindelijk de 3 belangrijke punten in Utreg weten te houden. :)
Hierbij een filmpje van gisteren. :)
pi_137117507
quote:
Als we het dan over slecht hebben dan nomineer ik eerder Oar. Het is een harde werker, loopt en draaft vrolijk rond, maar is 0,0 productief. In assists is het aantal op 1 hand te tellen en qua doelpunten ben je al helemaal snel klaar. Geef mij maar liever vd Gun op die positie dan.
Dit roep ik al weken, totaal geen rendement die gozer, het enige wat ie kan is lopen met de bal.

Verder opnieuw een slechte pot en geluk dat Groningen het dramatisch uitspeelt, anders sta je opnieuw hopeloos achter bij rust. Wat is dat toch elke keer die eerste helft?
Het hele seizoen is het al slap de eerste helft en heb je vaak geluk dat je niet tegen een onmogelijke achterstand staat te spelen.
Ik zie het somber in voor de komende wedstrijden, er zit gewoon echt geen voetbal in.
Ook afgelopen zondag geen uitgespeelde kans gehad (1 als je de goal meetelt, maar dat was meer geluk dan wijsheid) en dat wordt tegen ploegen als twente en psv genadeloos afgestraft.

Het meest trieste vond ik nog die witte zakdoekjes, wat een kanslozen zeg!
pi_137117545
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:15 schreef wortel1981 het volgende:
Ik zie het somber in voor de komende wedstrijden, er zit gewoon echt geen voetbal in.
Ook afgelopen zondag geen uitgespeelde kans gehad (1 als je de goal meetelt, maar dat was meer geluk dan wijsheid) en dat wordt tegen ploegen als twente en psv genadeloos afgestraft.
Ach, je hebt ook wel aardige potten gespeeld. Bekend is natuurlijk dat je het tegen de grotere ploegen vaak beter doet. Om die reden heb ik tegen twente wel wat hoop, een puntje zou leuk zijn. pisvee uit ga je gewoon met 3-0 af, maar dat geeft niet. Belangrijker zijn de wedstrijden daarna.

Positief is wel dat je met Martensson, vd Gun en Mulenga eindelijk weer wat lucht, ervaring en mogelijkheden krijgt. Alle drie nog niet voor de basis, maar je kan nu tenminste wat gaan wisselen. Hoewel een vd Gun ook te weinig rendement heeft met zelf scoren is het tenminste wel iemand die meerdere keren per wedstrijd de bal voor de pot kan gooien (in tegenstelling tot Oar). De Ridder kan nu ondersteuning krijgen van Mulenga of eventueel gewisseld voor Mulenga om hem wat meer rust te geven.

Hopelijks is Heerings er ook snel weer bij, dan heb je achterin ook een niveau beter staan denk ik. Dorda mag van mij naar de bank en zet daar vd Winden maar neer.
pi_137117663
Ik denk dat het slechte spel en de angstige eerste helft vooral te maken hadden met 't feit dat er al 8 wedstrijden op rij niet meer was gewonnen.

Onderschat de mentale kwesties niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137118569
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat het slechte spel en de angstige eerste helft vooral te maken hadden met 't feit dat er al 8 wedstrijden op rij niet meer was gewonnen.

Onderschat de mentale kwesties niet.
Dit is niet iets van de laatste weken, maar het hele seizoen al het geval.
Ik noem een heerenveen, roda, nec, ado allemaal thuis wedstrijden waar je harstikke slap een eerste helft begint en zomaar bij rust 0-3 achter kunt staan en geluk hebt dat het 0-0 staat.
Dit heeft wat mij betreft met instelling te maken, tegen 020 kan het ineens wel.
pi_137118597
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:10 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dit is niet iets van de laatste weken, maar het hele seizoen al het geval.
Ik noem een heerenveen, roda, nec, ado allemaal thuis wedstrijden waar je harstikke slap een eerste helft begint en zomaar bij rust 0-3 achter kunt staan en geluk hebt dat het 0-0 staat.
Dit heeft wat mij betreft met instelling te maken, tegen 020 kan het ineens wel.
Al je genoemde teams speelden zeer verdedigend, ook dat heeft ermee te maken imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137298768
Straks winnen en je neemt afstand. Vooral met die uitreeks zou dit heeeel mooi zijn.
88ste minuut net als vorige week!
  zondag 2 maart 2014 @ 11:16:23 #91
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137300099
Ik ga uit van verlies in een hele slechte wedstrijd.

Kan t alleen maar meevallen :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 2 maart 2014 @ 11:35:50 #92
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137300508
Martensson speelt voor Agudelo, maar 1 spits dus vandaag....

-O-
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137300650
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Martensson speelt voor Agudelo, maar 1 spits dus vandaag....

-O-
Hmmm, kak... Maar was Agudelo niet (licht) geblesseerd oid? Dan is er weinig aan te doen, misschien kan ie wel spelen maar geen hele wedstrijd.

Njah, ik ga uit van 0 punten in de komende 2 wedstrijden en alles extra is mooi meegenomen.
pi_137308051
2de helft was een stuk beter! Zelf kunnen winnen, maar hij had ook zo voor Twente kunnen vallen.

Markiet vond ik wel sterk spelen en weer een drama scheids :')
  zondag 2 maart 2014 @ 15:26:01 #95
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137308311
Weer een matige 1e en aardige 2e helft. Verdiend punt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137308320
Nou je maakte het er ook wel zelf naar; gezien de tweede helft hadden we met wat slimme wissels deze wedstrijd gemakkelijk kunnen winnen. Was er een reden dat agudelo er niet ingezet werd?
pi_137310791
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Weer een matige 1e en aardige 2e helft. Verdiend punt.
Vond de eerste helft wel meer verdienen dan matig. Je hield knap stand en hebt een kans of 2 weggegeven (waaronder 1 doelpunt).

Tweede helft een prachtig begin, zitten we van de week nog te zeiken op Oar flikt ie ons dit :')
pi_137323950
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vond de eerste helft wel meer verdienen dan matig. Je hield knap stand en hebt een kans of 2 weggegeven (waaronder 1 doelpunt).

Tweede helft een prachtig begin, zitten we van de week nog te zeiken op Oar flikt ie ons dit :')
Doel was toch dat ie zich in de kijker zou spelen zodat een andere club m wou? :P (hoewel ik dan niet hoop dat ze die 2e kans dan hebben gezien).
pi_137338319
Goede tweede helft, jammer dat Toornstra die bal er niet in kon schieten. Kansen heb je wel gehad, nu het afmaken nog.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_137339387
Hopelijk worden we zaterdag niet afgemaakt, laat het maar 2-0 worden ofzo. Heb ik vrede mee. Geen blessures en kaarten oplopen en de 90 minuten uitzingen. Dan vol erop tegen nec en cambuur en daar 6 punten pakken.

Niet helemaal mijn stijl, maar in de huidige vorm is het misschien maar even beter.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:49:05 #101
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137339420
Ondanks dat we nooit punten pakken in Eindhoven moet dat dit jaar best kunnen, PSV heeft dan wel 5 keer achter elkaar gewonnen, overtuigend was het allerminst.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137339591
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ondanks dat we nooit punten pakken in Eindhoven moet dat dit jaar best kunnen, PSV heeft dan wel 5 keer achter elkaar gewonnen, overtuigend was het allerminst.
Als de wedstrijd er zich voor leent dan moet je dat zeker doen, maar als ik reëel kijk dan is de kans daarop gewoon nihil. Thuis ben je ook afgedroogd en toen was Ruiz er nog niet eens.
  maandag 3 maart 2014 @ 11:03:07 #103
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137339832
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als de wedstrijd er zich voor leent dan moet je dat zeker doen, maar als ik reëel kijk dan is de kans daarop gewoon nihil. Thuis ben je ook afgedroogd en toen was Ruiz er nog niet eens.
Klopt, de kans is uiteraard ook nihil maar toch :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137340508
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt, de kans is uiteraard ook nihil maar toch :P
elk puntje is nu meegenomen... En inderdaad PSV speelt niet op zijn best dus er liggen mogelijkheden. Maar dat deden ze voordat bij ons op bezoek kwamen ook niet en ineens staat er 1-5 op het scorebord.
pi_137342800
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:27 schreef zolderraam het volgende:

[..]

elk puntje is nu meegenomen... En inderdaad PSV speelt niet op zijn best dus er liggen mogelijkheden. Maar dat deden ze voordat bij ons op bezoek kwamen ook niet en ineens staat er 1-5 op het scorebord.
Weet nou ook niet wat ik van RKC-ADO en Roda-NEC moet hopen... Er worden sowieso punten gepakt en verloren onder ons. Allemaal een gelijkspel dan maar?

Puntje bij PSV zou dan ook extra mooi zijn, zolang we iig maar niet weggetikt worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door m0ridin op 03-03-2014 13:00:54 ]
pi_137351734
3 uitwedstrijden en dan pas in april cambuur :{ 15:45.. wanneer gaan ze die nou eens verplaatsen?
pi_137439403
Is verplaatst :D 2 april 18:45
pi_137443057
quote:
Iedere bezoeker van een voetbalwedstrijd van FC Utrecht moet in het vervolg voor, tijdens en na de wedstrijd een toegangsbewijs kunnen tonen. De voetbalclub gaat op internet controleren of er tickets aan bezoekende supporters worden aangeboden door kaarthouders van FC Utrecht en op wedstrijddagen gaan politie en voetbalclub in de omgeving van het stadion scherp letten op illegale kaartverkoop.

Dat hebben de voetbalclub en de gemeente Utrecht afgesproken, nadat ongeveer honderd Feyenoord-supporters in januari waren opgedoken in het gezinsvak van FC Utrecht. Het clubbestuur denkt dat de Rotterdammers via clubkaarten van FC Utrecht zijn binnengekomen. Maar dat was niet meer na te gaan, want toen de groep na afloop van de wedstrijd om toegangsbewijzen werd gevraagd, zei iedereen dat die waren weggegooid.
Het opduiken van de Feyenoorders leidde tot paniek in het gezinsvak. Ouders verlieten het stadion met luid huilende kinderen. „Er is voor gekozen om veel ME in te zetten zonder de groep uit het stadion te halen. Het was zeer aannemelijk dat beide supportersgroepen elkaar dan buiten zouden gaan opzoeken. De fans van Feyenoord misdroegen zich niet in het vak. Maar het is goed voorstelbaar dat gezinnen zich niet veilig voelden”, schrijft burgemeester Jan van Zanen donderdag aan de gemeenteraad.
FC Utrecht-aanhangers die zich niet aan de nieuwe regels houden, raken hun clubkaart kwijt. Als een bezoeker in een verkeerd vak wordt betrapt, zoekt de club uit waar het ticket vandaan is gekomen. De veiligheidscoördinator van FC Utrecht heeft het probleem ook op de KNVB-agenda laten zetten.
Ik zit eigenlijk al het hele seizoen bovenin VAK S, lekker rustig relaxed. Dat gaat hem dus niet meer worden met de nieuwe regels en moeten we gewoon VAK P zitten?!
pi_137443141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk al het hele seizoen bovenin VAK S, lekker rustig relaxed. Dat gaat hem dus niet meer worden met de nieuwe regels en moeten we gewoon VAK P zitten?!
Als je het maar laat lelijkerd! Vak P is voor een iets ander soort mensen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137443151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef koningmakreel het volgende:
Is verplaatst :D 2 april 18:45
Voor mij was 15:45 een betere tijd :{ Nu kom je in het gedrang met je eten :'(
pi_137444219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als je het maar laat lelijkerd! Vak P is voor een iets ander soort mensen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, de mensen naast ons in VAKP denken dat we successupporters zijn en alleen maar bij 010-020 daar zitten. Maar ja dan is het te druk boven!
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:06:41 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137444562
Kansloze regels natuurlijk. Tot volgend jaar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137444701
Lachwekkend is het zelfs, hoeveel onderzoek is hier naar gedaan? Wat heeft dat gekost?

Dit is toch al jaaaren bekend man, en het probleem ligt bij de KNVB met dat hele (S)CC systeem...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:15:16 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137444804
Het zou geen probleem hoeven zijn als ze uitvakken gewoon vergrootte en een Engels systeem hanteerde qua wedstrijdbezoek.

Of een Italiaans model. Alleen kaarten kopen op vertoon van legitimatie bij bepaalde verkooppunten of via legale ticketsites..
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137445686
Vooral dit:

quote:
De fans van Feyenoord misdroegen zich niet in het vak.
Wat was er dan aan het handje?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:43:20 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137445723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
Vooral dit:

[..]

Wat was er dan aan het handje?
Te opzichtig aanwezig wat als dreigend ervaren kan worden. Daarnaast was er na de wedstrijd wat gedoe met de hooligans van utca, die stonden te wachten op die groep.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137526533
Nou genieten weer de eerste helft. Mijn hemel de backs zijn echt slecht, worden aan alle kanten voorbij gelopen. Ik neem nog maar een biertje, want dit gaat niet goed komen vanavond.
pi_137529229
Jammer, maar ingecalculeerde nederlaag. Niks in te brengen gehad.
Alleen jammer dat ze weer zo slap aan de wedstrijd beginnen en pas gaan voetballen als ze 1-0 achter komen.
Wel eindelijk eens een aanvallende wissel van Wouters gezien.
pi_137529949
Kansloze pot weer zeg, weet niet wat ze wilden de eerste helft maar vol op de verdediging gaan is misschien niet zo handig als je backs aan alle kanten voorbij gelopen worden (men, wat waren ze slecht).

Erg jammer dat de enige goal uiteindelijk ook valt doordat Heerings er niet aan denkt dat hij weer op kan staan nadat hij uitgegleden is en maar lekker 5 seconden op zn gat blijft zitten en daardoor te laat is. Neemt niet weg dat je er zo met 4-0 in had kunnen gaan en je zelf amper tot geen kans hebt gecreeerd. Kan me ook niet eens opwinden over die handsbal en niet gegeven strafschop.

Positieve is dat vd Gun weer inzetbaar is en je een wereldkeeper en verdediger in de vorm van del Pierre hebt.

Oar viel me ook weer tegen wel, komt snelheid en overzicht tekort. Ayoub moet ook eens eerder spelen ipv eerst 5 pirouetjes draaien.

Ugh, het worden nog hele lastige weken :/
pi_137533072
Beter volgende week van necje winnen
  zondag 9 maart 2014 @ 09:00:20 #121
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137536838
Die win je niet als er zo slecht wordt gevoetbald als gisteren.
We kunnen de bal nog geen 5 seconden in de ploeg houden want een pass over 5 meter lukt al niet eens...

Zo'n Delpierre moet zich toch kapot ergeren aan zijn defensieve maatjes? Markiet was zoals zo vaak dramatisch slecht, wat deed Heerings in godsnaam nog op de grond bij de goal van Locadia, en Dorda stond continu verkeerd te dekken....

Wat mij betreft in ieder geval Markiet en Heerings niet meer opstellen, Maarel en Bjelica er maar in.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137537505
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Die win je niet als er zo slecht wordt gevoetbald als gisteren.
We kunnen de bal nog geen 5 seconden in de ploeg houden want een pass over 5 meter lukt al niet eens...

Zo'n Delpierre moet zich toch kapot ergeren aan zijn defensieve maatjes? Markiet was zoals zo vaak dramatisch slecht, wat deed Heerings in godsnaam nog op de grond bij de goal van Locadia, en Dorda stond continu verkeerd te dekken....

Wat mij betreft in ieder geval Markiet en Heerings niet meer opstellen, Maarel en Bjelica er maar in.
Vd Maarel was geschorst, moet je hem dan toch maar opstellen?

Markiet is duidelijk beter in het centrum, dat zag je ook, zeker 4 tegendoelpunten voorkomen in het centrum door hem omdat Heerings stond te slapen.
Dat gezeik op Markiet komt me mijn strot uit, die jongen werkt hard en is elke keer van waarde voor het team. Ja, opbouwend is het waardeloos en ja soms komt hij onzeker over, maar hij staat er elke week zonder morren. Op elke positie die hem verteld wordt. Noem mij in de afgelopen wedstrijden de fouten eens op die hij maakte er waar een doelpunt uit viel?

Dorda heb ik ook geen hoge pet van op, niveau bovenberg. Kan wat mij betreft de bank warm houden.

Vond het voor de rest niet anders dan verwacht. Ik zie het probleem niet zo. Je werd met name in de eerste helft gewoon overklast. In de tweede helft kreeg je wat ruimte en word je genaaid door die zwakzinnige met zijn fluit. Utreg is geen seconde daar geweest met het idee van 3 punten, 1 punt was het doel en dat lukte nog bijna ook. Prima, dat is al sinds 1980 zo.

Erger vind ik dat we van de klote gele kaarten oplopen. Enerzijds door domme spelers als de Ridder en anderzijds door die zwakzinnige met zijn fluit. Dat verlies is lekker belangrijk, je moet de wedstrijden tegen ado winnen, maar dan moet je wel spelers overhebben op het veld. Pisvee is geen concurrent en zal allemaal wel, ado en nec zijn vele vele malen belangrijker om te winnen.

Overigens zag vd Gun er wel aardig uit en was het ook een verademing dat sarota eruit ging en Agudelo erin kwam. Stond een stuk sterker team ineens.

Zwakke schakels voor mij waren Oar en Sarota. En Ayoub op een goede derde plaats.
pi_137537528
Ik snap gewoon niet dat ayoub zo snel van zo'n waardevolle speler is afgezakt naar een zwak schakel.
pi_137537602
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:54 schreef zatoichi het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ayoub zo snel van zo'n waardevolle speler is afgezakt naar een zwak schakel.
Dat gebeurd praktisch altijd met jonge spelers die ineens doorbreken. In een goed draaiend team kunnen die zich vaak nog staande houden, maar in dit geval is dat gewoon een stuk lastiger. De keuze is nu om hem niet op te stellen, maar daar wordt hij niet zekerder en beter van mijn inziens. De andere keuze is laten aanmodderen, wat goed is voor zijn zelfvertrouwen maar minder goed voor de resultaten.

Persoonlijk zie ik liever Ayoub klungelen dan Oar. Oar is voor mij een passant, Ayoub een speler die toekomst heeft.
pi_137537780
De kaarten die Utrecht kreeg waren allemaal terecht volgens mij, de scheids heeft de Ridder misschien zelfs nog gematst toen hij zelf weggleed en de bal pakte (en de vrije trap mee kreeg). Die eventuele handsbal/strafschop is de enige echte fout, maar ja... Je kan de scheids wat mij betreft vrij weinig verwijten.

Markiet komt naar mijn idee gewoon tekort, maar misschien heeft hij ook zijn uitstraling tegen.Te langzaam, niet fel genoeg, komt te laat, staat niet op te letten. Dat zijn fouten dit keer niet tot doelpunten leidden is eerder aan slecht uitspelen van PSV te wijten dan aan iets anders. Dorda stond ook continu verkeerd inderdaad.

Dankzij Heerings krijg je die goal uiteindelijk definitief tegen, als hij gewoon opstaat en mee blijft verdedigen ipv op zijn gat zittend rustig kijkt hoe alles afloopt kan hij zijn taak nog volbrengen, namelijk verdedigen. Dat ging echt nergens over...

Oar en Ayoub vielen tegen weer, Ayoub is het gewoon even kwijt (misschien teveel druk op t moment) en probeert het vaak te moelijk. Oar ontwikkelt zich jammer genoeg niet verder, blijft een beetje rennen met oogkleppen op maar naast snelheid en klein/wendbaar zijn is het niet veel meer. Hij heeft niet echt passeerbewegingen en zijn voorzetten laten ook vaak te wensen over (en zo snel is hij ook niet altijd).

Je hebt een aantal zeer leuke spelers, in elke linie wel, maar die moeten zich kapot ergeren aan de rest van het team (sommigen doen dat ook wel zeer zichtbaar)...

Ik ging van tevoren al uit van een nederlaag, en uiteindelijk is 1-0 zo erg nog niet. Maar de 1e helft was te sneu voor woorden en was het een wonder dat je het uberhaupt een kwartier zonder tegendoelpunt hebt volgehouden. Het was qua spel gewoon weer enorm teleurstellend (en sommige spelers helaas ook weer).

Zucht, hoop zo dat je volgende week van NEC wint maar heb er een hard hoofd in eigenlijk.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:36:33 #126
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137538118
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vd Maarel was geschorst, moet je hem dan toch maar opstellen?

Markiet is duidelijk beter in het centrum, dat zag je ook, zeker 4 tegendoelpunten voorkomen in het centrum door hem omdat Heerings stond te slapen.
Dat gezeik op Markiet komt me mijn strot uit, die jongen werkt hard en is elke keer van waarde voor het team. Ja, opbouwend is het waardeloos en ja soms komt hij onzeker over, maar hij staat er elke week zonder morren. Op elke positie die hem verteld wordt. Noem mij in de afgelopen wedstrijden de fouten eens op die hij maakte er waar een doelpunt uit viel?

Dorda heb ik ook geen hoge pet van op, niveau bovenberg. Kan wat mij betreft de bank warm houden.

Vond het voor de rest niet anders dan verwacht. Ik zie het probleem niet zo. Je werd met name in de eerste helft gewoon overklast. In de tweede helft kreeg je wat ruimte en word je genaaid door die zwakzinnige met zijn fluit. Utreg is geen seconde daar geweest met het idee van 3 punten, 1 punt was het doel en dat lukte nog bijna ook. Prima, dat is al sinds 1980 zo.

Erger vind ik dat we van de klote gele kaarten oplopen. Enerzijds door domme spelers als de Ridder en anderzijds door die zwakzinnige met zijn fluit. Dat verlies is lekker belangrijk, je moet de wedstrijden tegen ado winnen, maar dan moet je wel spelers overhebben op het veld. Pisvee is geen concurrent en zal allemaal wel, ado en nec zijn vele vele malen belangrijker om te winnen.

Overigens zag vd Gun er wel aardig uit en was het ook een verademing dat sarota eruit ging en Agudelo erin kwam. Stond een stuk sterker team ineens.

Zwakke schakels voor mij waren Oar en Sarota. En Ayoub op een goede derde plaats.
Markiet moet je gewoon nooit meer als rechtsback opstellen en aangezien Delpierre onze eerste RCV is mag Markiet van mij op de bank gaan zitten...

Heerings ook genoeg kansen gehad inmiddels, laat die Bjelica eens een paar wedstrijden spelen, die lijkt tenminste te begrijpen waar het in deze fase om gaat...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137538305
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Markiet moet je gewoon nooit meer als rechtsback opstellen en aangezien Delpierre onze eerste RCV is mag Markiet van mij op de bank gaan zitten...

Heerings ook genoeg kansen gehad inmiddels, laat die Bjelica eens een paar wedstrijden spelen, die lijkt tenminste te begrijpen waar het in deze fase om gaat...
In dat opzicht ben ik het met je eens, als Bjelica beter is dan Markiet dan moet hij spelen centraal.

We hebben echter al maanden met blessures en recent ook met schorsingen achterin te maken. Naar mijn gevoel heeft er nog geen enkele keer de verdediging gestaan zoals Jan het voor ogen heeft sinds de komst van Delpierre.
pi_137538381
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:14 schreef m0ridin het volgende:
De kaarten die Utrecht kreeg waren allemaal terecht volgens mij, de scheids heeft de Ridder misschien zelfs nog gematst toen hij zelf weggleed en de bal pakte (en de vrije trap mee kreeg). Die eventuele handsbal/strafschop is de enige echte fout, maar ja... Je kan de scheids wat mij betreft vrij weinig verwijten.
Kaarten waren zeker terecht, wel weer vreemd dat de tegenstander voor vergelijkbare acties geen kaarten kreeg niet? Maar dat wel knvb opdracht zijn, anders wordt 020 te duidelijk kampioen.

quote:
Markiet komt naar mijn idee gewoon tekort, maar misschien heeft hij ook zijn uitstraling tegen.Te langzaam, niet fel genoeg, komt te laat, staat niet op te letten. Dat zijn fouten dit keer niet tot doelpunten leidden is eerder aan slecht uitspelen van PSV te wijten dan aan iets anders. Dorda stond ook continu verkeerd inderdaad.
Welke doelpunten in de afgelopen weken waren wel de schuld van Markiet?

quote:
Dankzij Heerings krijg je die goal uiteindelijk definitief tegen, als hij gewoon opstaat en mee blijft verdedigen ipv op zijn gat zittend rustig kijkt hoe alles afloopt kan hij zijn taak nog volbrengen, namelijk verdedigen. Dat ging echt nergens over...
Nee, dat wegtrappen van Delpierre was een knap staaltje voetbal. Speelt hem zo in de voeten van die psv speler.
pi_137538957
Delpierre probeert die bal daar uit de buurt te krijgen, weet niet wat ie anders moet doen? Ligt op de grond, bal en psv er op een meter van het doel oid... dan heb je niet echt de tijd om rustig even een oplossing te bedenken. Heerings moet alert zijn en reageren ipv af zitten wachten.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:03:31 #130
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_137541609
Precies, Heerings bleef gewoon even een paar seconden op de grond zitten... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137608503
Om daar nog even op terug te komen...


Dit kan toch gewoon niet mensen, WTF doet ie daar........
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137608652
Dat is inderdaad wel heel slecht; ik ken het van het niveau voetbal wat ik met mijn vrienden speel... Dat is dus vaak met een enorme kater waarbij je na een mislukte actie al uitgeteld bent... Maar hij zal het zelf ook wel bedacht hebben...
pi_137608676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:09 schreef zatoichi het volgende:
Dat is inderdaad wel heel slecht; ik ken het van het niveau voetbal wat ik met mijn vrienden speel... Dat is dus vaak met een enorme kater waarbij je na een mislukte actie al uitgeteld bent... Maar hij zal het zelf ook wel bedacht hebben...
Je speelt tegen degradatie, dan mag dit NOOIT gebeuren als je het mij vraagt.
Was ie gewoon opgestaan dan had Locadia nooit kunnen scoren.

Eruit met die vent!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137610354
Blijft gewoon echt 5 seconde op zijn gat zitten...

Op dit filmpje niet echt te zien, maar de reactie van de Ruiter was ook veelzeggend... Puur ongeloof van 'dit meen je niet, wat doe je daar'.
pi_137610486
Inderdaad wel heel dramatisch dit, blijft gewoon rustig zitten zodat een ander het kan oplossen.
Dit kost je gewoon een punt waarschijnlijk, niet dat dat terecht zou zijn, maar lekker belangrijk.

Maar goed als we zo spelen als in de eerste helft gaan we ook tegen nec en nac geen punten pakken en dan komt degradatie wel heel dichtbij.
pi_137610631
Als we zondag weer kansloos ten onder gaan zonder strijd te leveren ben ik bang dat Jan & Robbie hun koffers kunnen pakken eerlijk gezegd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137611253
Het bestuur (lees Frans) heeft alle vertrouwen in Jan & Robbie....
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_137611290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef Matip het volgende:
Het bestuur (lees Frans) heeft alle vertrouwen in Jan & Robbie....
Dat was een paar weken terug nog zo ja.

Ga er maar vanuit dat Frans niet blij is met de behoudende tactiek en het gebrek aan besef bij veel spelers.

Misschien dat ze dit seizoen nog aan zullen blijven wat er verder ook gebeurt maar ik kan mij niet voorstellen dat beide heren volgend seizoen ook nog voor de groep staan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137611354
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was een paar weken terug nog zo ja.

Ga er maar vanuit dat Frans niet blij is met de behoudende tactiek en het gebrek aan besef bij veel spelers.

Misschien dat ze dit seizoen nog aan zullen blijven wat er verder ook gebeurt maar ik kan mij niet voorstellen dat beide heren volgend seizoen ook nog voor de groep staan.
Dat denk ik ook niet, zeker niet als er zo blijft worden gevoetbald.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_137611763
Wouters zit hier inmiddels ook alweer een jaar of 5-6? (eerst als assistent Du Chat/Koeman en sinds 2,5 seizoen terug als hoofdtrainer)

Een frisse wind kan best weer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137647794
http://www.bruno.nl/nieuw(...)ichard-witschge.html

Arme Dave, zit je dan met haar naam op je borstkas... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137725923
Rene vd Berg twittert vandaag dat Wouters maatregelen heeft genomen voor a.s. zondag.

Markiet, Dorda, Ayoub en Sarota zitten op de bank, vd Maarel, Bulthuis, Agudelo en vd Gun in de basis.

Dan lijkt dit mij de opstelling :

-------------------Ruiter---------------------

Maarel-Delpierre-Heerings-Bulthuis

---------------Martensson------------------
Toornstra-----------------------------Oar
-------------------vd Gun--------------------

------------Agudelo---De Ridder-------
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137727064
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)ichard-witschge.html

Arme Dave, zit je dan met haar naam op je borstkas... :')
:D

Lullig...
pi_137727154
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Rene vd Berg twittert vandaag dat Wouters maatregelen heeft genomen voor a.s. zondag.

Markiet, Dorda, Ayoub en Sarota zitten op de bank, vd Maarel, Bulthuis, Agudelo en vd Gun in de basis.

Dan lijkt dit mij de opstelling :

-------------------Ruiter---------------------

Maarel-Delpierre-Heerings-Bulthuis

---------------Martensson------------------
Toornstra-----------------------------Oar
-------------------vd Gun--------------------

------------Agudelo---De Ridder-------
Dorda, Markiet en Sarota terecht. Ayoub lekker laten spelen, imo grootste talent van de afgelopen jaren.

vd Gun _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_137752636
Oar had er van mij wel ook wel op de bank mogen zitten.
pi_137758943
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Oar had er van mij wel ook wel op de bank mogen zitten.
Als je zo ingrijpt is het belangrijk om wel wat ervaring te laten staan, je kan niet alles opzij schuiven :)
pi_137803204
Zo, dat was weer genieten.

Is het nu eindelijk tijd om wouters het gras te laten kammen?
pi_137803293
moeten nog blij zijn met punt ook :-s... gaatje 4 punten....

was duidelijk geen strafschop, de Ridder ging al naar de grond voor er contact was.
pi_137803364
Je werd de laatste 20 minuten gewoon weggespeeld. En wat doet wouters, die blijft met zijn dikke reet lekker onder de overkapping zitten. Gvd! Waar waren de wissels? Die waren rond de 40e minuut zeker naar huis gegaan om deze ellende niet te hoeven aanschouwen?

Die agudelo is ook een lachertje, waardeloze speler. Oar weer fantastisch slecht en bulthuis geef ik dan maar even het voordeel van de twijfel.

En van mij mag de ridder ook lekker naar de bank, alleen maar vallen en jammeren. Ga verdomme is voetballen wijf!
pi_137803751
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Je werd de laatste 20 minuten gewoon weggespeeld. En wat doet wouters, die blijft met zijn dikke reet lekker onder de overkapping zitten. Gvd! Waar waren de wissels? Die waren rond de 40e minuut zeker naar huis gegaan om deze ellende niet te hoeven aanschouwen?

Die agudelo is ook een lachertje, waardeloze speler. Oar weer fantastisch slecht en bulthuis geef ik dan maar even het voordeel van de twijfel.

En van mij mag de ridder ook lekker naar de bank, alleen maar vallen en jammeren. Ga verdomme is voetballen wijf!
Tha_duck volgende week in de basis! ;(
pi_137805250
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Tha_duck volgende week in de basis! ;(
Heb ik even geluk dat we dan niet spelen :6
pi_137833323
Tsja, achteraf ben ik toch best blij dat we daar niet hebben verloren..

Eerste helft vond ik niet onaardig, tweede helft ging nergens meer over.
Er zit gewoon teveel angst in de ploeg nu, dit seizoen zo snel mogelijk veilig proberen te spelen en dan gaan bouwen aan volgend seizoen.
Sowieso proberen om Delpierre vast te leggen, wat is die man goed zeg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137850951
Delpierre zeker nog een jaar houden _O_ Over 2 weken Nac en daarna Cambuur, dus dan kan je afstand nemen.
pi_137851704
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Delpierre zeker nog een jaar houden _O_ Over 2 weken Nac en daarna Cambuur, dus dan kan je afstand nemen.
Denk eerder dat Cambuur en Ado nog wat afstand nemen, en nec komt je even voorbij nog :{
pi_137851941
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Denk eerder dat Cambuur en Ado nog wat afstand nemen, en nec komt je even voorbij nog :{
nec pakt wel nog wat puntjes, maar dat doet utrecht ook.
Nec heeft de laatste wedstrijden twente, az en ajaks. Als ze dan niet boven de streep staan dan is het afgelopen met ze :)
pi_137855186
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Delpierre zeker nog een jaar houden _O_ Over 2 weken Nac en daarna Cambuur, dus dan kan je afstand nemen.
Ik zie niet in hoe we door die matches afstand nemen. NAC is uit en zie ons daar eerder verliezen dan winnen, Cambuur zal ook pittig worden en die rol je ook niet zomaar op in de huidige staat ben ik bang. Ik hoop op het beste maar zoals al het hele seizoen (al vanaf het verlies tegen de Luxemburgse postbodes) zie ik het heel heel heel somber in. Wellicht geen laatste plek gezien het programma van NEC maar ik zie nacompetitie toch echt aan het einde van de weg.
pi_137872144
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:43 schreef Thrills het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe we door die matches afstand nemen. NAC is uit en zie ons daar eerder verliezen dan winnen, Cambuur zal ook pittig worden en die rol je ook niet zomaar op in de huidige staat ben ik bang. Ik hoop op het beste maar zoals al het hele seizoen (al vanaf het verlies tegen de Luxemburgse postbodes) zie ik het heel heel heel somber in. Wellicht geen laatste plek gezien het programma van NEC maar ik zie nacompetitie toch echt aan het einde van de weg.
Nac is zo behoudend als de pest, dus zeker kansen.Cambuur heeft volgens mij nog geen uit wedsrijd gewonnen. Dan heb je weet een heel andere wedstrijd dan hun thuis spel.
pi_137872674
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 06:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nac is zo behoudend als de pest, dus zeker kansen.Cambuur heeft volgens mij nog geen uit wedsrijd gewonnen. Dan heb je weet een heel andere wedstrijd dan hun thuis spel.
Nac speelt ons weg ('avondje nac') en Cambuur heb je ook zeker niet zomaar gewonnen hoor.
pi_137872739
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nac speelt ons weg ('avondje nac') en Cambuur heb je ook zeker niet zomaar gewonnen hoor.
Het avondje NAC is op zaterdag, we spelen vrijdag. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137873904
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het avondje NAC is op zaterdag, we spelen vrijdag. ;)
Maar wel in de avond ;)
pi_137873991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Maar wel in de avond ;)
Klopt maar het is dus niet het traditionele avondje NAC.

Vrijdagavondwedstrijden zijn in de regel oersaai, ik zeg 1-1.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137874021
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt maar het is dus niet het traditionele avondje NAC.

Vrijdagavondwedstrijden zijn in de regel oersaai, ik zeg 1-1.
Klopt, geen traditionele avond. Maar wel een avond waarbij het kan spoken in Breda.

Ik zeg 2-0.
pi_137874045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 06:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nac is zo behoudend als de pest, dus zeker kansen.Cambuur heeft volgens mij nog geen uit wedsrijd gewonnen. Dan heb je weet een heel andere wedstrijd dan hun thuis spel.
Dan zie ik het helemaal somber in met het Sociale Dienst Voetbal dat we altijd spelen :P
pi_137874190
Een gelijkspel bij NAC of thuis tegen Cambuur, winst thuis tegen Heracles, en je bent veilig, denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137959777
quote:
Danny Koevermans (35) stopt per direct met voetballen. De aanvaller staat donderdag voor het laatst als speler van FC Utrecht op het trainingsveld.

Koevermans, die vier interlands speelde, meldde zich eind januari bij FC Utrecht. Daarvoor speelde hij voor Sparta, AZ en PSV, en in Canada voor Toronto.

Bij FC Utrecht kwam hij, mede door blessures, niet verder dan drie invalbeurten. Die blessures zijn ook de reden voor Koevermans om te stoppen. Hij hoopt zijn loopbaan te kunnen vervolgen als trainer.
Het waren 4 mooie dagen ofzo :') :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137959976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het waren 4 mooie dagen ofzo :') :D
Wat een figuur :') Nu maar hopen dat zijn trainerscarriere niet van de grond komt met zijn gejank.
pi_137983042
Ach, je hebt Mulenga nog als stormram. :')

Ik dacht die hij trouwens weer na de winterstop weer kon spelen :')
pi_137994753
quote:
Janssen langer bij FC Utrecht

FC Twente en FC Utrecht hebben overeenstemming bereikt over een definitieve overgang. Het contract van de Limburger bij FC Twente liep nog één jaar door. Met de overstap is een bescheiden vergoeding gemoeid, die onder meer samenhangt met het aantal door Janssen gespeelde wedstrijden komend seizoen.

Bij FC Utrecht zal Janssen een drie- of vierjarig contract ondertekenen. Dat is nog een van de punten die besproken worden, alvorens de deal afgerond kan worden. Naar verwachting zal dit op korte termijn gebeuren.

Janssen zag zijn seizoen bij FC Utrecht in het water vallen, toen hij na een goede start in de vijfde wedstrijd zijn kruisband scheurde. Inmiddels zit hij in de laatste fase van zijn revalidatie.

Ondanks de fysieke malheur is de samenwerking tussen Janssen en FC Utrecht zo goed bevallen, dat beide partijen graag met elkaar door wilden, wat dus nu gerealiseerd wordt. Janssen speelde twee volledige seizoenen voor FC Twente. In 63 competitieduels voor de club uit Enschede scoorde hij achtmaal.
pi_137995097
Denk wel een goede transfer, hopen dat ie snel fit wordt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_137995155
Prima speler, prima kerel, hopelijk blijft ie heel....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137997863
Ook goed dat de vergoeding afhangt van het aantal gespeelde wedstrijden, mooie oplossing zo en denk dat je veel aan hem kan hebben... Hopelijk doet hij snel weer mee en blijft hij inderdaad fit.
pi_138006618
Top oplossing. Fijn dat er nu al aan volgend jaar wordt gedacht, want nog een jaar als dit is Utreg onwaardig!

En daarmee zeg ik niet dat we structureel 5e zouden moeten worden, maar linkerrijtje zijn we aan onze stand toch gewoon verplicht?
pi_138011040
Nu nog Delpierre langer binden!
pi_138014084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu nog Delpierre langer binden!
Zou heel mooi zijn, ben wel een beetje bang dat een grotere club hem op gaat pikken maar ik hoop dat t feit dat ie hier de kans heeft gekregen weer te voetballen zal meespelen.

Voor het geld hoeft ie het niet meer te doen iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138084586
Vanmiddag was het indrukwekkende afscheid van een overleden Utrecht supporter in stadion Galgenwaard.
Tegen het moderne voetbal
pi_138149045
Iets anders.

Hoe is de suggestie van Johan Derksen bij VI gisteravond ontvangen dat Van Basten die vanaf het nieuwe seizoen zonder club zit best weleens als manager i.c.m. Jan Wouters als veldtrainer bij FC Utrecht aan de slag kan te meer de huidige geldschieter best wel fan van Marco is en...Marco een geboren Utrechter is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 10:50:48 ]
pi_138149057
Van mij hoeft dat niet, Van Basten is helemaal niet zo'n goede trainer heb ik het idee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138149614
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Van mij hoeft dat niet, Van Basten is helemaal niet zo'n goede trainer heb ik het idee.
Ik vind van Basten ook geen uitblinker, aan de andere kant is hij natuurlijk wel trainer geweest van het NL elftal, 020 en nu Heerenveen. En hij is vorig jaar met heerenveen 8e geworden en het jaar ervoor 5e. Dat is toch best aardig nadat ze de jaren ervoor 11e en 12de werden.

Misschien dat de combinatie van Basten/Wouters wel goed uitpakt. Beiden uit Utreg met de juiste mentaliteit. En ik vind Wouters beter als assistent waarbij hij minder ballast hoeft te dragen als persconferenties e.d.
pi_138171104
we gaan winnen volgende week!

pi_138183089
Uit de brief over de verlenging van je seizoenskaart:

quote:
Ik beloof jou dat wij ons slagvaardig gaan tonen bij het halen van nieuwe spelers voor het nieuwe seizoen. We hebben ruimte gecreëerd in ons budget om nieuwe spelers aan te trekken. Spelers die passen bij FC Utrecht en de speelstijl die wij nastreven.
Het zal mij benieuwen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138183164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Uit de brief over de verlenging van je seizoenskaart:

[..]

Het zal mij benieuwen. :)
Dit viel mij ook meteen op. Hopelijk aankopen en geen huurlingen.
pi_138183192
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:57 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Dit viel mij ook meteen op. Hopelijk aankopen en geen huurlingen.
Willem Janssen is iig de eerste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138183363
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:57 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Dit viel mij ook meteen op. Hopelijk aankopen en geen huurlingen.
Voor mij zijn beiden prima.

Ik hou de verlenging nog even vast hier, niet dat ik niet wil maar ik wil eerst zien wat het seizoen gaat doen. Vrijdagavond en zaterdag (wedstrijden van de JL nu) zijn voor mij geen optie namelijk, dan kan ik minimaal 60% van de wedstrijden toch niet.
pi_138183402
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor mij zijn beiden prima.

Ik hou de verlenging nog even vast hier, niet dat ik niet wil maar ik wil eerst zien wat het seizoen gaat doen. Vrijdagavond en zaterdag (wedstrijden van de JL nu) zijn voor mij geen optie namelijk, dan kan ik minimaal 60% van de wedstrijden toch niet.
Vrijdagavond zou wel klote zijn maar het blijft toch je cluppie he. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138184119
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vrijdagavond zou wel klote zijn maar het blijft toch je cluppie he. :+
:D

Jammer dat er zo vaak gewerkt moet worden :'(
pi_138184198
Heb het gevoel dat ie dit jaar eerder op de mat gevallen is dan voorheen, proberen ze nog snel wat mensen te binden zodat er voor hen bij eventuele degradatie geen weg terug meer is? ;) Ik zal er vast wel weer een nemen, hopen dat het doemscenario niet plaats zal vinden want dan zal ik ook een groot aantal wedstrijden moeten gaan missen vanwege werk.
pi_138184272
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:52 schreef Thrills het volgende:
Heb het gevoel dat ie dit jaar eerder op de mat gevallen is dan voorheen, proberen ze nog snel wat mensen te binden zodat er voor hen bij eventuele degradatie geen weg terug meer is? ;) Ik zal er vast wel weer een nemen, hopen dat het doemscenario niet plaats zal vinden want dan zal ik ook een groot aantal wedstrijden moeten gaan missen vanwege werk.
Nee hoor, vorig jaar ook rond deze tijd al iirc. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138184284
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee hoor, vorig jaar ook rond deze tijd al iirc. :)
Niet alleen vorig jaar, volgens mij echt al 10 jaar :')
pi_138184341
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Willem Janssen is iig de eerste.
Hoe zit het met Rubio Rubin?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_138184401
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:58 schreef Matip het volgende:

[..]

Hoe zit het met Rubio Rubin?
Goeie vraag, ga er vanuit dat hij op 1 juni/1 juli tekent.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138184611
Hoe zit het met de seizoenkaart prijzen bij FC Utrecht? Zijn die gemiddelde gestegen of toch nog vrij extreem? Ik heb het dan over allerlei soorten seizoenkaarten en over wat voor soort bedragen praten we dan?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 10:09:28 ]
pi_138184639
quote:
6s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:09 schreef Iwanius het volgende:
Hoe zit het met de seizoenkaart prijzen bij FC Utrecht? Zijn die gemiddelde gestegen of toch nog vrij extreem? Ik heb het dan over allerlei soorten seizoenkaarten en over wat voor soort bedragen praten we dan?
25 cent per wedstrijd duurder dan dit seizoen, komt voor mij uit op 215 eu geloof ik, vind ik zeer schappelijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138184715
Dat is inderdaad heel schappelijk en praktisch niks.
pi_138184776
quote:
11s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:13 schreef Iwanius het volgende:
Dat is inderdaad heel schappelijk en praktisch niks.
Ze hadden het ook niet kunnen maken om nu flink duurder te worden, dit seizoen valt in alles nogal tegen zeg maar. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138185549
En een belofte dat er "Utrecht-waardige" spelers worden aangetrokken.... Geen idee wat dat in praktijk gaat betekenen :D
pi_138185623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:49 schreef zatoichi het volgende:
En een belofte dat er "Utrecht-waardige" spelers worden aangetrokken.... Geen idee wat dat in praktijk gaat betekenen :D
Men is bij de club zeer bewust van het feit dat veel supporters klagen over het controle-voetbal van Wouters en dat er dus eigenlijk niet ''op zijn Utregs'' wordt gevoetbald.

Dat ze fanatiekeling Willem Janssen bv. definitief aantrekken is de eerste stap.
(Willempie scheen bij Roda bv. soms uitgekotst te worden door medespelers omdat ie zo bloedfanatiek was, zulke spelers hebben we meer nodig)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:03:54 #197
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138187495
Effe een andere vraag he, waarom wordt Quesada zo weinig opgesteld?
Zeer goede technische voetballer, waar veel dreiging vanuit gaat de seconde dat hij binnen komt. Zag je ook bij groningen thuis, mede door hem kwam dat doelpunt.
Ook erg fanatiek en veel slechter dan een Sarota kan hij het echt niet doen.
pi_138188230
“Van Basten is geboren in Utrecht en zou daarom een perfecte kandidaat zijn trainer voor de club.”

Wat een rare beweegreden om een trainer aan te trekken. Is er enig bewijs dat trainers die geboren zijn in de stad waar hun club speelt succesvoller zijn dan trainers die uit een andere stad komen?

De trainer van DOS ten tijde van het (enige) Utrechtse landskampioenschap kwam nota bene uit Oostenrijk.

http://duic.nl/sport/6436(...)ten-naar-fc-utrecht/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_138188421
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:03 schreef wickedmen het volgende:
Effe een andere vraag he, waarom wordt Quesada zo weinig opgesteld?
Zeer goede technische voetballer, waar veel dreiging vanuit gaat de seconde dat hij binnen komt. Zag je ook bij groningen thuis, mede door hem kwam dat doelpunt.
Ook erg fanatiek en veel slechter dan een Sarota kan hij het echt niet doen.
Omdat ie nog niet goed genoeg is?
Sowieso geen rechtshalf, denk dat men m klaar wil stomen om op ''10'' te spelen volgend seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138197896
Flop Schepers gratis naar Cambuur. In ieder geval daar nu van verlost.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:47:32 #201
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138202325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Omdat ie nog niet goed genoeg is?
Sowieso geen rechtshalf, denk dat men m klaar wil stomen om op ''10'' te spelen volgend seizoen.
Hoe kan iemand die elke keer als hij binnenkomt veel gevaar richt vergeleken met iemand die meer faalt dan goed doet op die positie niet goed genoeg zijn?
Hij is idd nog te licht maar dat komt wel goed.

Ik vergeleik hem met een Dries Mertens.
pi_138217306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:47 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hoe kan iemand die elke keer als hij binnenkomt veel gevaar richt vergeleken met iemand die meer faalt dan goed doet op die positie niet goed genoeg zijn?
Hij is idd nog te licht maar dat komt wel goed.

Ik vergeleik hem met een Dries Mertens.
Ik vraag me af op welk gevaar je precies doelt eigenlijk?

Voor zover ik mij herinner aardig wat balverlies.
Daarbij is ie fysiek (nog) te licht, een Sarota is ook niet in vorm maar die heeft wel body.
Het zou mij niet verbazen als ie volgend seizoen op de plaats van Toornstra zal staan, bijvoorbeeld zo:

----------Quesada-------
Ayoub------------Janssen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138219741
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vraag me af op welk gevaar je precies doelt eigenlijk?

Voor zover ik mij herinner aardig wat balverlies.
Daarbij is ie fysiek (nog) te licht, een Sarota is ook niet in vorm maar die heeft wel body.
Het zou mij niet verbazen als ie volgend seizoen op de plaats van Toornstra zal staan, bijvoorbeeld zo:

----------Quesada-------
Ayoub------------Janssen
Helemaal mee eens. Hij heeft nog helemaal niks gebracht op een mooie balaanname na in zijn eerste wedstrijd. Toen hij een hoge bal uit de lucht met zijn linker aan nam en meteen voor zijn rechter legde... Ik vraag mij ook echt af hij wel een goede 10 zal zijn. Technisch zal het allemaal best goed zijn maar kracht komt hij gewoon te kort.
pi_138225144
Morgenavond in dezelfde opstelling als tegen NEC
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138225215
Mulenga fit. Kan hij mooi mee om de shirtjes voor het warmlopen aan te geven...
pi_138225293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Mulenga fit. Kan hij mooi mee om de shirtjes voor het warmlopen aan te geven...
Heb liever dat ie op de bank zit en als invaller de 1-4 erin prikt. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138225374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb liever dat ie op de bank zit en als invaller de 1-4 erin prikt. ;)
Hoe groot is de kans dat hij de warmingup lopend afmaakt? :D
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:07:28 #208
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138237430
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vraag me af op welk gevaar je precies doelt eigenlijk?

Voor zover ik mij herinner aardig wat balverlies.
Daarbij is ie fysiek (nog) te licht, een Sarota is ook niet in vorm maar die heeft wel body.
Het zou mij niet verbazen als ie volgend seizoen op de plaats van Toornstra zal staan, bijvoorbeeld zo:

----------Quesada-------
Ayoub------------Janssen
1x voor zover ik weet. voor de rest mooie dingen.
Dat we pas kansen kregen tegen Groningen nadat hij erin kwam zegt genoeg.
Sarota mag dan wel meer body hebben en Quesada totaal niet, hij is op het moment echt niet beter dan Quesada.
pi_138238720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:07 schreef wickedmen het volgende:

[..]

1x voor zover ik weet. voor de rest mooie dingen.
Dat we pas kansen kregen tegen Groningen nadat hij erin kwam zegt genoeg.
Sarota mag dan wel meer body hebben en Quesada totaal niet, hij is op het moment echt niet beter dan Quesada.
Tegen Groningen kwam hij er pas in de 83e minuut in, toen hadden we al een pingel gemist en een bal op de paal (Diemers) en lat (Toornstra) geraakt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:32:36 #210
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138238743
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tegen Groningen kwam hij er pas in de 83e minuut in, toen hadden we al een pingel gemist en een bal op de paal (Diemers) en lat (Toornstra) geraakt.
Das waar.
pi_138280505
Wat een slotfase _O-

Sterk begin, daarna was het weer ouderwets niet om aan te zien.
pi_138280585
Klopt, al had NAC natuurlijk wel gewoon met 10 man moeten spelen na een minuut.

Wel uiteindelijk blij met het punt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138282084
UIteindelijk blij met het punt, goed begin maar da zakt het toch wel weer in zeg... Oar en agudelo vielen tegen, de Ridder had natuurlijk in de eerste minuut de vrije trap mee moeten krijgen maar ja... heeft zijn image tegen ondertussen. Toornstra ook ongelukkig/onzichtbaar.

Gelukkig is de fout vd Ruiter (het is hem vergeven) niet fataal. Goed dat Mulenga weer terug is, aangezien er toch veel met lange ballen wordt gewerkt en hij toch fysiek verdomd sterk is.

Anyway, het blijft maar moeilijk en spannend allemaal... Ben er totaal nog niet gerust op :/
pi_138283050
Wat een kneuzenteam :')
pi_138292517
Onderin laten ze hopelijk wat puntjes liggen en dan woensdag winnen van Cambuur.
pi_138331540
Word nu heel belangrijk om woensdag te winnen na de winst van RKC vandaag, gelukkig hebben ze een zwaar programma. (ajax en feyenoord nog)

Gisteren begin je gewoon heel goed aan de wedstrijd en had je snel voor moeten komen, helaas gebeurt dat niet en vecht NAC zich in de wedstrijd en daardoor verlies je de grip.
Maar als je het zo vol kunt houden als de eerste 20 minuten word het daar gewoon 0-3, 0-4.

VdGun had na de wedstrijd gelijk met zijn analyse. Achteraf zonde dat je het niet vol kunt houden, maar zeker eerste 20 minuten het beste spel van Utrecht dit jaar gezien.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:01:26 #218
242879 Onnoman
The On And Only
pi_138353893
verkeerd topic :o

[ Bericht 47% gewijzigd door Onnoman op 31-03-2014 10:50:41 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_138390685
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Klopt, al had NAC natuurlijk wel gewoon met 10 man moeten spelen na een minuut.

Wel uiteindelijk blij met het punt.
Ze hebben het op fcutrecht.net over een 22-25 jarige oud-Ajax doelman die als opvolger van Ruiter moet dienen. Jij enig idee?

Ik kom er niet op...
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:50:06 #220
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138390822
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef wortel1981 het volgende:
Word nu heel belangrijk om woensdag te winnen na de winst van RKC vandaag, gelukkig hebben ze een zwaar programma. (ajax en feyenoord nog)

Gisteren begin je gewoon heel goed aan de wedstrijd en had je snel voor moeten komen, helaas gebeurt dat niet en vecht NAC zich in de wedstrijd en daardoor verlies je de grip.
Maar als je het zo vol kunt houden als de eerste 20 minuten word het daar gewoon 0-3, 0-4.

VdGun had na de wedstrijd gelijk met zijn analyse. Achteraf zonde dat je het niet vol kunt houden, maar zeker eerste 20 minuten het beste spel van Utrecht dit jaar gezien.
Als je uit bedoelt kan ik het misschien, heel misschien met je eens zijn maar je hebt toch wel gezien dat ze maar 2 kansen kregen er alleen maar werd gepasd tussen de clubs en er totaal niet werd geknokt de hele wedstrijd.
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:50:31 #221
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138390830
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een kneuzenteam :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:08:43 #222
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_138391249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:43 schreef Matip het volgende:

[..]

Ze hebben het op fcutrecht.net over een 22-25 jarige oud-Ajax doelman die als opvolger van Ruiter moet dienen. Jij enig idee?

Ik kom er niet op...
Sergio Padt van AA Gent
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138426392
Vanavond dezelfde opstelling als bij NAC.

Verder heeft Cambuur dit seizoen nog geen uitwedstrijd gewonnen en wij van de laatste 14 Eredivisiewedstrijden er maar eentje (!).

Weer alle ingrediënten voor een deceptie. :') :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138426975
Wij zullen Cambuur wel aan de zekerheid voor volgend jaar helpen ^O^
pi_138427037
Als we vanavond verliezen ga ik me echt zorgen maken iig...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138427062
Oh en:

quote:
Delpierre ziet langer verblijf in Utrecht zitten
'Hoffenheim is sowieso gesloten boek'

Matthieu Delpierre overweegt om langer bij FC Utrecht te blijven. De 32-jarige verdediger wordt sinds de winterstop gehuurd van de Duitse club Hoffenheim. "Ik heb het prima naar mijn zin, dus Utrecht is wat mij betreft een serieuze optie voor volgend seizoen", zo laat de Fransman weten in het Algemeen Dagblad.

"Utrecht is een serieuze optie voor volgend seizoen"

Het contract van Delpierre wordt niet verlengd bij Hoffenheim en zodoende is hij aankomende zomer transfervrij. "Hoffenheim is sowieso een gesloten boek, dus we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn." Ook de familie van de centrale verdediger krijgt een zegje in zijn toekomst. "Ik beslis daar natuurlijk niet alleen in. Het is natuurlijk ook belangrijk hoe mijn familie er in staat. We gaan zien hoe het loopt, Utrecht in de eredivisie houden is mijn eerste prioriteit."

Mulenga

Ook voor Jacob Mulenga ligt er mogelijk een langer verblijf in de Domstad in het verschiet. De Zambiaan zag zijn contract deze week worden opgezegd, maar omdat de spits nu vijf jaar in Nederland woont hoeft de club vanaf volgend seizoen geen exorbitant hoog non-EU salaris meer te betalen aan Mulenga. "Situaties veranderen per dag. Ik ben altijd bereid te praten. Omdat ik het hier vanaf de eerste seconde heel goed naar mijn zin heb gehad", zo laat de spits weten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138427161
Zou heel mooi zijn als Delpierre blijft zeg, wat een heerlijke (en goede) verdediger. Mulenga, mjah... Van mij mag ie weg, maar natuurlijk altijd prima als hij voor een jaarsalaris van 50.000 (en n provisie voro gemaakte assists/doelpunten) wil blijven ofzo ;)

Over vanavond, hou mijn hart vast maar dit moet toch kunnen lukken. Je MOET in ieder geval winnen... Gelukkig is Utrecht de sociale dienst van de eredivisie en is niets zeker :/

Maar wat zou het heerlijk zijn om er vanavond 3 punten bij te schrijven, dan is een aardige stap gezet.
pi_138427268
Delpierre kan makkelijk nog mee bij veel betere clubs als je het mij vraagt, maar hopelijk telt het feit dat ie hier weer kon ballen mee in zijn keuze straks.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138427728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Delpierre kan makkelijk nog mee bij veel betere clubs als je het mij vraagt, maar hopelijk telt het feit dat ie hier weer kon ballen mee in zijn keuze straks.
Hij zal ook ongetwijfeld meenemen dat hij 32 is. Met alle respect, maar dan ga je zo langzamerhand wel de nadagen van je carrière in op het voetbalveld. En wat kan je dan beter doen, voetballen de komende 4 jaar en je carrière leuk afsluiten of ergens op de bank verpieteren?

Mulenga zou ik een grof schandaal vinden als die verlengd wordt, geen idee wie er een zwak voor die drol heeft maar hij heeft werkelijk nog NIETS klaargemaakt in de afgelopen jaren. Speelt amper tot niet en scoort ook maar matig, je hebt er geen reet aan. Geef dan dat geld uit aan een jeugdspeler of een ander talent wat je op kan vissen.
pi_138428014
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hij zal ook ongetwijfeld meenemen dat hij 32 is. Met alle respect, maar dan ga je zo langzamerhand wel de nadagen van je carrière in op het voetbalveld. En wat kan je dan beter doen, voetballen de komende 4 jaar en je carrière leuk afsluiten of ergens op de bank verpieteren?

Mulenga zou ik een grof schandaal vinden als die verlengd wordt, geen idee wie er een zwak voor die drol heeft maar hij heeft werkelijk nog NIETS klaargemaakt in de afgelopen jaren. Speelt amper tot niet en scoort ook maar matig, je hebt er geen reet aan. Geef dan dat geld uit aan een jeugdspeler of een ander talent wat je op kan vissen.
Zoals delpierre nu speelt kan hij met gemak nog 2 jaar mee.

Over Mulenga ben ik het helemaal met je eens.
pi_138428042
Mulenga al jaren niets klaargemaakt? Vind ik onzin.

Verlengen lijkt me geen goed idee na zijn 2 kruisbandblessures maar iets meer krediet verdient ie wel imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138428053
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:34 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Zoals delpierre nu speelt kan hij met gemak nog 2 jaar mee.

Over Mulenga ben ik het helemaal met je eens.
Ik denk ook dat Delpierre nog makkelijk 2 jaar meekan, op niveau van Utreg nog wel 4 jaar. Maar ik denk niet dat er veel grotere clubs in de rij staan voor hem waar hij een basisplaats kan en mag verwachten.
pi_138428344
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:36 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Delpierre nog makkelijk 2 jaar meekan, op niveau van Utreg nog wel 4 jaar. Maar ik denk niet dat er veel grotere clubs in de rij staan voor hem waar hij een basisplaats kan en mag verwachten.
Zolang een Twente of Vitesse m maar niet wil halen, ook daar zou ie in de basis staan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138428823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zolang een Twente of Vitesse m maar niet wil halen, ook daar zou ie in de basis staan.
Klopt, dat is inderdaad wel zo'n beetje de max. Waarbij ik niet bang ben voor fietstas, het is daar zo'n bende op dit moment dat ik mij niet kan voorstellen dat er nog voetballers vrijwillig willen ballen daar.
pi_138428892
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klopt, dat is inderdaad wel zo'n beetje de max. Waarbij ik niet bang ben voor fietstas, het is daar zo'n bende op dit moment dat ik mij niet kan voorstellen dat er nog voetballers vrijwillig willen ballen daar.
Het probleem is dat het vaak niet op vrijwillige basis is en een aardig loon tegenover staat wat utrecht niet kan betalen ;)
pi_138428912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:07 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Het probleem is dat het vaak niet op vrijwillige basis is en een aardig loon tegenover staat wat utrecht niet kan betalen ;)
Oohhh komen ze niet voor de liefdadigheid? _O-
pi_138434981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Volgens mij koffie en broodjes (want wat wij krijgen doen we terug :)). Ik zal naar je zwaaien vanuit vak P!
Kijk dat is lekker. Ik zwaai wel terug met mijn vlag herken je me makkelijk :P Kan voor jullie nog wel eens een belangrijk potje worden mocht je vanavond niet winnen.
pi_138435233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kijk dat is lekker. Ik zwaai wel terug met mijn vlag herken je me makkelijk :P Kan voor jullie nog wel eens een belangrijk potje worden mocht je vanavond niet winnen.
Dan breekt in ieder geval de tyfus uit, dus dan wordt het leuk :')
pi_138436065
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan breekt in ieder geval de tyfus uit, dus dan wordt het leuk :')
Dat is wel altijd genieten. Nec uit was wat dat betreft ook lachen.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:59:27 #240
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138436090
Mulenga niks klaargemaakt :') pls gtfo:')
Omdat hij in het begin van het seizoen niks presteerde nou ja effe erna en het daarna niet lukte :')
Mulenga heeft zoveel voor ons betekent, zonder hem stond je vorig jaar echt niet op dezelfde plek.

Hoe vaak is Mulenga niet clubtopscorder geweest en welke aanvaller heeft het beter gedaan?

Ik hoop nog steeds op een aanval met De Ridder en Mulenga, allebij fysiek sterken handig of anders 4-3-3 met De Ridder - Mulenga - Agudelo.
En erachter het liefst Oar - Toorngod - Quesada (pls no Sarota anymore :') )
pi_138450528
Zo nog maar 4 punten verwijdert van de playoffs :-)
pi_138451036
Nou, Mulenga dacht ook 'laat ik maar iets klaarmaken' :P

Moeizaam, maar verdiend. Je moet wel de kansen afmaken zeg, beter uitspelen... Uiteindelijk enigzins gelukkig op 1-0 en je komt ook een paar keer goed weg. Eigenlijk schandalig dat je met 1-0 voor en tegen 10 man nog zo in de problemen komt.

Maar ja, haal je je 2 spitsen eruit dan wordt het ook knap lastig.

Anyway, thank god voor de 3 punten... Geeft wat lucht, zo belangrijk die winst eindelijk weer!
pi_138451477
Ik vond de wissels juist logisch, Mulenga komt terug van een blessure en De Ridder zat niet in de wedstrijd.

Eerste helft was op een minuut of 10 na voor Cambuur, 2e helft vond ik gelijk opgaan. Wel echt genoten van de strijdlust, met Oar voorop, speelde verder niet gelukkig maar heeft zich de pestpleuris gelopen om naast te aanvallen achterin Dave te helpen.

Delpierre weer zo goed als foutloos, Mulenga sterk, zelfs Sarota speelde een dijk van een wedstrijd imo.

Alleen De Ridder, Toornstra en Bulthuis zwak.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138452309
Mulenga was lekker bezig!
pi_138452598
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Mulenga niks klaargemaakt :') pls gtfo:')
Omdat hij in het begin van het seizoen niks presteerde nou ja effe erna en het daarna niet lukte :')
Mulenga heeft zoveel voor ons betekent, zonder hem stond je vorig jaar echt niet op dezelfde plek.

Hoe vaak is Mulenga niet clubtopscorder geweest en welke aanvaller heeft het beter gedaan?

Ik hoop nog steeds op een aanval met De Ridder en Mulenga, allebij fysiek sterken handig of anders 4-3-3 met De Ridder - Mulenga - Agudelo.
En erachter het liefst Oar - Toorngod - Quesada (pls no Sarota anymore :') )
Toornstra :') Die heb werkelijk al 8 weken geen enkele goede bal gegeven, heb je hem vandaag weer zien klungelen. Klungelsmurf is er niks bij.

Mulenga waardevol?
Seizoen Wedstrijden Doelpunten
09/10 29 8
10/11 9 3
11/12 11 7
12/13 31 14
13/14 12 3
1 op 2,6.

Waarmee we kunnen concluderen dat hij vorig jaar een aardig seizoen gedraaid heeft. Maar voor de rest of stuk was of niet scoorde.

En beter? Bijvoorbeeld:
Van Wolfswinkel
09/10 35 11
10/11 29 15
1 op 2,4

Waarbij ik wel de kanttekening wil maken dat Mulenga vandaag een goede wedstrijd speelde en doorzette tot hij een doelpunt maakte.
pi_138452800
Erm, Mulenga kwam transfervrij van Chateauroux oid en voor van Wolfwinkel werd 3,5 miljoen euro betaald.

De goals van Ricky bestaan trouwens bijna voor de helft uit penalties. :P

edit: hey Duck ouwe ninja-editer !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138452897
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond de wissels juist logisch, Mulenga komt terug van een blessure en De Ridder zat niet in de wedstrijd.

Eerste helft was op een minuut of 10 na voor Cambuur, 2e helft vond ik gelijk opgaan. Wel echt genoten van de strijdlust, met Oar voorop, speelde verder niet gelukkig maar heeft zich de pestpleuris gelopen om naast te aanvallen achterin Dave te helpen.

Delpierre weer zo goed als foutloos, Mulenga sterk, zelfs Sarota speelde een dijk van een wedstrijd imo.

Alleen De Ridder, Toornstra en Bulthuis zwak.
Oar en Sarota speelden zeker niet slecht, al had Sarota weer een paar ziekenhuisballen. Vd Maarel ook netjes gespeeld en duo Heerings-Delpierre ook een goede voldoende. Bulthuis matigjes inderdaad.

Ruiter was ook niet heel zeker vond ik, Nienhuis speelde een stuk sterker. Die haalde er een paar prachtige ballen uit.
pi_138453124
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Erm, Mulenga kwam transfervrij van Chateauroux oid en voor van Wolfwinkel werd 3,5 miljoen euro betaald.

De goals van Ricky bestaan trouwens bijna voor de helft uit penalties. :P

edit: hey Duck ouwe ninja-editer !
Moest even de correcte getallen hebben :)

Van Wolfswinkel heeft transfergeld ook weer opgeleverd. Maar ik kijk puur naar salaris, als Wolfswinkel 4 ton verdiend heeft is het veel. Mulenga heeft zeker 2 miljoen gekost.

Dure doelpunten van Mulenga :)
pi_138453403
Gelukkig is de club daarvoor verzekerd ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138454943
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Gelukkig is de club daarvoor verzekerd ;)
Ow, dat is die liefdadigheidsinstelling die zomaar spelers salarissen betaald? :D
pi_138455028
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ow, dat is die liefdadigheidsinstelling die zomaar spelers salarissen betaald? :D
Blijkbaar wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138455040
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
Ik hou van ze O+
  woensdag 2 april 2014 @ 23:21:18 #253
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138456907
quote:
6s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Toornstra :') Die heb werkelijk al 8 weken geen enkele goede bal gegeven, heb je hem vandaag weer zien klungelen. Klungelsmurf is er niks bij.

Mulenga waardevol?
Seizoen Wedstrijden Doelpunten
09/10 29 8
10/11 9 3
11/12 11 7
12/13 31 14
13/14 12 3
1 op 2,6.

Waarmee we kunnen concluderen dat hij vorig jaar een aardig seizoen gedraaid heeft. Maar voor de rest of stuk was of niet scoorde.

En beter? Bijvoorbeeld:
Van Wolfswinkel
09/10 35 11
10/11 29 15
1 op 2,4

Waarbij ik wel de kanttekening wil maken dat Mulenga vandaag een goede wedstrijd speelde en doorzette tot hij een doelpunt maakte.
Van Wolfswinkel deed het idd iets beter, Mulenga loopt 1 op 3 en dat is erg goed voor een eredivisie spits vooral in dit systeem.
Ik moet je gelijk geven op dat, hij is idd te blessuregevoelig en een beetje te duur geweest voor dat maar dat is nou eenmaal zo als je geen beter alternatief hebt, daarnaast kijk ik niet naar geld maar naar doelpunten en overwinningen en als hij niet geblesseerd is hij net zo waardevol als een Castagnois, Tadic, etc.

Kan je nagaan hoe hij presteert in een beter team.
Mulenga is bij ons gewoon waardevol geweest, niks meer dan dat en dat zag je vandaag op het veld duidelijk. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door wickedmen op 02-04-2014 23:41:52 ]
pi_138461670
Het valt me eerlijk gezegd nog hardstikke mee die 1 op 2.6, had het gevoel dat het veel minder was :p

Maar ik vind het erg lastig met Mulenga, hij is mij te houterig/technisch beperkt en natuurlijk enorm blessuregevoelig. Maar dat neemt niet weg dat hij fysiek gewoon beresterk is en op die manier altijd een gevaar kan zijn en wel 1 of 2 verdedigers bezig houdt.

En ach, gisteren heeft hij het natuurlijk wel mooi geflikt :)

Wat betreft de wissels, ze waren inderdaad wel logisch... Had alleen het gevoel dat je daarmee voorin wel minder gevaar had. Die Agudela weet ik ook nog steeds niet wat ik daarvan moet vinden, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Het komt alleen soms wat laks over... Maar ja, hij komt natuurlijk in een lastig draaiend team, is nog jong en speelt hier pas een paar wedstrijden. Hopelijk, voor hem ook, pikt hij ook nog een (winnend) doelpuntje mee ergens de laatste wedstrijden.
pi_138461846
Agudelo heeft echt wel wat, goede balaanname vaak, technisch, doelgericht...

Zondag misschien eens met Mulenga en Agudelo voorin proberen, De Ridder lijkt een beetje uit vorm op het moment.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138462131
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Agudelo heeft echt wel wat, goede balaanname vaak, technisch, doelgericht...

Zondag misschien eens met Mulenga en Agudelo voorin proberen, De Ridder lijkt een beetje uit vorm op het moment.
Zeker, hij voetbalt echt zo gemakkelijk (misschien dat het daarom wat laks bij me overkomt). Het komt er op de een of andere manier alleen nog niet echt uit, kan je hem alleen niet echt kwalijk nemen.

Wel fijn dat Mulenga weer fit is, 3 goede mogelijkheden voorin.

De Ridder heeft t idd ook niet helemaal op het moment, maar fysiek is ie ook ijzersterk en werkt zich helemaal het leplazerus. Zelfde geldt voor Toornstra btw, die werkt zich helemaal kapot (en misschien mede daardoor ongelukkig in de passing?).

Dat idee heb ik wel, dat er 3 redelijk consequent jagen maar doordat het niet collectief gebeurt heeft het ook weinig zin en kost het in verhouding zoveel kracht. En je merkte gister wel dat als het hele team doorjaagt de tegenstander een stuk sneller de bal kwijt is. (En het publiek er meteen achter gaat staan)
pi_138462365
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:52 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Zeker, hij voetbalt echt zo gemakkelijk (misschien dat het daarom wat laks bij me overkomt). Het komt er op de een of andere manier alleen nog niet echt uit, kan je hem alleen niet echt kwalijk nemen.

Wel fijn dat Mulenga weer fit is, 3 goede mogelijkheden voorin.

De Ridder heeft t idd ook niet helemaal op het moment, maar fysiek is ie ook ijzersterk en werkt zich helemaal het leplazerus. Zelfde geldt voor Toornstra btw, die werkt zich helemaal kapot (en misschien mede daardoor ongelukkig in de passing?).

Dat idee heb ik wel, dat er 3 redelijk consequent jagen maar doordat het niet collectief gebeurt heeft het ook weinig zin en kost het in verhouding zoveel kracht. En je merkte gister wel dat als het hele team doorjaagt de tegenstander een stuk sneller de bal kwijt is. (En het publiek er meteen achter gaat staan)
Neem ik hem absoluut niet kwalijk inderdaad, die jongen speelt voor het eerst in Europa.
Zou het wel top vinden als ie niet naar het WK gaat, volgend seizoen ook geen werkvergunning in Engeland krijgt en dan nog een seizoen hier kan ballen. :)

De Ridder en Toornstra werken inderdaad keihard, maar De Ridder loopt er steeds vaker gefrustreerd bij en Toornstra is echt superslordig in de passing.

Wouters had voor een opportunistische speelstijl gekozen mede omdat Mulenga fit was en het ook wat makkelijker is dan echt voetballen. Publiek ging er hierdoor meer achterstaan had ik het idee, en de Cambuur supporters hielpen ook wel mee om sfeer te maken, prachtig om te zien hoe gek die werden na de 1-0 en het ''Heerenveen'' gezang. :D

En oh wat hoop ik toch dat Mathieu Delpierre blijft zeg, die staat bijna altijd op de goede plek verdedigend gezien, echt in tijden niet zo'n goede verdediger gezien in de Galg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138463738
Als het enige wat je Delpiere kwalijk kan nemen het feit is dat zijn kopbal op of in doel had moeten zijn heb je echt helemaal niks te klagen nee :D

Maar inderdaad, wat een topper! Hoop zo dat hij blijft, en die kans is weer een stuk groter als Utrecht gewoon in de eredivisie blijft ook.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 3 april 2014 @ 17:50:37 #259
186611 Haags
pi_138476744
Zondag een mooie match tegen jullie :) Hoop op een leuke middag, met uiteraard een goede afloop voor ons dan haha.
Zonder wrijving geen glans
pi_138498175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zondag een mooie match tegen jullie :) Hoop op een leuke middag, met uiteraard een goede afloop voor ons dan haha.
Ik denk dat beide ploegen blij zijn met een punt. Dus ik zal niet raar opkijken als het een saaie 0-0 wordt.
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:20:20 #261
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138501069
Ik kijk al hele tijd naar boven naar plaats nummer 8 en sinds woensdag staan we 4 punten achter op Fc Groningen.
Op plaats 8 staan betekent play-offs EL, zou wel mooi zijn maar dan moet Utrecht er nu wel voor gaan.

Hopelijk wint Zwolle vanavond, zondag winnen van Den Haag en je staat 3 punten achter met nog 3 rondes te gaan.
Dan volgende ronde hopen dat Zwolle en Groningen verliezen en Heracles zelf klaren in eigen huis, dan sta je gelijk met een slechter doelsaldo en nog 2 wedstrijden te gaan.

[ Bericht 21% gewijzigd door wickedmen op 04-04-2014 12:27:04 ]
  zondag 6 april 2014 @ 12:56:52 #262
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_138565674
heeft iemand stream? via dm graag
pi_138565707
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:56 schreef Pino0 het volgende:
heeft iemand stream? via dm graag
Ja, eredivisie live. Werkt top!
pi_138565943
Maar je hoeft niet te kijken hoor, stel debiele lamlullen die onze ploeg moet voorstellen :r

Oh nee, nog maar 10, de eerste is al aan het omkleden :')
pi_138566163
Ach kom op zeg, die 2e gele sloeg al helemaal nergens op... kak scheids. Utrecht had zich net een beetje herpakt na een moeilijk begin ja.
pi_138566228
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:12 schreef m0ridin het volgende:
Ach kom op zeg, die 2e gele sloeg al helemaal nergens op... kak scheids. Utrecht had zich net een beetje herpakt na een moeilijk begin ja.
Vond die 2e kaart ook niet terecht.. Maar als die nou niet zo dom was geweest bij z'n eerste gele kaart was er nog niets aan de hand geweest.
pi_138566247
K*t, als delpierre al dit soort blunders gaat maken...
pi_138566430
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:14 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Vond die 2e kaart ook niet terecht.. Maar als die nou niet zo dom was geweest bij z'n eerste gele kaart was er nog niets aan de hand geweest.
Tja, je kan er weinig aan doen als zo'n gast je uit zit te dagen en er 2 tegen je op komen lopen. Van wat ik zag deed hij zlef niet eens zo veel... Achterlijk om daar meteen 2 keer geel voor te geven, zelfde met die 2e kaart. Gewoon een duel, niks slaan. Vrije trap, ja... geel nee, en al helemaal geen 2e.

Scheids verpest meteen de wedstrijd en dan krijgt je aanvoerder nog geel omdat ie wat zegt?

Die 2 doelpunten volgen trouwens allebei uit laks/slecht verdedigen. Vd Maarel en Delpierre moeten die bal gewoon wegrossen.
pi_138566588
Oh ja, de scheidsrechter zal het wel weer gedaan hebben....

Sorry, maar misschien moet er een keer hand in eigen boezem. Optiefen met wouters en laat hem gelijk bulthuis meenemen.

Je wordt compleet weggespeeld. En terecht, slappe knuppels op het veld.
pi_138567390
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Oh ja, de scheidsrechter zal het wel weer gedaan hebben....

Sorry, maar misschien moet er een keer hand in eigen boezem. Optiefen met wouters en laat hem gelijk bulthuis meenemen.

Je wordt compleet weggespeeld. En terecht, slappe knuppels op het veld.
Wouters kan er toch niets aan doen dat de Ridder zich weer eens laat gaan?
Mijn inziens veel te makkelijk om te wijzen naar Wouters, het is de Ridder zijn eigen schuld, hij ligt al weken onder een vergrootglas en loopt gefrustreerd rond, hopelijk krijgt ie gelijk 3 wedstrijden is het klaar voor hem dit seizoen.
Irriteer me al weken aan die de Ridder.

Vind het niet gek overigens dat je weggespeeld word met een man minder.
  zondag 6 april 2014 @ 13:54:29 #271
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_138567546
Dit is echt heel slecht :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_138567857
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:49 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Wouters kan er toch niets aan doen dat de Ridder zich weer eens laat gaan?
Mijn inziens veel te makkelijk om te wijzen naar Wouters, het is de Ridder zijn eigen schuld, hij ligt al weken onder een vergrootglas en loopt gefrustreerd rond, hopelijk krijgt ie gelijk 3 wedstrijden is het klaar voor hem dit seizoen.
Irriteer me al weken aan die de Ridder.

Vind het niet gek overigens dat je weggespeeld word met een man minder.
Omdat wouters deze bende niet aan het voetballen krijgt.

Steve mag van mij ook lekker op vakantie.

En ja, dat vind ik gek. Ze winnen geen duel, vd maarel mist alles. Dat heeft niks met een man minder te maken, maar gebrek aan kwaliteit en vooral mentaliteit.

Volgend jaar ben je gelukkig ook af van ruiter, vd gun, mulenga en agudelo. Die zijn tenslotte ook veel te goed voor de Jupiler Legeau waar we binnen 2 jaar spelen als dit zo doorgaat.
pi_138567896
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Oh ja, de scheidsrechter zal het wel weer gedaan hebben....

Sorry, maar misschien moet er een keer hand in eigen boezem. Optiefen met wouters en laat hem gelijk bulthuis meenemen.

Je wordt compleet weggespeeld. En terecht, slappe knuppels op het veld.
oh ja, het is weer eens de schuld van de trainer
pi_138567965
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:03 schreef Adames het volgende:

[..]

oh ja, het is weer eens de schuld van de trainer
Ja, die is eind verantwoordelijk. Lullig voor de trainer, maar dan had ie maar vuilnisman moeten worden.
pi_138568001
4-0. En we zijn WEER het lachtertje van het weekend. Vuile schoften op het veld!! Laat ze maar lekker naar huis lopen!
  zondag 6 april 2014 @ 14:06:51 #276
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_138568041
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Omdat wouters deze bende niet aan het voetballen krijgt.

Steve mag van mij ook lekker op vakantie.

En ja, dat vind ik gek. Ze winnen geen duel, vd maarel mist alles. Dat heeft niks met een man minder te maken, maar gebrek aan kwaliteit en vooral mentaliteit.

Volgend jaar ben je gelukkig ook af van ruiter, vd gun, mulenga en agudelo. Die zijn tenslotte ook veel te goed voor de Jupiler Legeau waar we binnen 2 jaar spelen als dit zo doorgaat.
Toornstra zie ik ook nog wel vertrekken. Maar de JL is ook leuk. Uit tegen Jong PSV, 6 toeschouwers, 5000 seizoenkaarten max en ja, die ambities he. Die stellen we gewoon weer bij. Maar ze hebben dan geen schulden! :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 april 2014 @ 14:10:27 #277
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_138568187
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:06 schreef Tha_Duck het volgende:
4-0. En we zijn WEER het lachtertje van het weekend. Vuile schoften op het veld!! Laat ze maar lekker naar huis lopen!
:( JA!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_138568205
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:10 schreef Paul het volgende:

[..]

:( JA!
Ga we de bus opwachten Paul?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 april 2014 @ 14:11:27 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_138568243
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ga we de bus opwachten Paul?
Ja :( !
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 6 april 2014 @ 14:18:59 #280
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_138568584
Zo, die zit er lekker in :o
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_138568628
Ben Wouters ondertussen ook aardig zat ja, maar je kan niet ontkennen dat een (onterechte) rode kaart na 25 minuten het allemaal wel heel erg kansloos maakt. Dus ja, dat verwijt ik de scheids. Het feit dat spelers amper gemotiveerd lijken te zijn om er wat van te maken is een heel ander (fuckng frustrerend) iets.

Tuurlijk is die kaart ook deels onhandig van de Ridder, maar ik zou ook enorm gefrustreerd rondlopen in zo'n elftal. (Naast het feit dat het geen zaalvoetbal is zeg, kom op... dit was gewoon niks dus dat kan je de Ridder dan ook niet kwalijk nemen. Verder maak je gewoon weer allemaal persoonlijke fouten waardoor je een paar doelpunten tegen krijgt (he, doet me denken aan eerder dit seizoen).

Maar ik verwijt Wouters idd dat we al tijden als een slappe hap zonder lef in het veld staan met amper enig voetballend vermogen of en waar het creeren van uitgespeelde kansen een zeldzaamheid is.
  zondag 6 april 2014 @ 14:23:47 #282
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_138568817
In theorie hadden ze nog playoffs kunnen ballen. Maar heb sterk de indruk dat ze daar niet op zitten te wachten dit seizoen en dat ze gewoon fris en lang willen opbouwen naar het nieuwe seizoen.

Zoals ze voetballen zou je bijna denken dat ze dit met opzet doen :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_138568915
De ridder is gewoon dom. Eerst een opstootje veroorzaken om niks (2de minuut, gaat echt nergens over!) waar hij terecht geel krijgt. Vervolgens duels ingaan alsof je geen kaart hebt en dan ook nog een slaande beweging maken. Dan vraag je gewoon om rood.

Het is te makkelijk om de scheids de schuld te geven, al was hij weer eens slecht. Overtreding op Mulenga was gewoon een pingel naar mijn idee.

Maar daar zit het probleem niet, je lokt het zelf uit. ls de ridder eens gewoon op zijn poten bleef staan en stopte met zijn gejank dan zou het al een hoop schelen.
pi_138569386
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
De ridder is gewoon dom. Eerst een opstootje veroorzaken om niks (2de minuut, gaat echt nergens over!) waar hij terecht geel krijgt. Vervolgens duels ingaan alsof je geen kaart hebt en dan ook nog een slaande beweging maken. Dan vraag je gewoon om rood.

Het is te makkelijk om de scheids de schuld te geven, al was hij weer eens slecht. Overtreding op Mulenga was gewoon een pingel naar mijn idee.

Maar daar zit het probleem niet, je lokt het zelf uit. ls de ridder eens gewoon op zijn poten bleef staan en stopte met zijn gejank dan zou het al een hoop schelen.
Tja, er kwamen 2 of 3 hagenezen op de Ridder af dus ik weet niet of het dit keer zijn schuld is. Maar scheidsrechters geven bijna altijd simpelweg maar 2 keer geel omdat ze het anders ook niet weten.

Verder helemaal mee eens dat de Ridder minder moet zeiken en gewoon zijn werk moet doen, maar ik kan me zijn frustratie ook wel voorstellen.

De schuld van de scheids is het niet, daar speelde Utrecht van het begin af aan te slap voor. Ze gingen duidelijk weer voor een punt. Maar ik had wel het idee dat Utrecht de draad net weer te pakken had toen die kaart viel.

Ugh, het is gewoon weer kl*te. Waar je bij andere ploegen in deze fase het heilige vuur ziet zie ik dat bij Utrecht niet en dat is gewoon ruk. Hopen dat ze de volgende pot winnen en ze gewoon snel klaar zijn met dit seizoen, dat ben ik ondertussen wel.
  zondag 6 april 2014 @ 15:15:58 #285
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_138571445
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef m0ridin het volgende:

[..]
Hopen dat ze de volgende pot winnen en ze gewoon snel klaar zijn met dit seizoen, dat ben ik ondertussen wel.
Precies dit ja, en vandaag heel gauw vergeten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138571628
Wie hadden jullie vandaag naar Den Haag gestuurd? In geen tijden zo'n stil uit publiek gezien.. Zelfs die 20 man van Groningen maakte meer herrie een paar weken geleden..

groetjes van Midden Noord! ;)
  zondag 6 april 2014 @ 17:37:55 #287
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_138577264
Als na een paar minuten al blijkt dat er vandaag niet geknokt gaat worden en het na 23 minuten helemaal afgelopen is door de rode kaart zou ik ook niet zoveel zin meer hebben om te gaan zingen e.d.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  User die overal opduikt 2022 zondag 6 april 2014 @ 18:25:04 #288
186611 Haags
pi_138578595
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:19 schreef MonkNL het volgende:
Wie hadden jullie vandaag naar Den Haag gestuurd? In geen tijden zo'n stil uit publiek gezien.. Zelfs die 20 man van Groningen maakte meer herrie een paar weken geleden..

groetjes van Midden Noord! ;)
Haha idd... ging echt nergens over! :D
Zonder wrijving geen glans
pi_138579704
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Haha idd... ging echt nergens over! :D
Prima wisselwerking met de rest van het team dus :/
pi_138579773
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Tja, er kwamen 2 of 3 hagenezen op de Ridder af dus ik weet niet of het dit keer zijn schuld is. Maar scheidsrechters geven bijna altijd simpelweg maar 2 keer geel omdat ze het anders ook niet weten.
Ik dacht dat dat gewoon de regels waren? De 2 die beginnen krijgen geel en klaar. Hij laat laat zich er gewoon dom toe verleiden, ik vind dat je een speler van dat kaliber mag verwachten dat hij zijn hersens erbij houdt. Het kan altijd gebeuren, bijvoorbeeld na 60 of 70 minuten als er constant geschopt wordt, maar dit ging werkelijk om niks.

Als je dan zag hoe volwassen Coutinho en Mulenga het oplossen.....
pi_138584310
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat gewoon de regels waren? De 2 die beginnen krijgen geel en klaar. Hij laat laat zich er gewoon dom toe verleiden, ik vind dat je een speler van dat kaliber mag verwachten dat hij zijn hersens erbij houdt. Het kan altijd gebeuren, bijvoorbeeld na 60 of 70 minuten als er constant geschopt wordt, maar dit ging werkelijk om niks.

Als je dan zag hoe volwassen Coutinho en Mulenga het oplossen.....
Zag volgens mij toevallig gisteravond een zelfde situatie, klein opstootje en werd gewoon zonder kaarten opgelost. Allebei een waarschuwing en ophouden en opletten want er hoeft maar weinig te gebeuren of je krijgt ide kaart alsnog, zo kan het ook. Misschien dat het ook wel 'de regels' zijn hoor, maar al na 2 minuten? Dan zie ik meteen met kaarten zwaaien meer als onmacht.

De Ridder heeft ondertussen de scheidsrechters aardig tegen zich (eigen schuld en daar moet hij zeker handiger mee omgaan), maar ik vind dat hem in dit geval echt weinig te verwijten is. Hij had natuurlijk die bal over de zijlijn moeten schoppen, maar msschien had hij dat gewoon echt niet door. Daarna stond hij gewoon ineens tussen een aantal hagenezen... Dat hij dan van zich afbijt, niet handig misschien, maar wou dat meer Utrechters dat zouden doen. Normaal juist fijn als spelers het allemaal een beetje opjutten (deden ze bij ADO handiger) maar in dit geval werkt het alleen maar tegen hem helaas.

Ah well, weer een afgang van formaat vandaag.. het gaat bijna wennen. Hopelijk pakken ze thuis tegen Heracles die 3 punten, dan ben je veilig en van al het gezeik af dit seizoen... kunnen ze aan het volgende seizoen gaan werken, en daar is nog n hoop voor nodig
pi_138587869
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:06 schreef Tha_Duck het volgende:
4-0. En we zijn WEER het lachtertje van het weekend. Vuile schoften op het veld!! Laat ze maar lekker naar huis lopen!
Wij zijn ook weer afgegaan kan wat worden zondag. 2 kut teams _O_
pi_138588749
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wij zijn ook weer afgegaan kan wat worden zondag. 2 kut teams _O_
Zolang we niet voor dat tyfusteam worden is mijn dag goed *O*

Ik verwacht zondag een erg hectische wedstrijd overigens :)
pi_138588942
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zolang we niet voor dat tyfusteam worden is mijn dag goed *O*

Ik verwacht zondag een erg hectische wedstrijd overigens :)
Ik ook. 2 teams onder hoog spanning. Denk ook dat er geen favoriet is. Veel kaarten, schop partijtje hier en daar heb er weer zin in. _O_
pi_138589219
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik ook. 2 teams onder hoog spanning. Denk ook dat er geen favoriet is. Veel kaarten, schop partijtje hier en daar heb er weer zin in. _O_
Jammer dat je in het uitvak zit, denk dat we ons prima vermaakt hadden bij ons. Lekker beetje samen vloeken en trainers uitfluiten :D
pi_138589543
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jammer dat je in het uitvak zit, denk dat we ons prima vermaakt hadden bij ons. Lekker beetje samen vloeken en trainers uitfluiten :D
Idd _O- Volgens mij echt precies dezelfde typen. Hele tijd druk maken om de kleinste fouten en als er iets goeds gebeurd zo'n reactie van 'nou dat mag ook wel een keer'. Kunnen volgend jaar anders wel keer samen gaan lijkt me wel chil :D
pi_138590882
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Idd _O- Volgens mij echt precies dezelfde typen. Hele tijd druk maken om de kleinste fouten en als er iets goeds gebeurd zo'n reactie van 'nou dat mag ook wel een keer'. Kunnen volgend jaar anders wel keer samen gaan lijkt me wel chil :D
Als we beiden in dezelfde competitie spelen kom je lekker bij mij zitten, geen gekut met uit vervoer en stuk goedkoper. Ik trakteer op koffie :)

Zie mu al uit maar het samen zeiken *O*
  zondag 6 april 2014 @ 22:14:02 #298
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138591374
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:19 schreef MonkNL het volgende:
Wie hadden jullie vandaag naar Den Haag gestuurd? In geen tijden zo'n stil uit publiek gezien.. Zelfs die 20 man van Groningen maakte meer herrie een paar weken geleden..

groetjes van Midden Noord! ;)
Dat is ook voor het eerst, meestal hoor ik ze zelfs op de tv een beetje.
Wel terecht dat het publiek er klaar mee is, afgelopen woensdag in Utrecht thuis was het ook best stil behalve als we winnen :')
pi_138603471
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef wickedmen het volgende:

[..]
afgelopen woensdag in Utrecht thuis was het ook best stil behalve als we winnen :')
Dat is al jaren zo, sfeer is ver te zoeken in de 'nieuwe' Galgenwaard.
  maandag 7 april 2014 @ 10:47:47 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138603509
Die keeper van jullie laat de ballen wel erg opzichtig door. Wil die weg?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 7 april 2014 @ 10:51:11 #301
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_138603586
Die deelt mee in de malaise.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')