En ook chocola heeft de reputatie acne te veroorzaken en/of te verergeren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:23 schreef Jahr00n het volgende:
geen varkensvlees en zuivel eten!! heeft bij mij supergoed geholpen!!
Sowieso eet ik bijna nooit varkensvlees (vindt mijn moeder niet lekker) dus dat gaat wel lukken. Wat betreft zuivel.... daar kan ik helaas niet zo 1 2 3 mee stoppen. Ik eet namelijk dagelijks dingen waarin zuivel verwerkt is.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:23 schreef Jahr00n het volgende:
geen varkensvlees en zuivel eten!! heeft bij mij supergoed geholpen!!
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:37 schreef Miniem het volgende:
Ga naar een dermatoloog. Enige juiste antwoord.
Heb je in principe wel een verwijzing van de HA voor nodig. De HA zelf kan trouwens ook Roa voorschrijven, wel zo handig. Eerste stap is naar de HA gaan, met de vuist op tafel slaan en behandeling eisen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:37 schreef Miniem het volgende:
Ga naar een dermatoloog. Enige juiste antwoord.
Verwijzing via huisarts vragen inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb je in principe wel een verwijzing van de HA voor nodig. De HA zelf kan trouwens ook Roa voorschrijven, wel zo handig. Eerste stap is naar de HA gaan, met de vuist op tafel slaan en behandeling eisen.
Dus ga langs je huisarts en vraag of je Roaccutane mag krijgen/een doorverwijzing naar dermatoloog wil.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
kan toch alleen als je huisarts je hiernaar doorverwijst?
hey sorry hé, jij vindt blijkbaar dat het MIJN schuld is dat ik puisten heb. Net alsof het mijn schuld is dat ik bruine ogen heb. Hele rare reactie van jou.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef wuuht het volgende:
Zo goor vind ik dat altijd, mensen met veel puisten.
denk dat ik idd gewoon een behandeling ga eisen, voordat hij weer met verhalen over ''de natuur lost zelf alles op' komt..quote:Op zondag 9 februari 2014 17:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb je in principe wel een verwijzing van de HA voor nodig. De HA zelf kan trouwens ook Roa voorschrijven, wel zo handig. Eerste stap is naar de HA gaan, met de vuist op tafel slaan en behandeling eisen.
ik ben wel een meisje..quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen die nieuwe pure power (http://www.loreal-paris.nl/pure-power/gezichtsreiniger.aspx) in gebruik. Bevalt zeer goed. Het droogt de puistjes snel uit maar de huid blijft mooi zacht.
goeie! draag namelijk veel foundation, omdat ik die littekens hebquote:Op zondag 9 februari 2014 18:52 schreef trovey het volgende:
Smeer je gezicht eens wat minder vol. Foundation bedekt de boel wel maar kan de boel ook verergeren. Gebruik een tijdje alleen een concealer op de ergste plekjes (of doe er gewoon niets op)en kijk of dat helpt.
Nee hoor ik vind niet dat het jouw schuld is, ik wou het alleen even melden.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
hey sorry hé, jij vindt blijkbaar dat het MIJN schuld is dat ik puisten heb. Net alsof het mijn schuld is dat ik bruine ogen heb. Hele rare reactie van jou.
Jij bent blijkbaar een persoon die nog nooit 1 puistje in zijn leven heeft gehad, of misschien heel erg weinig. Ben echt blij voor je, dat JIJ niet met zulk ellende zit opgescheept, maar denk dat je wel anders zou piepen als je wel acne had (zoals ik en miljoenen anderen), waartegen je vrij weinig kan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |