...Ik ook nog wel hoor, maar post bijna nooit wat.quote:
Pijnlijke middag voor je dusquote:
ik af en toe als ik iets belangrijks te melden hebquote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
...Ik ook nog wel hoor, maar post bijna nooit wat.
Gewoon alles lezen en niks zelf erop zettenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
...Ik ook nog wel hoor, maar post bijna nooit wat.
Ja, doet Paxcon ookquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon alles lezen en niks zelf erop zetten
'Vandaag weer afgesproken met [naam]. Was echt fantastisch, moeten we vaker doen! Ben net klaar met werken, dus lekker slapen zo. Morgen weer werken van 12 tot 5!'quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik af en toe als ik iets belangrijks te melden heb
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, doet Paxcon ookAls ik iets erop zet, dan gaat die commentaar leveren via FB Chat
![]()
Is paxcon mijn moeder? Die doet het nog erger eigenlijk, reageren op een status van een dag geleden via whatsapp...quote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, doet Paxcon ookAls ik iets erop zet, dan gaat die commentaar leveren via FB Chat
![]()
Ekte hipsters snapchatten elkaar nuquote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet hipster genoeg
Bohh!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is paxcon mijn moeder? Die doet het nog erger eigenlijk, reageren op een status van een dag geleden via whatsapp...
Dat soort statussen probeer ik echt niet te plaatsen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
'Vandaag weer afgesproken met [naam]. Was echt fantastisch, moeten we vaker doen! Ben net klaar met werken, dus lekker slapen zo. Morgen weer werken van 12 tot 5!'
samequote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat soort statussen probeer ik echt niet te plaatsen.
Ik probeer eigenlijk alleen dingen te posten die andere mensen aan het lachen maken
Gewoon alleen maar fok-humor erop zettenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat soort statussen probeer ik echt niet te plaatsen.
Ik probeer eigenlijk alleen dingen te posten die andere mensen aan het lachen maken
De schaatsers uiteraard. 1,2,3quote:
quote:
Om het nog historischer te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het wel tof dat Willem het mocht uitreiken
Plas in je kont en laat je anaal vernederen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar fok-humor erop zetten
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
Daar komen zoveel lucky-tv filmpjes overquote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar komen zoveel lucky-tv filmpjes over
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Plas in je kont en laat je anaal vernederen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
een collega van mij, is best dom. die ging echt elke keer op FB plaatsen wanneer ze ging werken en hoelaat ze klaar was. echt elke keer. en nooit iets anders. uiteindelijk een hele pagina vol met 'werken tot X', 'werken tot XX', 'werken tot XXX'
nu doet ze t niet meer, wsl omdat niemand het likede ofzo
Oma overleden.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vaak wel grappig om te zien, de likes.
Iemand die post: Zo, even boodschappen doen.
2500 likes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |