SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n slechte ploeg zien voetballen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
I hate to say I told you so.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt zoveel middelmatigheid heb ik de laatste drie jaar niet meer gezien.
Ik wil Ajax bedanken; beter hadden ze mijn argumenten niet kunnen onderbouwen.
Kwalitatief geen steek beter dan de rest van de top-4 (eerlijk is eerlijk: iets beter qua team dan Feyenoord, maar minder individuele klasse zoals Boetius / Pelle dit hebben). Ik heb gesproken.
Het niveau van Ajax was dieptriest. Totaal geen kwaliteit en wederom absoluut niet de bovenliggende partij. Waar hebben we dat eerder gezien... O ja, de wedstrijden die ik naar voren haalde.
De strijd is nog lang niet gestreden en ik verwacht uiteindelijk wel een kampioenschap voor jullie, maar het laat zien, zoals ik al zei: het dubbeltje kan zomaar eens, de andere kant op gaan vallen.![]()
Schuld van de scheids ditdatIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Siem onze voetballende topspits
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Heb je nu gezien wat ik bedoelde met 'kwalitatief geen steek verder dan de rest van de top-4'?quote:.
Vroeger nog individuele klasse (Eriksen, Verthongen), nu is het gewoon een 'team', maar zonder die kenmerken.
Het dubbeltje viel nu de andere kant op.![]()
We zijn zo heerlijk matig. Nu verbloemt de uitslag dat iig niet.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gestolen punt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks op af te dwingen dit. Volledig terechte uitslag![]()
Ik ben daar ook nooit tegenin gegaan dus waarom je daarmee bij mij komt is mij een compleet raadsel.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je nu gezien wat ik bedoelde met 'kwalitatief geen steek verder dan de rest van de top-4'?.
Vroeger nog individuele klasse (Eriksen, Verthongen), nu is het gewoon een 'team', maar zonder die kenmerken.
Het dubbeltje viel nu de andere kant op.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: