Zal hij online komen?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 03:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks lekker 0-5, 0-6 winnen en het verschil tussen de nr 1 en nr 2, 7 punten maken
Tom, laat voorspellen maar aan de eckten over.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Waarna Ajax niet weet te winnen van Heerenveen
GGMM wel hard optreden in de Ajax-reeks he. Al zal het niet nodig zijn omdat enkel jij trollt in andere reeksenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 03:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks lekker 0-5, 0-6 winnen en het verschil tussen de nr 1 en nr 2, 7 punten maken
umadboiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha, hoe lang heb je die quote bewaard?![]()
10 seconden ofzo, ik zag je het vannacht postenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha, hoe lang heb je die quote bewaard?![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM wel hard optreden in de Ajax-reeks he. Al zal het niet nodig zijn omdat enkel jij trollt in andere reeksen
Oja, jij zei toch nog dat je PSV nog eerder kampioen zag worden dan dat ze van Twente zouden winnenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom, laat voorspellen maar aan de eckten over.
o he madquote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik blijf het grappig vinden, quotes bewaren om achteraf te gaan posten hier
Als ik dat bij PSV zou doen is dit topic binnen 2 minuten vol
Op dat moment was het erg onrealistisch inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oja, jij zei toch nog dat je PSV nog eerder kampioen zag worden dan dat ze van Twente zouden winnen? Idd, jij hebt er kijk op.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mad?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax staat nog gewoon dik op 1. Met Frank de Boer aan het stuur komt alles goed, op naar de 4e titel in 4 jaarquote:
Meisje toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat post ik toch niet hier kneus
Doe dan niet van die rare uitspraken, gekkiequote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat moment was het erg onrealistisch inderdaad.
so madquote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax staat nog gewoon dik op 1. Met Frank de Boer aan het stuur komt alles goed, op naar de 4e titel in 4 jaar
Beter houd hij het bij één voor elk chromosoom teveel.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Post het nog even een paar keer anders.
Moet jij niet met je vlag zwaaien?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ah zometeen de door de media gemaakte derby van het noorden.
Aldus jij.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet van die rare uitspraken, gekkie
Je bent zelf door de media gemaaktquote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Hij's afgestoten door de Groningenfamilie.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet met je vlag zwaaien?
Ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij's afgestoten door de Groningenfamilie.
umadboiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week verliest PSV en is alles en iedereen weer kut bij PSV met Willems vooraan
Houd je bek. Dat jij nou geen passie voor een club kan voelen is jouw probleem. Mijn UI hangt wel af van het resultaat van mijn Heerenveen jongens.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |