o he madquote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik blijf het grappig vinden, quotes bewaren om achteraf te gaan posten hier
Als ik dat bij PSV zou doen is dit topic binnen 2 minuten vol
Op dat moment was het erg onrealistisch inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oja, jij zei toch nog dat je PSV nog eerder kampioen zag worden dan dat ze van Twente zouden winnen? Idd, jij hebt er kijk op.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mad?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax staat nog gewoon dik op 1. Met Frank de Boer aan het stuur komt alles goed, op naar de 4e titel in 4 jaarquote:
Meisje toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat post ik toch niet hier kneus
Doe dan niet van die rare uitspraken, gekkiequote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat moment was het erg onrealistisch inderdaad.
so madquote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax staat nog gewoon dik op 1. Met Frank de Boer aan het stuur komt alles goed, op naar de 4e titel in 4 jaar
Beter houd hij het bij één voor elk chromosoom teveel.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Post het nog even een paar keer anders.
Moet jij niet met je vlag zwaaien?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ah zometeen de door de media gemaakte derby van het noorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |