Geen ervaring daarmee, maar misschien wel een tip. Als je wilt aankomen is denk ik een dietiste effectiever.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:45 schreef yennasek22 het volgende:
Fenegriek, vooral bedoeld voor grotere borsten en/of gewichtstoename en/of een betere stoelgang, helpt dit?
Hi, ik heb een aantal artikelen op internet gelezen over het kruid: Fenegriek.
Ik zou namelijk graag wat willen aankomen (over heel mijn lichaam) én ook bij mijn borsten (cup AA). Verder heb ik soms last van een moeilijke stoelgang, dus vond ik fenegriek wel een geschikt kruid om een tijd lang te gebruiken voor deze drie 'problemen'.
Ik heb vorige week een potje fenegriek capsules gekocht bij De Tuinen, deze maak ik dan open en het kruid kan ik dan mengen met bijv, kokend water (dan heb je dus thee) of melk, of eventueel over mijn eten strooien.
Dit doe ik dan 3x per dag (en dan niet 3x melk met fenegriek, 3x thee met fenegriek en 3x door het eten, maar slechts 1 van deze methoden).
Mijn vraag aan jullie is, heeft het wel effect? Hebben jullie zelf ervaringen met fenegriek? Hoe lang duurt het voordat je aankomt of je borsten groeien? Ik heb overigens in deze week wel gemerkt dat dankzij mijn 3x fenegriekthee per dag mijn stoelgang enorm is verbeterd
Bedankt alvast voor je reactie!
Nah voordat je die op hebt. Denk dat een slagroomtaart makkelijker gaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als je wilt aankomen is denk ik een dietiste effectiever.
Ik neem aan dat TS verantwoord wilt aankomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nah voordat je die op hebt. Denk dat een slagroomtaart makkelijker gaat.
Geen ervaring mee, maar een dietiste weet toch wel de juiste manier en wat goed voor je is.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:45 schreef yennasek22 het volgende:
Fenegriek, vooral bedoeld voor grotere borsten en/of gewichtstoename en/of een betere stoelgang, helpt dit?
hahah grappigquote:Op zondag 9 februari 2014 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS verantwoord wilt aankomen.
GOMAD niets voor je?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
hahah grappig![]()
maar inderdaad zoals Sunshine1982 al zei: graag verantwoord aankomen! Thanks trouwens voor je tip
ja dat klopt, vandaar dat de grootste reden voor dit topic ook 'aankomen' is. Maar ik heb wel op internet gelezen dat fenegriek 'fyto-oestrogeen' bevat, dat de natuurlijke hormonen nabootst. Borsten (of eigenlijk het gehele vrouwelijke lichaam ontstaat ook uit hormonen). Vandaar dat ik graag wil weten of iemand ervaring heeft met fenegriek.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef hoas het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus als je aankomt groeien je borsten dus ook.
Ik geloof niet dat fenegriek hierbij gaat helpen.
Als je nou eens je lengte gewicht en energie inname post dan kunnen we je misschien verder helpen.
nou.. ik ben 1.60 (niet zo heel groot dus) en weeg 50 kg. Ik ben in januari 18 geworden, maar mijn zusje (die nog 14 jaar is en even groot als mij is) weegt nog meer. Verder ben ik ook echt een strijkplank op het gebied van een 'vrouwelijk' lichaam en voel me dus nog echt een klein kind.. Vooral als je mij vergelijkt met kinderen van nu die 12 jaar die echt al 16 lijken..quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef hoas het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus als je aankomt groeien je borsten dus ook.
Ik geloof niet dat fenegriek hierbij gaat helpen.
Als je nou eens je lengte gewicht en energie inname post dan kunnen we je misschien verder helpen.
hahahahha sorry, was echt TE lui om het te gaan googlen. Dat ga ik eens proberen, drink namelijk echt te weinig melk. Goeie!!quote:
Ik ken een paar schriele mannetjes die behoorlijk aangekomen zijn door zoveel melk te drinken. Ze hebben daarbij ook gesport waardoor ze vooral spieren aangekomen zijn, en dus niet dik geworden zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:07 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
hahahahha sorry, was echt TE lui om het te gaan googlen. Dat ga ik eens proberen, drink namelijk echt te weinig melk. Goeie!!
Ja das wel een beetje ongezond, denk dat ik dit terugschroef naar 1 liter ofzo (aangezien je 2 liter water per dag moet drinken en ik hier nooit aan kom)quote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
4 liter volle melk per dag? En dat voor een maand lang?
Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Wat zou er schadelijk aan zijn? Het is maar voor een korte periode, je dient er dus ook bij te sporten (krachtsport) zodat het surplus aan kcal en eiwitten vooral in spieropbouw kan gaan zetten. Uiteraard zal je bf% ook wel stijgen, maar dat zal voor mensen die dit overwegen geen groot probleem zijn omdat dat toch ecto's zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
4 liter volle melk per dag? En dat voor een maand lang?
Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Melk is ook vocht, net als koffie ed.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
Ja das wel een beetje ongezond, denk dat ik dit terugschroef naar 1 liter ofzo (aangezien je 2 liter water per dag moet drinken en ik hier nooit aan kom)
jaa, ik wil alleen een beetje aankomen, zodat ik een meer vrouwelijk figuur krijg. Ik sport ook, ben nooit dik geweest, dus denk ook niet dat ik bang hoef te zijn om hierna een dikkerd te worden ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik ken een paar schriele mannetjes die behoorlijk aangekomen zijn door zoveel melk te drinken. Ze hebben daarbij ook gesport waardoor ze vooral spieren aangekomen zijn, en dus niet dik geworden zijn.
Ik ken geen vrouwen die het gedaan hebben, maar het lijkt mij dat het daar ook voor zou moeten werken.
het was ook te mooi om waar te zijn.. jammer..quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Grappig, ik heb gisteren fenegriekzaad gekocht, om samen met salie thee van te trekken. in mijn geval om ontstekingen terug te dringen en onrustige maag/darmen wat rustiger te krijgen.
grotere tetten lijkt me onzin.
Wat voor sport doe je? Alleen maar cardio of ook krachttraining?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
jaa, ik wil alleen een beetje aankomen, zodat ik een meer vrouwelijk figuur krijg. Ik sport ook, ben nooit dik geweest, dus denk ook niet dat ik bang hoef te zijn om hierna een dikkerd te worden ofzo.
Mja als er wondermiddelen voor zouden bestaan dan zou de hele wereldbevolking er al wel vanaf weten natuurlijk...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
het was ook te mooi om waar te zijn.. jammer..
alleen cardio, ben namelijk van mezelf best atlethisch gebouw (denk aan 'gespierde' benen en armen, terwijl ik eigenlijk nooit zo fanatiek heb gesport). Figuur bodybuilder wil ik eigenlijk voorkomen, wil echt een wat meer vrouwelijk lichaam.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? Alleen maar cardio of ook krachttraining?
Er is wel zeker een relatie tussen vet en borsten, zelden zie je dikke vrouwen met kleine borsten, eerder groter.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
het was ook te mooi om waar te zijn.. jammer..
maar een relatie tussen borsten en fenegriek?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:23 schreef hoas het volgende:
[..]
Er is wel zeker een relatie tussen vet en borsten, zelden zie je dikke vrouwen met kleine borsten, eerder groter.
Google maar eens en je stuit op fabels.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:25 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
maar een relatie tussen borsten en fenegriek?
Haha, typische vrouwenopmerking. Als je volop krachttraning gaat doen krijg je als vrouw echt geen bodybuilder figuur hoor. Denk je dat je zo snel een grote spiermassa opbouwt? Waarom heeft dan niet de helft van de mannelijke bevolking een gespierd lichaam als je zo snel superbreed zou kunnen worden?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
alleen cardio, ben namelijk van mezelf best atlethisch gebouw (denk aan 'gespierde' benen en armen, terwijl ik eigenlijk nooit zo fanatiek heb gesport). Figuur bodybuilder wil ik eigenlijk voorkomen, wil echt een wat meer vrouwelijk lichaam.
Heb al het een en ander gegoogled, en ik kom juist op veelbelovende dingen uit:quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef hoas het volgende:
[..]
Google maar eens en je stuit op fabels.
haha nee echt, zonder grappen! Heb voordat ik aan fitness begon een aantal jaar gedanst (op amateur niveau, dat wel). Ik heb al een strakke kont en een gespierd buikje (lees: buikspieren), waarom zou ik dan nog extra zware krachttraining gaan doen? Ik heb (in tegenstelling tot de vrouwen van jouw afbeeldingen GEEN borsten), ik ben dus echt bang dat ik nóg gespierder en platter wordt. Ik fitness (cardio training) puur voor mijn conditie, en wil daarbij wel wat aankomen..quote:Op zondag 9 februari 2014 16:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Haha, typische vrouwenopmerking. Als je volop krachttraning gaat doen krijg je als vrouw echt geen bodybuilder figuur hoor. Denk je dat je zo snel een grote spiermassa opbouwt? Waarom heeft dan niet de helft van de mannelijke bevolking een gespierd lichaam als je zo snel superbreed zou kunnen worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Kardashian is wel de laatste naar wie je moet kijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
haha nee echt, zonder grappen! Heb voordat ik aan fitness begon een aantal jaar gedanst (op amateur niveau, dat wel). Ik heb al een strakke kont en een gespierd buikje (lees: buikspieren), waarom zou ik dan nog extra zware krachttraining gaan doen? Ik heb (in tegenstelling tot de vrouwen van jouw afbeeldingen GEEN borsten), ik ben dus echt bang dat ik nóg gespierder en platter wordt. Ik fitness (cardio training) puur voor mijn conditie, en wil daarbij wel wat aankomen..
Of wil je zeggen dat ik dankzij krachttraining een figuur a la Kim Kardashian zal krijgen?
Ja, daar staat ook gelijk reclame bij van een merk wat het verkoopt, vreemd dat het zo veelbelovend is.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
Heb al het een en ander gegoogled, en ik kom juist op veelbelovende dingen uit:
"Gebruik voor grotere borsten en gewichtstoename
Fenegriekzaad is een bekend middel om op natuurlijke wijze grotere borsten te krijgen én voor sommige patiënten om aan te komen. Het kruid bevat een stof die te vergelijken is met het hormoon oestrogeen. Het is echter de plantaardige variant hiervan. Oestrogeen zorgt voor een aantal zaken in het lichaam van de vrouw die te maken hebben met de voortplanting. Ook de borstgroei wordt erdoor bevorderd en in het buitenland is dat dan ook een veelgebruikte toepassing."
en:
"Fenegriek activeert de groei van borsten op twee verschillende manieren:
Door de effecten van oestrogenen na te bootsen
Door de productie van prolactine te stimuleren
De chemische component van fenegriek die voor dit effect zorgt heet diosgenin."
en:
"Als een vrouw de puberteit komt, haar lichaam produceert van nature grote hoeveelheden oestrogeen. Dit hormoon is verantwoordelijk voor een hoop veranderingen een vrouw het lichaam zal ervaren, een van deze is borstontwikkeling. Oestrogeen is verantwoordelijk voor de grootte, vorm en het uiterlijk van de borst van een vrouw. De regel van de duim als het gaat om oestrogeen is hoe hoger de niveaus in het lichaam van de meer borstweefsel groei is er en ook de minder oestrogeen in het lichaam produceert kleinere borsten.
Dus hoe gebruiken we deze informatie? Eenvoudige we echt nodig hebben om het lichaam te voorzien van grote hoeveelheden van fyto-oestrogenen, zijn fyto-oestrogenen natuurlijke plantenextracten die handelen en na te bootsen de werking van het hormoon oestrogeen op het lichaam en als een prachtig resultaat van deze instroom en als ze in een voldoende hoge hoeveelheid , zal het lichaam worden verleid tot het produceren van nieuwe borstweefsel.
Het lichaam onder de invloed van deze nieuwe fyto-oestrogenen zullen worden gedwongen in het produceren van nieuwe borstweefsel. Het maken van uw buste lijn groter, groter en voller, en dit alles zonder enige noodzaak voor een borstvergroting chirurgie, cosmetische chirurgie of plastische chirurgie. Vele wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat dit het geval te zijn en vele, vele vrouwen hebben gesproken over de resultaten die ze hebben ontvangen door natuurlijke borst kruiden."
Vooral van fora met hele jonge meiden.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef hoas het volgende:
[..]
Google maar eens en je stuit op fabels.
Ja, ik als producten zou ook zulke dingen zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, daar staat ook gelijk reclame bij van een merk wat het verkoopt, vreemd dat het zo veelbelovend is.
Waar zie jij het merk dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, daar staat ook gelijk reclame bij van een merk wat het verkoopt, vreemd dat het zo veelbelovend is.
Het doet de eetlust toenemen, waarschijnlijk komen daar ook die grotere tetten dan vandaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Vooral van fora met hele jonge meiden.
[..]
Ja, ik als producten zou ook zulke dingen zeggen.
Gebruik het, baat het niet dan schaadt het ook niet en ga gezond eten en sporten.
Dat zal het waaarschijnlijk zijn, aangezien borsten niet gaan groeien van een kruid of specerij. Wel van vet en hormonen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het doet de eetlust toenemen, waarschijnlijk komen daar ook die grotere tetten dan vandaan.
[ afbeelding ]
Ja, ik zit eigenlijk al sinds mijn 14e al aan de pil, mijn lichaam is eerlijk gezegd sindsdien zo gebleven, altijd hoopte ik op wat vollere borsten en wat aankomen qua lichaamsgewicht.. Maar helaas denk ik dus dat het gewoon aan mijn bouw ligt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Megara het volgende:
Ik heb geen ervaring met fenegriek, maar wilde er net als jij ook altijd wel wat voller uitzien. Misschien is het gewoon je bouw en kun je daar niets aan doen; ik ben echt altijd al te licht voor mijn lengte en leeftijd geweest en dat is mijn vader ook (maar mijn broertje weer totaal niet). De GGD zei bij hun controles op school dan altijd tegen mij dat ik regelmatig dingen als volle melk, kaas en banaan moest gaan eten om wat meer op gewicht te komen, maar ik at al goed dus dat hebben we nooit geprobeerd. Of misschien moet het gewoon nog komen: zo rond mijn examens begon ik te merken dat mijn borsten eindelijk ronder werden en paste ik ook mijn korte broekjes niet meer. Dat kan te maken hebben met dat ik de pil sinds dat voorjaar ongeveer een half jaar geslikt heb, maar het zette in ieder geval ook na het stoppen nog lekker door. Ik ben nu net als jij 50 kilo maar ik heb echt niets meer te klagen, vind zelfs dat er inmiddels wel een beetje van mijn buik af mag.
Ik denk niet dat een bepaald voedingsmiddel heel veel zal uithalen, het past mooi in het rijtje appelazijn/groene thee/citroensap en weet ik veel wat nog meer voor gewichtsverandering zou moeten zorgen...
Het is ook zo dat het kruid fyto-oestrogeen bevat die het vrouwelijke hormoon nabootsen, dat uiteindelijk (lees: op langere termijn) dus voor borstgroei zorgt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dat zal het waaarschijnlijk zijn, aangezien borsten niet gaan groeien van een kruid of specerij. Wel van vet en hormonen.
Hoe duur is dat dan bij de toko? Fenegriekcapsules zijn ook niet zo super duur hoor, het zijn gewoon kruiden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Sts het volgende:
Of het werkt weet ik niet, maar is het niet goedkoper om zo'n zakje losse fenegriek te kopen bij de toko? Als je de capsules toch openmaakt.
Fenegriekcake zet misschien zelfs meteen nog meer zoden aan de dijk
Het kan ook zijn dat je simpelweg later in de groei bent, dus misschien heb je alleen tijd nodig.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
Ja, ik zit eigenlijk al sinds mijn 14e al aan de pil, mijn lichaam is eerlijk gezegd sindsdien zo gebleven, altijd hoopte ik op wat vollere borsten en wat aankomen qua lichaamsgewicht.. Maar helaas denk ik dus dat het gewoon aan mijn bouw ligt.
Overigens heeft mijn zusje (14) al een cupmaat groter en moeder een Cup C.. Verder heeft geen enkele vrouw in mijn familie een ernstig kleine cupmaat (zoals ik: cup AA).Dus ik snap echt niet waar dit van komt. Misschien een tekort aan hormonen? Daarom hoopte ik juist dat Fenegriek me hier een beetje mee kon helpen (bevat fyto-oestrogeen).
Een normale kaas is 48+, een brie zelfs 60. Dus zoveel is 30+ niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Ludd het volgende:
30+ fenegriek kaas is erg lekker, veel eiwitten en relatief ook veel vet. Kom je dus ook wel van aan.
Het gaat me niet zo zeer om het vetgehalte, maar om de eiwitten. In 30+ kaas zitten aanzienlijk meer eiwitten dan in 48+ kaas.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Gray het volgende:
Een normale kaas is 48+, een brie zelfs 60. Dus zoveel is 30+ niet.
Is dat zo?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het gaat me niet zo zeer om het vetgehalte, maar om de eiwitten. In 30+ kaas zitten aanzienlijk meer eiwitten dan in 48+ kaas.
van cardio word je alleen maar platter.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
haha nee echt, zonder grappen! Heb voordat ik aan fitness begon een aantal jaar gedanst (op amateur niveau, dat wel). Ik heb al een strakke kont en een gespierd buikje (lees: buikspieren), waarom zou ik dan nog extra zware krachttraining gaan doen? Ik heb (in tegenstelling tot de vrouwen van jouw afbeeldingen GEEN borsten), ik ben dus echt bang dat ik nóg gespierder en platter wordt. Ik fitness (cardio training) puur voor mijn conditie, en wil daarbij wel wat aankomen..
Of wil je zeggen dat ik dankzij krachttraining een figuur a la Kim Kardashian zal krijgen?
aan wat voor voedsel zat je te denken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:12 schreef fathank het volgende:
probeer eens voor een tijdje 3500 kcal per dag te eten dan krijg je vanzelf dikke tieten en een dikke pens
Volle melk, chocomel, pindas, 4kazen pizza met bacon en extra kaas, McDonalds etc etc etc.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
aan wat voor voedsel zat je te denken?
Ja, prima opties, bezorg dat kind verstopte aders en een hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Volle melk, chocomel, pindas, 4kazen pizza met bacon en extra kaas, McDonalds etc etc etc.
3500 kcal aan broccoli is lastig weg te krijgen in een uurtje of 8.
Stel je niet aan. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Megara het volgende:
[..]
Ja, prima opties, bezorg dat kind verstopte aders en een hoge bloeddruk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |