Geen ervaring daarmee, maar misschien wel een tip. Als je wilt aankomen is denk ik een dietiste effectiever.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:45 schreef yennasek22 het volgende:
Fenegriek, vooral bedoeld voor grotere borsten en/of gewichtstoename en/of een betere stoelgang, helpt dit?
Hi, ik heb een aantal artikelen op internet gelezen over het kruid: Fenegriek.
Ik zou namelijk graag wat willen aankomen (over heel mijn lichaam) én ook bij mijn borsten (cup AA). Verder heb ik soms last van een moeilijke stoelgang, dus vond ik fenegriek wel een geschikt kruid om een tijd lang te gebruiken voor deze drie 'problemen'.
Ik heb vorige week een potje fenegriek capsules gekocht bij De Tuinen, deze maak ik dan open en het kruid kan ik dan mengen met bijv, kokend water (dan heb je dus thee) of melk, of eventueel over mijn eten strooien.
Dit doe ik dan 3x per dag (en dan niet 3x melk met fenegriek, 3x thee met fenegriek en 3x door het eten, maar slechts 1 van deze methoden).
Mijn vraag aan jullie is, heeft het wel effect? Hebben jullie zelf ervaringen met fenegriek? Hoe lang duurt het voordat je aankomt of je borsten groeien? Ik heb overigens in deze week wel gemerkt dat dankzij mijn 3x fenegriekthee per dag mijn stoelgang enorm is verbeterd
Bedankt alvast voor je reactie!
Nah voordat je die op hebt. Denk dat een slagroomtaart makkelijker gaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als je wilt aankomen is denk ik een dietiste effectiever.
Ik neem aan dat TS verantwoord wilt aankomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nah voordat je die op hebt. Denk dat een slagroomtaart makkelijker gaat.
Geen ervaring mee, maar een dietiste weet toch wel de juiste manier en wat goed voor je is.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:45 schreef yennasek22 het volgende:
Fenegriek, vooral bedoeld voor grotere borsten en/of gewichtstoename en/of een betere stoelgang, helpt dit?
hahah grappigquote:Op zondag 9 februari 2014 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS verantwoord wilt aankomen.
GOMAD niets voor je?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
hahah grappig![]()
maar inderdaad zoals Sunshine1982 al zei: graag verantwoord aankomen! Thanks trouwens voor je tip
ja dat klopt, vandaar dat de grootste reden voor dit topic ook 'aankomen' is. Maar ik heb wel op internet gelezen dat fenegriek 'fyto-oestrogeen' bevat, dat de natuurlijke hormonen nabootst. Borsten (of eigenlijk het gehele vrouwelijke lichaam ontstaat ook uit hormonen). Vandaar dat ik graag wil weten of iemand ervaring heeft met fenegriek.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef hoas het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus als je aankomt groeien je borsten dus ook.
Ik geloof niet dat fenegriek hierbij gaat helpen.
Als je nou eens je lengte gewicht en energie inname post dan kunnen we je misschien verder helpen.
nou.. ik ben 1.60 (niet zo heel groot dus) en weeg 50 kg. Ik ben in januari 18 geworden, maar mijn zusje (die nog 14 jaar is en even groot als mij is) weegt nog meer. Verder ben ik ook echt een strijkplank op het gebied van een 'vrouwelijk' lichaam en voel me dus nog echt een klein kind.. Vooral als je mij vergelijkt met kinderen van nu die 12 jaar die echt al 16 lijken..quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef hoas het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus als je aankomt groeien je borsten dus ook.
Ik geloof niet dat fenegriek hierbij gaat helpen.
Als je nou eens je lengte gewicht en energie inname post dan kunnen we je misschien verder helpen.
hahahahha sorry, was echt TE lui om het te gaan googlen. Dat ga ik eens proberen, drink namelijk echt te weinig melk. Goeie!!quote:
Ik ken een paar schriele mannetjes die behoorlijk aangekomen zijn door zoveel melk te drinken. Ze hebben daarbij ook gesport waardoor ze vooral spieren aangekomen zijn, en dus niet dik geworden zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:07 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
hahahahha sorry, was echt TE lui om het te gaan googlen. Dat ga ik eens proberen, drink namelijk echt te weinig melk. Goeie!!
Ja das wel een beetje ongezond, denk dat ik dit terugschroef naar 1 liter ofzo (aangezien je 2 liter water per dag moet drinken en ik hier nooit aan kom)quote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
4 liter volle melk per dag? En dat voor een maand lang?
Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Wat zou er schadelijk aan zijn? Het is maar voor een korte periode, je dient er dus ook bij te sporten (krachtsport) zodat het surplus aan kcal en eiwitten vooral in spieropbouw kan gaan zetten. Uiteraard zal je bf% ook wel stijgen, maar dat zal voor mensen die dit overwegen geen groot probleem zijn omdat dat toch ecto's zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
4 liter volle melk per dag? En dat voor een maand lang?
Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Melk is ook vocht, net als koffie ed.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:13 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
Ja das wel een beetje ongezond, denk dat ik dit terugschroef naar 1 liter ofzo (aangezien je 2 liter water per dag moet drinken en ik hier nooit aan kom)
jaa, ik wil alleen een beetje aankomen, zodat ik een meer vrouwelijk figuur krijg. Ik sport ook, ben nooit dik geweest, dus denk ook niet dat ik bang hoef te zijn om hierna een dikkerd te worden ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik ken een paar schriele mannetjes die behoorlijk aangekomen zijn door zoveel melk te drinken. Ze hebben daarbij ook gesport waardoor ze vooral spieren aangekomen zijn, en dus niet dik geworden zijn.
Ik ken geen vrouwen die het gedaan hebben, maar het lijkt mij dat het daar ook voor zou moeten werken.
het was ook te mooi om waar te zijn.. jammer..quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Grappig, ik heb gisteren fenegriekzaad gekocht, om samen met salie thee van te trekken. in mijn geval om ontstekingen terug te dringen en onrustige maag/darmen wat rustiger te krijgen.
grotere tetten lijkt me onzin.
Wat voor sport doe je? Alleen maar cardio of ook krachttraining?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
jaa, ik wil alleen een beetje aankomen, zodat ik een meer vrouwelijk figuur krijg. Ik sport ook, ben nooit dik geweest, dus denk ook niet dat ik bang hoef te zijn om hierna een dikkerd te worden ofzo.
Mja als er wondermiddelen voor zouden bestaan dan zou de hele wereldbevolking er al wel vanaf weten natuurlijk...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
het was ook te mooi om waar te zijn.. jammer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |