Heeft wel een gs gewonnen. Daar gaat het om. En bij schaatsen.gaat het om plek 1.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoger heeft Bartoli nooit gestaan op de wereldranglijst.
Ik vind dit soort 'gewone' meisjes dus veel mooier dan die fotomodel look meiden.. Maar goed dat is ook slechts mijn mening.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Schattig interview eigenlijk![]()
Verder niet bijzonder mooi trouwens, komt door haar huid (sproetjes?)... Maar goed dat is mijn mening... Maar schattig is ze wel ja.
Ik denk het zomaar eens van niet. Als het echt zo'n supertalent was dan had ze nu al een medaille gepakt of op z'n minst het podium net gemist. Wüst was niet veel ouder dan haar toen ze goud en brons pakte in Turijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
over 4 jaar haalt ze gewoon even 2x goud op...
De een is er meteen klaar voor, de ander niet. Het is sowieso nuttig om ervaring op te doen. En ze heeft een goed seizoen gereden. Blijft voor een meisje van 18 een knappe prestatie.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk het zomaar eens van niet. Als het echt zo'n supertalent was dan had ze nu al een medaille gepakt of op z'n minst het podium net gemist. Wüst was niet veel ouder dan haar toen ze goud en brons pakte in Turijn.
De precieze quote ken ik niet meer maar iemand zei ooit "echt talent komt hard en snel". Dat soort "buitencategorie" pik je er zo tussenuit want die zetten bij gelegenheden als dit meteen iets opvallends neer. Misschien dat De Jong talent heeft maar ik geloof niet meer dat het van de categorie Wüst/Kramer is.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef 4-elements het volgende:
D
[..]
De een is er meteen klaar voor, de ander niet. Het is sowieso nuttig om ervaring op te doen. En ze heeft een goed seizoen gereden. Blijft voor een meisje van 18 een knappe prestatie.
Om goud te winnen hoef je niet van die buitencategorie te zijn, gewoon heel goed is ook goed. Zeg maar categorie Jochem Uytdehaaghe, Tuitert etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
De precieze quote ken ik niet meer maar iemand zei ooit "echt talent komt hard en snel". Dat soort "buitencategorie" pik je er zo tussenuit want die zetten bij gelegenheden als dit meteen iets opvallends neer. Misschien dat De Jong talent heeft maar ik geloof niet meer dat het van de categorie Wüst/Kramer is.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Echt knap ken je der nou ook niet noemen.
Ze heeft gewoon te vroeg gepiekt dit seizoen. Tijdens alle wereldbekerwedstrijden deed ze dit seizoen mee voor plaats 3/4.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk het zomaar eens van niet. Als het echt zo'n supertalent was dan had ze nu al een medaille gepakt of op z'n minst het podium net gemist. Wüst was niet veel ouder dan haar toen ze goud en brons pakte in Turijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |