abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136504969
Dromen over bepaald persoon, wat betekent dit?

Ik heb een tijdje lang een jongen leuk gevonden, we waren een tijdje bezig, spraken met elkaar af, maar hij vond me uiteindelijk toch niet zo leuk om een relatie mee te beginnen.

Nu een half jaar later komt hij regelmatig voor in mijn dromen, hij is hierin geen hoofdpersoon, maar elke keer als ik met hem contact probeer te zoeken (in mijn dromen) doet hij heel afstandelijk en kortaf.

Wat betekent dit? Verder denk ik(sinds ik af en toe die dromen heb) constant aan hem en vraag ik me af hoe het met hem gaat, waarom het uiteindelijk tussen ons niet is gelukt (heb overigens geen contact meer met hem).
En mijn laatste vraag: wat kan ik doen om deze dromen te stoppen en hem te vergeten? Het is namelijk echt heel irritant, vooral omdat ik 100% zeker weet dat hij mij een half jaar geleden al is vergeten.
live life with no regrets!
pi_136505163
Je houdt van hem.
pi_136505738
Je vindt hem dus nog leuk. Gaat uiteindelijk wel over.
pi_136507672
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef Trebo het volgende:
Je houdt van hem.
haha nee, denk niet dat het 'houden van' is aangezien ik geen relatie met die kerel heb gehad..
pi_136507821
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:47 schreef yennasek22 het volgende:

[..]

haha nee, denk niet dat het 'houden van' is aangezien ik geen relatie met die kerel heb gehad..
Dat maakt toch niets uit?
pi_136507928
Betekent dat je diep vanbinnen er nog wel mee zit en nog wil iets met hem zou willen doen/hebben. Op den duur zal dit wel verdwijnen.
pi_136508256
Het is maar een droom. Ik droomde laatst nog dat ik mijn kat levend vilde, maar stond die ochtend ook niet op met een schuldgevoel en knuffelde hem vol liefde. Je hoeft niet overal een reden achter te zoeken.
  zondag 9 februari 2014 @ 16:00:54 #8
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136508419
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Kola het volgende:
Het is maar een droom. Ik droomde laatst nog dat ik mijn kat levend vilde, maar stond die ochtend ook niet op met een schuldgevoel en knuffelde hem vol liefde. Je hoeft niet overal een reden achter te zoeken.
jij _O-
pi_136508581
quote:
Haha. :D
pi_136508928
quote:
oke, maar ik wordt er echt gek van.. Ik droom namelijk sowieso 2x per week over die jongen. Ik wil er gewoon van af, en ik dacht dat het misschien wel een onderliggende betekenis had, weet ik veel..

Misschien zoek ik er iets te veel achter ja.
pi_136510132
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef yennasek22 het volgende:

[..]

oke, maar ik wordt er echt gek van.. Ik droom namelijk sowieso 2x per week over die jongen. Ik wil er gewoon van af, en ik dacht dat het misschien wel een onderliggende betekenis had, weet ik veel..

Vermoord hem de volgende keer in je droom, dan blijft ie wel weg.
  zondag 9 februari 2014 @ 17:24:47 #12
421927 NoPlaceLikeHome
The Place of Peace
pi_136512584
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef yennasek22 het volgende:

[..]

Vaak kan het ook een soort spannend iets zijn als iemand je weliswaar niet wil voor een relatie.
Maar wel dat iemand je een soort van negeer reactie geeft, playing hard to get bedoel ik hiermee te zeggen.
Je blijft hem ergens wel interessant vinden, dit betekend volgens mij je droom.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:17:29 #13
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_136528210
Jezus, ik droom zo vaak over exen. Als ik daar continu bij stil zou staan én er naar zou handelen, dan had ik nu een heel harem aan mannen om mij heen verzameld.

Dromen zijn vooral verwerking. Misschien heb je overdag een bepaalde ( vaak onbewuste) trigger. Zoals een nummer wat ineens vaak weer op de radio gedraaid wordt, van toen met hem. Of lijkt de nieuwe buurjongen op hem. Of heeft je collega hetzelfde geurtje op..of het is weer dat seizoen. Misschien voelde je je toch enigszins gekwetst door zijn afwijzing?
Zoals je ziet kunnen er 1000 en 1 verschillende (99 % onbenullige) aanleidingen voor zijn om te dromen over een persoon.

En die ene % dat het misschien wel wat betekent? ... Wees rationeel en vraag jezelf wat gerichte eerlijke vragen. Wil hij jou? Wil jij hem? Is het mogelijk (als in: is hij niet gebonden).. etc.
Nee?...laat dan los. Want ook dit gedoe wat je nu creeert om een paar dromen zorgt ervoor dat je met hem bezig blijft.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_136530550
Dromen, stelt niet veel voor.
Alle mensen die in je droom voorkomen zijn mensen die je ooit ergens eens hebt gezien.

Mijn ex heeft ooit eens gedroomd dat ze een hoertje was en seks had met een andere jongen die ze kende.

Niet te druk om maken, het verdwijnt wel na een tijdje.
pi_136612831
Mhm, herken het wel. Heb het afgelopen weekend gehad na een stapavond,
Probleem is wel dat de vorige keer dat ik over iemand droomde , ik een jaar lang hoop had dat het wat zou worden (die had een relatie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')