haha nee, denk niet dat het 'houden van' is aangezien ik geen relatie met die kerel heb gehad..quote:
Dat maakt toch niets uit?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:47 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
haha nee, denk niet dat het 'houden van' is aangezien ik geen relatie met die kerel heb gehad..
jijquote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Kola het volgende:
Het is maar een droom. Ik droomde laatst nog dat ik mijn kat levend vilde, maar stond die ochtend ook niet op met een schuldgevoel en knuffelde hem vol liefde. Je hoeft niet overal een reden achter te zoeken.
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Kola het volgende:
Het is maar een droom. Ik droomde laatst nog dat ik mijn kat levend vilde, maar stond die ochtend ook niet op met een schuldgevoel en knuffelde hem vol liefde. Je hoeft niet overal een reden achter te zoeken.
oke, maar ik wordt er echt gek van.. Ik droom namelijk sowieso 2x per week over die jongen. Ik wil er gewoon van af, en ik dacht dat het misschien wel een onderliggende betekenis had, weet ik veel..quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Kola het volgende:
Vermoord hem de volgende keer in je droom, dan blijft ie wel weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
oke, maar ik wordt er echt gek van.. Ik droom namelijk sowieso 2x per week over die jongen. Ik wil er gewoon van af, en ik dacht dat het misschien wel een onderliggende betekenis had, weet ik veel..
Misschien zoek ik er iets te veel achter ja.
Vaak kan het ook een soort spannend iets zijn als iemand je weliswaar niet wil voor een relatie.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef yennasek22 het volgende:
[..]
oke, maar ik wordt er echt gek van.. Ik droom namelijk sowieso 2x per week over die jongen. Ik wil er gewoon van af, en ik dacht dat het misschien wel een onderliggende betekenis had, weet ik veel..
Misschien zoek ik er iets te veel achter ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |